ՀՀ կրթության և գիտության նախարարության «Ընտանիք» մանկապատանեկան ստեղծագործական կենտրոնը հայ մեծ ծովանկարիչ Այվազովսկու 200 ամյակի կապակցությամբ իրականացնում է միջոցառումների շարք, որը մեկնարկվել է «Այվազովասկի-200» ստեղծագործական մրցույթի հայտարարմամբ: Կենտրոնը համագործակցելով Գյումրու քաղաքապետարանի հետ, հունիսի 6-ին ծրագրի շրջանակում Գյումրու Վարդանանց հրապարակում կազմակերպեց «Ներկիր ինքդ» խորագրով պլանավորված զանգվածային գործողություն /ֆլեշմոբ/, կենտրոնի սաների ձեռքի աշխատանքների ցուցահանդես և գեղարվեստական ելույթներ:
Նպատակն էր միջոցառմանը մասնակից դարձնել քաղաքի բնակչությանը, արժևորել և գնահատել Այվազովսկու արվեստը, պատանի ստեղծագործողներին հնարավորություն ընձեռնել յուրովի վերարտադրել աշխարհահռչակ ծովանկարչի աշխատանքները, զարգացնել դեռահասների գեղագիտական ճաշակը և ստեղծագործական միտքը:
Միջոցառմանը մասնակցում էին «Թռչունյան տուն» խնամքի հաստատությունը, Մայիսյան համայնքի պարային խումբը, Շիրակի մարզի Գոգհովիտ, Թորոսգյուղ, Ցողամարգ համայնքների դեռահասներ, «Ընտանիք» կենտրոնի սաներ, արվեստագետներ և արվեստասեր երիտասարդություն:
«Հանճարեղ են Գյումրու երեխաները: Այն, ինչ որ այսօր ես տեսա՝ ձեռքի աշխատանքների ցուցահանդես, ռոբոտներ, իսկական հրաշք է: Երբ, որ տեսնում ենք նման միջոցառումներ, հասկանում ենք, որ սա արհեստների ու արվեստի քաղաք է, որը հանճարներ է ծնում: Այվազովսկու տարեդարձը նշել և նման ակցիայով փառաբանել նկարչին, դա մեծ բան է: Ողջունում եմ «Ընտանիք» կենտրոնի ողջ անձնակազմին»,- իր ելույթում նշեց Գյումրու քաղաքապետարանի մշակույթի և երիտասարդության հարցերի բաժնի պետ Ա. Մկրտչյանը:
Տպավորիչ էր «Փոքրիկ Այվազովսկու» և ռուս զինվորականի կերպարների բեմականացված ներկայացումը:
Երաժշտական կատարումներով և պարային բեմադրություններով կենտրոնի սաները և «Մայիսյան» համույթը ողջունեցին ներկաներին` նրանց հաղորդելով բարձր տրամադրություն: Գեղարվեստական ելույթներին զուգահեռ ներկաները դիտեցին Այվազովսկու արվեստի մոտիվներով ստեղծված աշխատանքները, դեկորատիվ-կիրառական արվեստի բազմաոճ նմուշների ցուցադրություն և մասնակից դարձան «Ներկիր ինքդ» խորագրով պլանավորված զանգվածային գործողությանը: Դեռահասներին հնարավորություն տրվեց Այվազովսկու ստեղծագործությունների վերաբերյալ իրենց ընկալումներն ու զգացողությունները հաղորդել թղթին:
Մասնակիցներն իրենց գոհունակությունն ուղղեցին միջոցառման կազմակերպիչներին՝ քաղաքի մշակութային կյանքի աշխուժացման գործում նախաձեռնություն ցուցաբերելու, դեռահասներին ինքնաարտահայտման առիթ ընձեռնելու համար:
Միջոցառման ավարտին «Ընտանիք» կենտրոնի տնօրեն Արթուր Մինասյանը շնորհակալագրեր հանձնեց դեռահասներին և համագործակցող կազմակերպություններին՝ «Ներկիր ինքդ» խորագրով գործողությանն ակտիվ մասնակցության համար:
Հ. Սարգսյան
Գնահատման տեսակները Ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Գնահատման տեսակները կիրառվում են գնահատման բոլոր փուլերում՝ նշված…
Հարգելի գործընկերներ,ինչպես գիտենք,ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Ձևավորող գնահատումն ուսումնական գործընթացի բաղադրիչ է, որի նպատակն…
Նախագծայինը ուսուցման մի մեթոդ է, որի իրականացման ընթացքում սովորողները ներգրավվում են կարճաժամկետ կամ երկարաժամկետ նախագծային աշխատանքներում, որոնք պահանջում են ուսումնական տարբեր առարկաներին առնչվող և իրական կյանքում հանդիպող խնդիրների համալիր լուծումներ:…
Տարրական դպրոցը կրթության այն հիմնաքարն է, որի որակից է կախված երեխայի հետագա ուսուցումը: Ժամանակակից կրթության նպատակների իրականացման համար դասվարի աշխատանքային գործունեության մեջ ՏՀՏ միջոցների կիրառումը անհրաժեշտություն է դառնում: Կրտսեր դպրոցականների…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ