ՀՀ կրթության և գիտության նախարար Լևոն Մկրտչյանը ներկա է գտնվել «Հայոց լեզու և գրականություն» առարկայի միասնական քննության մեկնարկին՝ Հայաստանի պետական տնտեսագիտական համալսարանում տեղակայված քննական կենտրոնում: Այստեղ քննություն էր հանձնում 158 դիմորդ, որոնցից 9-ը չէին ներկայացել քննության: Նախարարը հաջողություն է մաղթել քննությանը ներկա դիմորդներին՝ նշելով, որ գիտելիք ունեցող դիմորդներն անպայման կընդունվեն բարձրագույն ուսումնական հաստատատություններ. «Կարևորը չհուզվեք, հանգիստ գրեք ձեր առաջադրանքները և վստահ եղեք, որ Ձեր գիտելիքներն ապահովելու են ցանկալի արդյունք»,- դիմորդներին ուղղված խոսքում նշել է Լևոն Մկրտչյանը:
Քննության մեկնարկից հետո, լրագրողների հետ հարցուպատասխանի ժամանակ ԿԳ նախարարը, անդրադառնալով միասնական քննությունների կենտրոնացված համակարգին, նշել է, որ տարիների ընթացքում այս մեխանիզմը ապահովել է որոշակի արդյունք. «Այսօր յուրաքանչյուրը գիտի, որ իր գիտելիքին համարժեք գնահատական կստանա: Մենք, սակայն, ուրիշ խնդիր ունենք, բուհերը շատ են բողոքում, որ այն դիմորդները, ովքեր առաջին հայտով ձևակերպված մասնագիտական նախընտրություն ունեն՝ դուրս են մղվում բարձր միավորներ ստացած դիմորդների կողմից, որոնք ուրիշ մասնագիտություն են ընտրել: Հնարավոր է, օրինակ, բարձր միավոր ստացած իրավաբանական ֆակուլտետի դիմորդը դուրս մղի պատմության ֆակուլտետի ավելի ցածր միավոր ստացած դիմորդին»,- նշել է նախարարը՝ հավելելով, որ առաջիկայում փոփոխություններ են նախատեսվում միասնական քնությունների և բուհերի ընդունելության ընթացակարգերում: «Նախատեսվում է առաջին հայտի գերակայության սկզբունքը պահել՝ ովքեր առաջին հայտով դիմել են ու դրական միավոր են ստացել՝ անպայման կընդունվեն առաջնահերթ, իսկ դրանից հետո միայն թափուր տեղերի առկայության դեպքում ընդունվեն մնացած դիմորդներ: Իսկ ընդհանրապես շտեմարանային համակարգն արդյունավետ է և սովորելու ձգտում ունեցող աշակերտը կարող է լավ աշխատելու դեպքում ապահովել իր քննության արդյունքը»,- ընդգծել է Լ. Մկրտչյանը: Ըստ նախարարի` միասնական քննությունների կազմակերպման ընթացակարգում նախատեսվում է մեկ այլ կարևոր փոփոխություն ևս. հնարավոր է, որ այսուհետ տարվա մեջ երկու անգամ ընդունելության քննություն կազմակերպվի՝ համակարգի բեռնաթափման, ինչպես նաև դիմորդների հնարավորությունների ընդլայնման նպատակով. «Յուրաքանչյուր երեխա հնարավորություն կունենա երկու անգամ փորձել: Մենք պետք է աստիճանաբար հասկանանք, որ այս համակարգը ոչ թե սխալը բռնելու վրա է, այլ երեխայի գիտելիքը ստուգելու համար է: Եթե դիմորդն առաջին անգամ այնքան էլ լավ արդյուքն չի ապահովել, նա կարող է մեկ անգամ էլ փորձել: Այս նորամուծությունը կապված է էլեկտրոնային համակարգի հնարավորությունների հետ և այդ ուղղությամբ փորձելու ենք աշխատել»,-նշել է նախարարը՝ հավելելով, որ նման փորձ շատ երկրներում կա:
Նախարարի խոսքով՝ այս պահին Հայաստանում նման համակարգով է ընդունելություն անցկացնում Ամերիկյան համալսարանը, ինչը անհավասար պայմաններ է ստեղծում մյուս համալսարանների համար:
Լևոն Մկրտչյանը նաև նշել է, որ նորամուծություններն ենթադրում են նաև քննական արդյունքների հավաստագրում. ցանկացած երեխա կարող է մասնակցել ցանկացած քննության, ստանալ սերտիֆիկատ, այնուհետև հայտի գերակայության սկզբունքով դիմել նախընտրելի բուհը:
Հավելենք, որ Գնահատման եւ թեստավորման կենտրոնի տվյալներով` հայոց լեզու և հայ գրականություն առարկայից միասնական քննությունների կազմակերպման նպատակով ստեղծված 29 քննական կենտրոններում քննություն է հանձնելու 5191 դիմորդ: Արցախում գործելու է 5 քննական կենտրոն` «Հայոց լեզու և գրականություն» առարկայի քննություն կհանձնի շուրջ 700 դիմորդ:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության և գիտության նախարարություն
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Ուսուցչի օրվա առթիվ մի խումբ մանկավարժներ և ոլորտի ներկայացուցիչներ պարգևատրվել են ԿԳՄՍ նախարարի կողմից ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Ուսուցչի միջազգային օրվա առթիվ պարգևատրել է ոլորտի մի խումբ…
Ողջույն, հայգելի գործընկերներ: Օրեր առաջ սոցիալական մեդիահարթակներում մի փոքրիկ հարցում անցկացրեցինք պարզելու համար՝ հասարակությանը առավել հետաքրքրող թեմաները: Հարցումների արդյունքում ընտրվեց այսօրվա մեր քննարկվելիք թեման՝ ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի…
<<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ