Տավուշի մարզի Սարիգյուղ համայնքի ԻՄՓԱՔԹ երիտասարդական ակումբը բացվեց 2017 թ. ապրիլին (առաջնորդներ՝ Սեդա Ոսկանյան, Գոհար Մաթադյան): Ակումբում, որն ունի 18 անդամ, ուսուցումը հիմնված է ոչ ֆորմալ մոդելի վրա ՝ խաղային-կրթական համատեղմամբ, որոնց օգնությամբ հզորացվում են մասնակիցների կարողություններն ու գիտելիքները՝ ակտիվ քաղաքացիության, առաջնորդության, աշխատունակության եւ սոցիալական ձեռներեցության ոլորտներում: «Ակտիվ քաղաքացիություն» մոդուլն ուսումնասիրելուց հետո ակումբը ձեռնարկեց իրենց առաջին համայնքային ծառայության ուսումնական ծրագիրը՝ «Հին արժեքների պահպանումն ու նորովի փոխանցումը բոլորիս պարտքն է» անվամբ: Ծրագրի շրջանակում նաև համագործակցություն է հաստատվել տեղական ինքնակառավարման մարմինների հետ և համայնքի ղեկավար Կոմիտաս Էլլարյանը ողջունելով ակումբի գաղափարը, աջակցեց նաև ծրագրի իրականացմանը: Ծրագրի նպատակն էր համայնքում մի դարավոր սոսի ծառի գտնվելու վայրի վերաբերյալ համայնքի սահմաններից դուրս հանրային իրազեկության բարձրացումն էր և այդ վայրին նոր շունչ հաղորդելը: Այստեղ աճող սոսի /չինարի/ ծառի պատմությունը շատ հին է, որի մասին տեղեկատվություն հավաքվեց տարբեր աղբյուրներից , այդ թվում համայնքի ղեկավարությունից: Այս նախագիծը նաև նպաստելու է տարբեր երկրներից այցելուների համար ամբողջական տեղեկատվության ապահովմանը տարածքում գտնվող ծառի պատմության մասին, որը մինչ այդ գրավոր առկա չէր այդ տարածքում: Հավաքված տեղեկատվությունը մշակվեց, թարգմանվեց ռուսերեն ու անգլերեն: Ծրագրի արդյունքում բարեկարգվեց տարածքը, տեղադրվեց Չինարիի մասին եռալեզու տեղեկատվական վահանակ, նստարաններ, աղբարկղ: Այսպիսով, հասանելի դարձավ դեռևս 9-րդ դարի պատմական իրադարձության մասին թե, օրինակ ինչպես է Աշոտ Երկաթ թագավորը մարտնչել թշնամու դեմ այս տարածքում և տնկում սոսի (Չինարի),որը մոտ 1000 տարեկան է: Ինչպես նաև այդ վայրը դարձավ պատշաճ հանգստի գոտի: Ծրագրի իրականացման ընթացքում արդեն շատ այցելուներ սկսեցին ծանոթանալ տեղեկատվությանը, ողջունեցին երեխաների աշխատանքը:
Ակումբի անդամ, 17 ամյա Մարիամի համար, որպես նաև համայնքի բնակիչ, շատ կարևոր էր ծրագիրը. «Նախագիծը առաջնահերթ էր մեր համայնքի համար, քանի որ բացակայում էր ամբողջական տեղեկատվություն այս դարավոր ծառի մասին: Իսկ հիմա ծրագրի արդյունքում այս խնդիրը լուծեցինք՝ երեք լեզուներով տեղեկատվական վահանակ տեղադրելով, բարեկարգեցինք նաև տարածքը»:
ԻՄՓԱՔԹ ծրագիրը մշակվել է Ռումինիայում «Նոր Հորիզոններ» հիմնադրամի կողմից և Հայաստանում իրականացվում է Վորլդ Վիժն Հայաստանի կողմից և գործում են 6 մարզերում: Նպատակն է համախմբել երիտասարդությանը ԻՄՓԱՔԹ խմբերում, աջակցել նրանց ձեռք բերել քաղաքացիական հասարակության և աշխատանքային շուկայում մրցունակ լինելու համար անհրաժեշտ կարողություններ:
ՎՎՀ Իջեւանի գրասենյակ
Գնահատման տեսակները Ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Գնահատման տեսակները կիրառվում են գնահատման բոլոր փուլերում՝ նշված…
Հարգելի գործընկերներ,ինչպես գիտենք,ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Ձևավորող գնահատումն ուսումնական գործընթացի բաղադրիչ է, որի նպատակն…
Նախագծայինը ուսուցման մի մեթոդ է, որի իրականացման ընթացքում սովորողները ներգրավվում են կարճաժամկետ կամ երկարաժամկետ նախագծային աշխատանքներում, որոնք պահանջում են ուսումնական տարբեր առարկաներին առնչվող և իրական կյանքում հանդիպող խնդիրների համալիր լուծումներ:…
Տարրական դպրոցը կրթության այն հիմնաքարն է, որի որակից է կախված երեխայի հետագա ուսուցումը: Ժամանակակից կրթության նպատակների իրականացման համար դասվարի աշխատանքային գործունեության մեջ ՏՀՏ միջոցների կիրառումը անհրաժեշտություն է դառնում: Կրտսեր դպրոցականների…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ