ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Բերդի ՍՔԱՅ ակումբի նոր նախաձեռնությունը

Հունիսի 7, 2017
Լուրեր կազմակերպություններից

Բերդի ՍՔԱՅ երիտասարդական ակումբը  նախաձեռնեց նոր համայնքային ծրագիր «Երեխաների հետ, երեխաների համար» անվամբ: Սա Բերդի պետական քոլեջում արդեն մեկ տարուց ավելի գործող ակումբի երրորդ համայնքային նախագիծն է: Ակումբի անդամները քոլեջի սաներն են, ովքեր  գիտելիք և կարողություններ են ստանում ակտիվ քաղաքացիություն, սոցիալական ձեռներեցություն, առաջնորդում և այլ կարևոր ոլորտներից:  Ծրագրի նպատակն էր որի  նպատակն է Երեխայի իրավունքների պաշտպանության օրը համայնքի զբոսայգում կազմակերպված նախաձեռնության արդյունքում խորհրդանշական գումարով գիպսե արձանիկների վաճառք կազմակերպել և հավաքագրված հասույթով գրենական պարագաներ ու նյութեր գնել սահմանամերձ Արծվաբերդ համայնքի մանկապարտեզ հաճախող փոքրիկների համար: Հունիսի 1-ին  կայացած միջոցառումների արդյունքում արձանիկների վաճառքից , որը գնվում էր ծնողների կողմից ու ներկվում փոքրիկների կողմից, ստացված հասույթով ակումբը գրենական պարագաներ ու նյութեր գնեց ու այցելեց սահմանամերձ Արծվաբերդ համայնքի մանկապարտեզ՝ նաև իրենց հետ տանելով մուլտհերոսների ու նվերներով ու հետաքրքիր խաղերով ուրախացրեցին փոքրիկներին: Այս ծրագրի շնորհիվ նաև  համայնքում  բարեգործական նպատակներով ակցիաներին աջակցելու մշակույթն է զարգանում և ակումբի անդամների մոտ նմանատիպ սոցիալական ուղղվածության գաղափարներ կյանքի կոչելու հնարավորություն է ընձեռում:

ՍՔԱՅ ակումբները գործում են ՀՀ 6 մարզերում՝ ՎՎՀ միջազգային կազմակերպության աջակցությամբ:

ՎՎՀ  Իջանի գրասենյակ

  • Ռուբրիկները՝ որպես ուսումնառության գնահատման միջոց

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…

  • Սովորողի աշխատանքի գնահատման միջոցները

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում/ դասապլանների օրինակներ

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)

  • Պարզաբանումներ

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Հարգելի ուսուցիչներ, «Պարզաբանումներ» թեմայում Ֆորումի ադմինիստրատորները՝ Մարի Գասպարյանը (https://forum.armedu.am/member/9113-%D5%B4%D5%A1%D6%80%D5%AB-%D5%A3%D5%A1%D5%BD%D5%BA%D5%A1%D6%80%D5%B5%D5%A1%D5%B6) և Արփինե Քիրիշյանը (https://forum.armedu.am/member/14139-arpi-kirishyan), կպատասխանեն ձեզ հետաքրքրող հարցերին:

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Նոր նյութի ներկայացում Նոր նյութի բացատրության ժամանակ պետք է հաշվի առնել այն հանգամանքը, որ աշակերտը միանգամից չի կարող շատ բան սովորել: Ըստ գիտական հետազոտությունների` Նոր նյութի հաղորդման ժամանակ կարևոր է…