ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Ճանաչողական այց Սարդարապատի հերոսամարտի հուշահամալիր

Հունիսի 16, 2017
Լուրեր կազմակերպություններից

Սերունդնե՛ր, դուք Ձեզ ճանաչեք Սարդարապատից:
Պ. Սևակ

ՀՀ ԿԳՆ  «Ընտանիք»  մանկապատանեական ստեղծագործական կենտրոնը հունիսի 8-ին «Ավարայրից մինչև Սարդարապատ» խորագրով ծրագրի շրջանակում  գիտաճանաչողական այց կատարեց Սարդարապատի հերոսամարտի հուշահամալիր: Ծրագրի նպատակն էր բարձրացնել սաների ռազմահայրենասիրական ոգին, նրանց մոտ ձևավորել մայր հողը պաշտպանելու պատրաստակամություն, հաղորդակից դարձնել հայ ժողովրդի պատմության հերոսական էջերին, նպաստել ազգային արհեստի ու արվեստի պահպանմանը, մշակութային արժեքների գնահատմանը:

 «Ընտանիք»  կենտրոնը նախ Արմավիրի մարզի Նորակերտ համայնքի միջնակարգ դպրոցում կազմակերպեց կենտրոնի սաների ստեղծագործական աշխատանքների ցուցադրություն, որի միջոցով համայնքի դեռահասները ծանոթացան  կենտրոնի գործունեությանը, և մեծ հետաքրքրություն առաջացավ ազգային արհեստի և արվեստի ճյուղերերի նկատմամբ:

Այցի շրջանակում կենտրոնի սաները և մանկավաժները  ծանոթացան նաև Հայոց ազգագրության և ազատագրական պայքարի պատմության ազգային թանգարանի  նմուշներին, հայ ժողովրդի դարավոր պատմությանը, կենցաղին, տարած հաղթանակներին, փաստերին և վկայություններին: Կենտրոնի սաները ստացած մասնագիտական գիտելիքները փորձում էին համադրել թանգարանում առկա աշխատանքներին, իսկ գորգագործության խմբակի սան Հռիփսինե Հովհաննիսյանը գորգի դազգահի մոտ զարմացրեց ներկաներին իր հմտությամբ:

Հուզիչ էր հատկապես երգի խմբակի սան Տարոն Ղազարյանի ելույթը, որը հաղթանակի զորակոչ էր՝ ի փառավորումն Սարդարապատում և հայրենի հողի համար պայքարում մարտիրոսված անմահ հերոսներին:

Սաները եղան նաև Օշականի Սուրբ Մեսրոպ Մաշտոց եկեղեցում և  իրենց խոնարհումն արտահայտեցին Մեծ Ուսուցչի հայապահպան գործունեության առջև:

Կենտրոնի սաների համար այս այցը ևս մեկ դաս էր. որը ամրապնդեց պատմության ամենափառահեղ դրվագներից մեկի՝ Սարդարապատի հերոսամարտի վերաբերյալ ունեցած գիտելիքները:

Ս. Պետրոսյան

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…

  • Ռուբրիկները՝ որպես ուսումնառության գնահատման միջոց

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…

  • Սովորողի աշխատանքի գնահատման միջոցները

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում/ դասապլանների օրինակներ

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)