ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Սովորելու ձգտում ունեցող աշակերտը կարող է ապահովել ցանկալի արդյունք. Լ. Մկրտչյան

Հունիսի 6, 2017
Պաշտոնական

ՀՀ կրթության և գիտության նախարար Լևոն Մկրտչյանը ներկա է գտնվել «Հայոց լեզու և գրականություն» առարկայի միասնական քննության մեկնարկին՝ Հայաստանի պետական տնտեսագիտական համալսարանում տեղակայված քննական կենտրոնում: Այստեղ քննություն էր հանձնում 158 դիմորդ, որոնցից 9-ը չէին ներկայացել քննության: Նախարարը հաջողություն է մաղթել քննությանը ներկա դիմորդներին՝ նշելով, որ գիտելիք ունեցող դիմորդներն անպայման կընդունվեն բարձրագույն ուսումնական հաստատատություններ. «Կարևորը չհուզվեք, հանգիստ գրեք ձեր առաջադրանքները և վստահ եղեք, որ Ձեր գիտելիքներն ապահովելու են ցանկալի արդյունք»,- դիմորդներին ուղղված խոսքում նշել է Լևոն Մկրտչյանը:
Քննության մեկնարկից հետո, լրագրողների հետ հարցուպատասխանի ժամանակ ԿԳ նախարարը, անդրադառնալով միասնական քննությունների կենտրոնացված համակարգին, նշել է, որ տարիների ընթացքում այս  մեխանիզմը ապահովել է որոշակի  արդյունք. «Այսօր յուրաքանչյուրը գիտի, որ իր գիտելիքին համարժեք գնահատական կստանա: Մենք, սակայն, ուրիշ խնդիր ունենք, բուհերը շատ են բողոքում, որ այն դիմորդները, ովքեր առաջին հայտով ձևակերպված մասնագիտական նախընտրություն ունեն՝ դուրս են մղվում բարձր  միավորներ ստացած դիմորդների կողմից, որոնք ուրիշ մասնագիտություն են ընտրել: Հնարավոր է, օրինակ, բարձր միավոր ստացած իրավաբանական ֆակուլտետի դիմորդը դուրս մղի պատմության ֆակուլտետի ավելի ցածր միավոր ստացած դիմորդին»,- նշել է նախարարը՝ հավելելով, որ առաջիկայում փոփոխություններ են նախատեսվում միասնական քնությունների և բուհերի ընդունելության ընթացակարգերում: «Նախատեսվում է  առաջին հայտի գերակայության սկզբունքը պահել՝ ովքեր առաջին հայտով դիմել են ու դրական միավոր են ստացել՝ անպայման կընդունվեն առաջնահերթ, իսկ դրանից հետո միայն թափուր տեղերի առկայության դեպքում ընդունվեն մնացած դիմորդներ: Իսկ ընդհանրապես շտեմարանային համակարգն արդյունավետ է և սովորելու ձգտում ունեցող աշակերտը կարող է լավ աշխատելու դեպքում ապահովել իր քննության արդյունքը»,- ընդգծել է Լ. Մկրտչյանը: Ըստ նախարարի` միասնական քննությունների կազմակերպման ընթացակարգում նախատեսվում է մեկ այլ կարևոր  փոփոխություն ևս. հնարավոր է, որ այսուհետ  տարվա մեջ երկու անգամ ընդունելության քննություն կազմակերպվի՝ համակարգի բեռնաթափման, ինչպես նաև դիմորդների հնարավորությունների ընդլայնման նպատակով. «Յուրաքանչյուր երեխա հնարավորություն կունենա երկու անգամ փորձել: Մենք պետք է աստիճանաբար հասկանանք, որ այս համակարգը ոչ թե սխալը բռնելու վրա է,  այլ երեխայի գիտելիքը ստուգելու համար է: Եթե դիմորդն առաջին անգամ այնքան էլ լավ արդյուքն չի ապահովել, նա կարող է մեկ անգամ էլ փորձել: Այս նորամուծությունը  կապված է էլեկտրոնային համակարգի հնարավորությունների հետ և այդ ուղղությամբ փորձելու ենք աշխատել»,-նշել է  նախարարը՝ հավելելով, որ  նման փորձ շատ երկրներում կա:  
Նախարարի խոսքով՝  այս պահին Հայաստանում նման համակարգով է ընդունելություն անցկացնում Ամերիկյան համալսարանը, ինչը անհավասար պայմաններ է ստեղծում մյուս համալսարանների համար:
Լևոն Մկրտչյանը նաև նշել է, որ նորամուծություններն ենթադրում են նաև քննական արդյունքների հավաստագրում.  ցանկացած երեխա կարող է մասնակցել ցանկացած քննության,  ստանալ սերտիֆիկատ, այնուհետև հայտի գերակայության սկզբունքով դիմել նախընտրելի բուհը:
Հավելենք, որ Գնահատման եւ թեստավորման կենտրոնի տվյալներով` հայոց լեզու և հայ գրականություն առարկայից միասնական քննությունների կազմակերպման նպատակով ստեղծված 29 քննական կենտրոններում քննություն է հանձնելու 5191 դիմորդ: Արցախում գործելու է 5 քննական կենտրոն` «Հայոց լեզու և գրականություն» առարկայի քննություն կհանձնի  շուրջ 700 դիմորդ: 

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության և գիտության նախարարություն

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…

  • Ռուբրիկները՝ որպես ուսումնառության գնահատման միջոց

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…

  • Սովորողի աշխատանքի գնահատման միջոցները

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում/ դասապլանների օրինակներ

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)