Նոյեմբերյան համայնքում ապրիլից գործում է ԻՄՓԱՔԹ երիտասարդական ակումբը, որի հանդիպումների ընթացքում կրթական մոդուլների օգնությամբ երեխաները ստանում են կարողություններ և գիտելիքներ կենսագործունեության տարբեր ոլորտներում կիրառելու նպատակով: Ավարտելով «Ակտիվ քաղաքացիություն» ուսումնական մոդուլը, ակումբը նախաձեռնեց «Միասին մեր համայնքի համար» համայնքային ծառայության ուսումնական ծրագիրը, որի նպատակն է համայնքի զբոսայգու մի հատվածին ավելի բարեկարգ տեսք հաղորդել և այն դարձնել բնակիչների համար հանգստի հաճելի միջավայր:
Ծրագիրն ու ակումբի գործունությունը ներկայացնելու, ինչպես նաև համագործակցություն հաստատելու նպատակով, ակումբի անդամները և առաջնորդները Նոյեմբերյանի համայնքապետարանում հանդիպեցին համայնքի ղեկավար Կարեն Աբազյանի հետ: Հանդիպմանը ներկա էին նաև համայնքապետարանի այլ աշխատակիցներ, ՎՎՀ Տավուշի մարզի երիտասարդական ծրագրերի համակարգողը: Նպատակն էր նաև համայնքային իշխանության հետ համագոծակցության շրջանակում ծրագրային որոշ գործողությունների իրականացման համար քննարկել հնարավոր աջակցության ուղիներ: Ակումբի առաջնորդներ Ֆելիցա Աբովյանը և Գայանե Գիշյանը ներկայացրեցին ակումբի նպատակը, գործունեությունը և համայնքային ծրագրի նպատակը: Երեխաները ևս խոսեցին ակումբի դերի մասին իրենց զարգացման համար: Համայնքի ղեկավար, պարոն Աբազյանը ողջունեց հանդիպման մասնակիցներին և կարևորեց ակտիվություն խթանող ակումբի առկայությունը համայնքում, ինչպես նաև երեխաների մասնակցությամբ համագործակցության կայացումը, ինչպես նաև համայնքային ծրագրի գաղափար: Այնուհետև քննարկվեցին ծրագրից բխող գործողությունները, որոնց մի մասը ֆինանսավորվելու է ՎՎՀ աջակցությամբ, իսկ որոշակի գործողություններ՝ համայնքային ղեկավարության ներդրման միջոցով: Պարոն Աբազյանը կարևորելով երեխաների կողմից համայնքում փոփոխություններ բերելու պատրաստակամությունը, հավանության արժանացրեց համայնքապետարանից ակնկալվող աջակցության առաջարկները և նշեց: «Երեխաների ներգրավվածությունը շատ կարևոր է և ողջունելի: Պատրաստ ենք աջակցել և խորացնել մեր համագործակցությունը երեխաների հետ,քանի որ մեր երեխաների գաղափարների իրականացմանն աջակցելը կնպաստի նաև նրանց սեփական ուժերի հանդեպ վստահության բարձրացմանն ու հասակակիցների համար օրինակ ծառայելուն»: Քննարկվեցին նաև նախագծի իրականացման հնարավոր ժամկետները և համայնքապետարանի հետ համագործակցության շրջանակում տրամադրվելիք աջակցության այլ հարցեր: Ծրագիրն իրականացվի հունիս ամսվա ընթացքում:
ԻՄՓԱՔԹ ծրագիրը մշակվել է Ռումինիայում «Նոր Հորիզոններ» հիմնադրամի կողմից և Հայաստանում իրականացվում է Վորլդ Վիժն Հայաստանի կողմից և գործում են 6 մարզերում: Նպատակն է համախմբել երիտասարդությանը ԻՄՓԱՔԹ խմբերում, աջակցել նրանց ձեռք բերել քաղաքացիական հասարակության և աշխատանքային շուկայում մրցունակ լինելու համար անհրաժեշտ կարողություններ:
ՎՎՀ Նոյեմբերյանի գրասենյակ
Գնահատման տեսակները Ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Գնահատման տեսակները կիրառվում են գնահատման բոլոր փուլերում՝ նշված…
Հարգելի գործընկերներ,ինչպես գիտենք,ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Ձևավորող գնահատումն ուսումնական գործընթացի բաղադրիչ է, որի նպատակն…
Նախագծայինը ուսուցման մի մեթոդ է, որի իրականացման ընթացքում սովորողները ներգրավվում են կարճաժամկետ կամ երկարաժամկետ նախագծային աշխատանքներում, որոնք պահանջում են ուսումնական տարբեր առարկաներին առնչվող և իրական կյանքում հանդիպող խնդիրների համալիր լուծումներ:…
Տարրական դպրոցը կրթության այն հիմնաքարն է, որի որակից է կախված երեխայի հետագա ուսուցումը: Ժամանակակից կրթության նպատակների իրականացման համար դասվարի աշխատանքային գործունեության մեջ ՏՀՏ միջոցների կիրառումը անհրաժեշտություն է դառնում: Կրտսեր դպրոցականների…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ