ՀՀ ԿԳՆ «Ընտանիք» մանկապատանեկան ստեղծագործական կենտրոնը ««Ընտանիք»-ն անիվների վրա» կրթական ծրագրի շրջանակում հունիսի 10-ից 12-ը Վրաստանի Հանրապետության Ախալցխայի, Ախալքալաքի և Նինոծմինդայի հայ երիտասարդական կրթամշակութային կենտրոններում անցկացրեց մասնագիտական կողմնորոշման դասընթացներ: Այցի նպատակն էր նպաստել ազգային արհեստի ու արվեստի տարածմանն ու պահպանմանը, ամրապնդել համագործակցությունը Ջավախքի կրթամշակութային հաստատությունների հետ, սաներին ծանոթացնել պատմամշակութային արժեքներին։
Մեծ էր Ջավախքի կրթամշակութային կենտրոնների սաների ոգևորությունը. նրանք մեծ սիրով մասնակցեցին մասնագիտական դասերին, փոխանակվեցին գիտելիքներով և փորձով: Ստեղծվեց ջերմ, ընկերական մթնոլորտ գյումրեցի և ջավախքցի դեռահասների միջև: Դասընթացների ավարտին կենտրոնների սաները ցուցադրեցին իրենց ստեղծագործական աշխատանքները, իսկ համատեղ ստեղծած պաստառը դարձավ Գյումրի-Ջավախք ամուր կապն արտահայտող խորհրդանիշ։
«Ընտանիք» կենտրոնի տնօրենի տեղակալ Սվետլանա Պետրոսյանը շնորհակալական խոսքեր ուղղեց Վրաստանի Հայ Օգնության Միության վարչության ատենապետուհի Կարինե Թադևոսյանին՝ Ջավախքում կատարած հայրենանվեր գործունեություն համար, ապա կրթամշակութային կենտրոնների տնօրեններին հանձնեց պատվոգրեր և հուշանվերներ՝ Գյումրի-Ջավախք կրթամշակութային համագործակցության խթանման և հայապահպանման գործընթացին նպաստելու համար։ Մասնագիտական կողմնորոշման դասերի ակտիվ մասնակիցները ևս պարգևատրվեցին պատվոգրերով:
«Յուրաքանչյուր ազգ պետք է իմանա իր սեփական ժողովրդի պատմությունը և կարողանա պահպանել ազգային հին արհեստն ու արվեստը։ Ցավոք սրտի, Ջավախքում դժվար է պահպանել մեր ազգային կոլորիտը, ուստի նմանատիպ միջոցառումներն ունեն իրենց նշանակությունը և դրական ազդեցությունը ջավախահայ երիտասարդների վրա»,- նշեց Ախալքալաքի հայ երիտասրդական կենտրոնի սան Ալբերտ Ալեքյանը:
Ախալցխայի, Ախալքալաքի և Նինոծմինդայի հայ երիտասարդական կրթամշակութային կենտրոնների տնօրենները կարևորեցին նմանատիպ կրթական ծրագրի իրականացումը Ջավախքում, որոնք ազդակ կհանդիսանան ազգային նկարագրի կերտման և պահպանման գործում։
Եռօրյա այցի ընթացքում կենտրոնի մանկավարժներն ու սաներն եղան նաև Ջավախքի պատմամշակութային վայրեր՝ Ախալցխայի Ռաբաթ և Ախալքալաքի բերդեր, Ջիվանու տուն-թանգարան:
«Ընտանիք» կենտրոնի պարարվեստի և երգի խմբակների սաները գեղարվեստական ելույթներով հանդես եկան կրթամշակութային հաստատություններում, իսկ Ջիվանու տուն-թանգարանում Տարոն Ղազարյանը աշուղ Ջիվանու ստեղծագործությունների կատարմամբ հիացրեց աշխատակազմին և այցելուներին։
Ս. Պետրոսյան
Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…
Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…
Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…
Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…
Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ