ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

ԿԳՄՍ նախարարը հանդիպել է ձմեռային մարզաձևերի ֆեդերացիաների ներկայացուցիչների հետ

Ապրիլի 26, 2025
Սպորտային լուրեր

ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարար Ժաննա Անդրեասյանն ընդունել է ձմեռային մարզաձևերի ֆեդերացիաների ներկայացուցիչներին՝ քննարկելու այս մարզաձևերի ուղղությամբ պետության քաղաքականությունը, զարգացման հնարավորություններն ու աջակցության ծրագրերը:

Հանդիպմանը մասնակցել են նաև ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Հասմիկ Ավագյանը, նախարարության գլխավոր քարտուղար Հասմիկ Հակոբյանը, ներկայացուցիչներ Հայաստանի տափօղակով հոկեյի, գեղասահքի և դահուկային սպորտի և սնոուբորդի ֆեդերացիաներից:

Ողջունելով ներկաներին՝ ԿԳՄՍ նախարար Ժաննա Անդրեասյանը նախ շնորհավորել է Հայաստանի տափօղակով հոկեյի ֆեդերացիային և մարզիկներին Երևանում անցկացված IV դիվիզիոնի աշխարհի առաջնությունում հաջող ելույթների և արծաթե մեդալ նվաճելու առթիվ: ԿԳՄՍ նախարարը նաև շնորհակալություն է հայտնել գործադրած ջանքերի և առաջնությունը բարձր մակարդակով կազմակերպելու համար:

«15 տարվա դադարից հետո մեր հավաքականը հնարավորություն ունեցավ մասնակցելու միջազգային մրցաշարի և շատ լավ խաղ ցուցադրեց: Վստահ եմ՝ սա ոգևորելու է առաջ գնալ՝ նպաստելով մեր երկրում հոկեյի զարգացմանն ու հանրային ուշադրության բարձրացմանը»,- ասել է Ժաննա Անդրեասյանը՝ կարևորելով համատեղ աշխատանքը ձմեռային մարզաձևերի զարգացման ուղղությամբ:

Այս համատեքստում նախարարը նշել է, որ 14 տարվա դադարից հետո այս տարի կազմակերպվել են նաև Համահայկական ձմեռային երկրորդ խաղերը: «Սպորտի ռազմավարությամբ հստակ ամրագրված է, որ պետությունը պետք է քայլեր ձեռնարկի ձմեռային մարզաձևերի զարգացման ուղղությամբ»,- նշել է Ժաննա Անդրեասյանը:

Ձմեռային մարզաձևերի ֆեդերացիաների ներկայացուցիչները շնորհակալություն են հայտնել ընդունելության և առանձին մարզաձևերի զարգացման ուղղությամբ աշխատելու պատրաստակամության համար: Հայաստանի դահուկային սպորտի և սնոուբորդի ֆեդերացիայի նախագահ Գագիկ Սարգսյանը երկու ուղղություն է առանձնացրել՝ զարգացման և մասսայականացման, ինչպես նաև բարձր նվաճումների: Խոսելով զարգացման ու մասսայականացման մասին՝ ֆեդերացիայի նախագահը կարևորել է համապատասխան մարզադպրոցների առկայությունը, որը արդյունքների ապահովմանը և մարզաձևի զարգացմանը նպաստող առաջնային նախադրյալն է:

Անդրադարձ է կատարվել նաև 2026 թվականի փետրվարին Իտալիայի Միլան և Կորտինա դ'Ամպեցո քաղաքներում անցկացվելիք ձմեռային Օլիմպիական խաղերին: Ժաննա Անդրեասյանը կարևորել է խաղերին պատշաճ նախապատրաստվելու և մասնակցելու հարցը՝ ընդգծելով պետության պատրաստակամությունն աջակցության և խրախուսման տեսանկյունից՝ համագործակցված աշխատանք իրականացնելով ֆեդերացիաների հետ:

Հանդիպման ընթացքում քննարկվել են նաև մի շարք այլ հարցեր, որոնք վերաբերել են համապատասխան գույքի և մարզական հանդերձանքի ապահովմանը, մարզումային ենթակառուցվածքների զարգացմանը, ձմեռային մարզաձևերի մասսայականացման ու դպրոցականների շրջանում տարածման հեռանկարներին:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Խնայողության մշակույթ

    Թեմայի հեղինակ՝ simonyannara25@gmail.com

    Խնայողության մշակույթի բացակայությունն է ազդում մարդկանց սոցիալական և տնտեսական բարեկեցության վրա, թե մարդկանց ցածր եկամուտներն ու երկրի սոցիալ-տնտեսական վիճակը: Խնդրում եմ գրել կարծիքներ` ի նկատի ունենալով մեր իրականությունը: Շնորհակալություն:

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են:Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն է թվային բազմությունների հետ ծանոթացումը, բազմությունների հետ գործողություններ կատարելու հմտությունների ձևավորումը և զարգացումը, բազմությունների հատման և միավորման գաղափարի…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…

  • Ռուբրիկները՝ որպես ուսումնառության գնահատման միջոց

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…

  • Սովորողի աշխատանքի գնահատման միջոցները

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…