ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարար Ժաննա Անդրեասյանն այսօր մասնակցել է առողջապահության ոլորտի մասնագետների կրթության (Health Professions Education, HPE) զարգացմանն ուղղված ծրագրի բացման միջոցառմանը:
Միջոցառման ընթացքում ներկայացվել են առողջապահության ոլորտի մասնագետների կրթության (HPE) հայեցակարգը և մագիստրոսական նոր ծրագիրը (MSHPE), որն իրականացվում է ԿԳՄՍ և Առողջապահության նախարարությունների, Երևանի Մխիթար Հերացու անվան պետական բժշկական համալսարանի և ակադեմիկոս Ս. Ավդալբեկյանի անվան Առողջապահության ազգային ինստիտուտի հետ համագործությամբ՝ ՀԵՆԱՐ հիմնադրամի և Բոստոնի համալսարանի Չոբանյան և Ավեդիսյան բժշկական դպրոցի (BUCASM) հետ համատեղ:
Ծրագրի նպատակն է խթանել հմտությունների վրա հիմնված բժշկական կրթության զարգացմանն ուղղված բարեփոխումները՝ համատեղելով ազգային և միջազգային փորձը։
Ողջունելով ներկաներին՝ ԿԳՄՍ նախարարը կարևորել է բժշկական կրթության որակի և համակարգային բարեփոխմանն ուղղված նախաձեռնությունը:
«ՀՀ-ում ընթացող բարձրագույն կրթության և գիտության ոլորտների բարեփոխումների համատեքստում բուհերի մրցունակության բարձրացումը կարևոր թիրախ է»,- ասել է Ժաննա Անդրեասյանը՝ ընդգծելով, որ բարձրագույն կրթության համակարգում բժշկական կրթական ծրագրերն ամենագրավիչն են ինչպես տեղացի, այնպես էլ օտարերկրյա ուսանողների շրջանում:
Ժաննա Անդրեասյանի խոսքով՝ Կրթության ռազմավարությամբ սահմանված՝ օտարերկրյա ուսանողների առնվազն կրկնապատկման թիրախի համար կրթության որակի բարելավումն առաջնային խնդիր է. «Կրթության համակարգի խնդիրները հնարավոր չէ լուծել՝ առանց համագործակցության, միջազգային կապերի և փորձի համադրման: Խնդիրների լուծման ճանապարհն այդ փորձն ուսումնասիրելն ու մեկը մյուսից սովորելն է՝ դրանք տեղի կարիքներին համապատասխանեցնելու և, ըստ անհրաժեշտության, կիրառելու միջոցով: Միայն այսպես կարող ենք մեր երկրի առաջ ծառացած մարտահրավերներին արագ արձագանքել ու առաջ գնալ»,- ասել է նախարարը՝ շեշտելով, որ բժշկության ոլորտի մասնագիտական զարգացման նոր ծրագիրը դիտարկում է նշված համատեքստում:
Ժաննա Անդրեասյանը կարևորել է նաև ծրագրի համագործակցային բնույթը ոչ միայն միջազգային գործընկերների, այլև տեղի կառույցների միջև՝ հատկապես ակադեմիական քաղաքի համատեքստում:
Միջոցառմանը մասնակցել են նաև ՀՀ առողջապահության նախարար Անահիտ Ավանեսյանը, Բարձրագույն կրթության և գիտության կոմիտեի նախագահ Սարգիս Հայոցյանը, ՀԵՆԱՐ հիմնադրամի համահիմնադիր և հոգաբարձուների խորհրդի նախագահ Արման Ոսկերչյանը, Բոստոնի համալսարան–Հայաստան բժշկական համագործակցության տնօրեն դոկտոր Արամ Կալիգյանը և այլք:
Միջոցառումը կծառայի որպես բաց հարթակ հետդիպլոմային բժշկական կրթության վերաբերյալ քննարկումների և ներկայացումների համար՝ բարեփոխումների համատեքստում ընդգծելով կրթական ծրագրերի մշակման կարևորությունը:
Միջոցառման ընթացքում ծավալվել է քննարկում Հայաստանում ուսումնական ծրագրերի մշակման վերաբերյալ՝ դրանցում կարևորելով ոլորտային ռազմավարություններով նախանշված առաջնահերթությունների արտացոլումը և միջոլորտային համագործակցությունը։ Շեշտվել է, որ նմանօրինակ կրթական նախաձեռնությունները կենսական նշանակություն ունեն առողջապահության ոլորտում մարդկային ռեսուրսների զարգացման առումով։
Երկօրյա միջոցառումը կամփոփվի գործնական ուսուցմամբ՝ շեշտը դնելով HPE-ի դասավանդման և մեթոդաբանության առանձնահատկությունների վրա:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…
Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…
Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…
Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…
Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ