ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Քննարկում` հաշվապահական հաշվառման և գնումների ծառայություններ մատուցող ընկերությունների ներկայացուցիչների հետ

Ապրիլի 24, 2025
Լուրեր կազմակերպություններից

ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունում տեղի է ունեցել քննարկում հաշվապահական հաշվառման և գնումների գործընթացի վերաբերյալ: 

Քննարկմանը մասնակցել են հանրային և մասնավոր հատվածներում հաշվապահական հաշվառման և գնումների ծառայություններ մատուցող կազմակերպությունների ներկայացուցիչներ:

Քննարկումը վարել են ԿԳՄՍՆ գլխավոր քարտուղար Հասմիկ Հակոբյանը և գլխավոր քարտուղարի տեղակալ Վահրամ Գասպարյանը: Հանդիպմանը ներկա են եղել ՀՀ ֆինանսների նախարարության ներկայացուցիչներ, ինչպես նաև ԿԳՄՍՆ հաշվապահական հաշվառման և գնումների կազմակերպման, հանրակրթության և արտադպրոցական կրթության քաղաքականության մշակման և վերլուծության ստորաբաժանումների պատասխանատուները:

ԿԳՄՍՆ գլխավոր քարտուղար Հասմիկ Հակոբյանը ողջունել է ներկաներին և նշել, որ հանդիպման հիմնական նպատակը երկու մարզում իրականացվող փորձնական ծրագրով հայտարարված մրցույթների շրջանակում համապատասխան ծառայություններ մատուցող կազմակերպությունների ներկայացուցիչների դիտարկումները լսելն ու, ըստ անհրաժեշտության, հետագա մրցույթների կազմակերպման ժամանակ որոշակի վերանայումներ կատարելն է:

«Հանրակրթության բարեփոխումների շրջանակում դպրոցների կառավարման համակարգի փոփոխություն է կատարվել` դպրոցներում վարչատնտեսական գործառույթներն առանձնացվել են կրթության բովանդակային կառավարումից: Վարչատնտեսական համակարգողներին վերապահվել է հաշվապահական հաշվառման, գնումների, տարածքների սպասարկման, մաքրման, անվտանգության, սննդի կազմակերպման և վարչատնտեսական այլ գործառույթների համակարգման իրականացումը: Նախատեսվում է նշված գործառույթներից որոշները փուլ առ փուլ իրականացնել արտապատվիրակման սկզբունքով»,- ասել է ԿԳՄՍՆ գլխավոր քարտուղարը:

Հասմիկ Հակոբյանի խոսքով՝ նախարարության կողմից դեռևս անցած տարվանից մեկնարկել են հաշվապահական հաշվառման և գնումների ծառայությունների արտապատվիրակման վերաբերյալ քննարկումները, մշակվել և կազմվել է պահանջվող հիմնական փաստաթղթերի փաթեթը, կատարվել է համապատասխան վերլուծություն: Արտապատվիրակման գործընթացը կփորձարկվի երկու մարզերում՝ Կոտայքում և Տավուշում: Հաջորդաբար, հաշվի առնելով գործընթացի արդյունավետությունը, ինչպես նաև հնարավոր խնդիրները՝ մոդելի կիրառման աշխարհագրությունը կընդլայնվի:

Հասմիկ Հակոբյանը նշել է, որ պետությունը կարևորում է ոլորտում որակյալ ծառայությունների մատուցման և որակի ստանդարտների ձևավորման ապահովումը:

Հանդիպման ընթացքում ոլորտային կազմակերպությունների ներկայացուցիչների հետ քննարկվել են ուսումնական հաստատությունների հաշվապահական հաշվառման և գնումների համակարգողի ծառայությունների ձեռք բերման հայտերի, մասնավորապես՝ տեխնիկական բնութագրերի լավարկման և մասնակիցներին ներկայացվող պահանջների վերանայման հարցերը:

Շահագրգիռ կազմակերպությունների ներկայացուցիչները ներկայացրել են իրենց դիտարկումներն ու առաջարկությունները՝ տեխնիկական բնութագրերի լավարկման և մասնակիցներին ներկայացվող պահանջների վերաբերյալ:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…

  • Ռուբրիկները՝ որպես ուսումնառության գնահատման միջոց

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…

  • Սովորողի աշխատանքի գնահատման միջոցները

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում/ դասապլանների օրինակներ

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)