ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

«Ընտանիք» կենտրոն. «Այվազովսկու -200» ծրագրի ամփոփում

Հունիսի 20, 2017
Լուրեր կազմակերպություններից

ՀՀ կրթության և գիտության նախարարության «Ընտանիք» մանկապատանեկան ստեղծագործական կենտրոնը հունիսի 14-ին ամփոփեց համաշխարհային հռչակ վայելող ծովանկարիչ Հովհաննես Այվազովսկու 200-ամյա հոբելյանին նվիրված ծրագիրը: Ծրագրի նպատակն էր արժևորել և գնահատել աշխարհահռչակ ծովանկարիչ Հ. Այվազովսկու արվեստը, ծանոթացնել նրա ստեղծագործություններին, պատանի նկարիչներին հնարավորություն ընձեռնել յուրովի վերարտադրել ծովանկարչի աշխատանքները, հաղորդակցվել և վարպետության դասեր առնել արվեստի ոլորտի ներկայացուցիչներից:

Ծրագրի շրջանակում կազմակերպվեցին և իրականացվեցին՝ սեմինար-քննարկումներ Շիրակի մարզի Աշոցք, Գոգհովիտ, Երազգավորս, Թորոսգյուղ և Ցողամարգ համայնքներում, պլանավորված զանգվածային գործողություն ‹‹Ներկիր ինքդ›› խորագրով Գյումրու Վարդանանց հրապարակում, դեռևս փետրվար ամսից հայտարարված ‹‹Այվազովսկի-200››  խորոգրով ստեղծագործական մրցույթին գնահատում և սթրիտ արտի /փողոցային արվեստ/ կատարում՝ մրցութային երկու լավագույն աշխատանքների օրինակով:

Ամփոփիչ միջոցառմանը ներկա էին Գյումրիում Ռուսաստանի Գլխավոր հյուպատոսարանի փոխհյուպատոս Ա. Կաչեգարովը, Շիրակի մարզի նկարիչների միության նախագահ Գ. Մանուկյանը, Գյումրու Մհեր Մկրտչյանի թանգարանի տնօրեն Շ. Մելքոնյանը, Ասլամազյան քույրերի տուն-թանգարանի տնօրեն Վ. Ղուկասյանը, արվեստագետներ, մանկավարժներ, ծնողներ և տարբեր կրթամշակութային հաստատությունների սաներ:

‹‹Գյումրիում Ռուսաստանի Գլխավոր հյուպատոսարանի անունից ողջունում եմ միջոցառման բոլոր մասնակիցներին: Այս տարի մենք նշում ենք ոչ միայն Այվազովսկու 200 ամյակը, այլև հայ-ռուսական դիվանագիտական հարաբերությունների ձևավորման 25 ամյակը: Ինչպես ասել է մեր նախարար Ս. Լավրովը, հայ և ռուս ժողովուրդները տարբեր ոլորտներով միահյուսված են, այդ թվում և մշակութային: Եվ ահա երկու երկրների մշակութային գործիչները փոխադարձաբար հարստացնում են միմյանց մշակույթը: Իմ կարծիքով Հովհաննես Այվազովսկին այսպիսի մշակութային փոխհարաբերությունների հարստացման հիանալի օրինակ է: Եվ կրկին անգամ շնորհակալություն հրավերի համար, և ցանկանում եմ նախապես շնորհավորել բոլոր հաղթողներին և մրցույթի այն մասնակիցներին, ովքեր մրցանակային տեղեր չեն գրավել. նրանց աշխատանքները ևս կատարված են բարձր որակով››,- նշեց իր խոսքում պարոն Ա. Կաչեգարովը:

Ներկաները ստեղծագործական մրցույթին ներկայացված և մասնագիտական հանձնախմբի կողմից գնահատված մրցանակային աշխատանքներին ծանոթանալուց հետո, մասնակից եղան պարգևատրման հանդիսավոր արարողությանը: Դեռահասներին պարգևատրելու պատիվը տրվեց Շիրակի մարզի նկարիչների միության նախագահ Գ. Մանուկյանին, ով պատվոգրեր հանձնեց 8-12 և 13-18 տարիքային խմբերում մրցանակային տեղեր զբաղեցրած մասնակիցներին, ինչպես նաև հանդիսատեսի համակրանքին, ‹‹Ընտանիք›› կենտրոն տնօրինության գնահատանքին արժանացած և այլընտրանքային մոտեցում ցուցաբերած դեռահասներին:

Միջոցառման հանդիսավոր մասին հաջորդեց կենտրոնի սաների գեղարվեստական կատարումները՝ հիացմունք և բարձր տրամադրություն հաղորդելով հանդիսատեսին:

Ի դեպ, մրցանակային տեղեր զբաղեցրած մասնակիցները սեպտեմբեր ամսին կմեկնեն Երևան՝ մասնակցելու Հայաստանի ազգային պատկերասրահում բացվող Այվազովսկու աշխատանքների բացառիկ ցուցահանդեսին:

Հ. Սարգսյան

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…

  • Ռուբրիկները՝ որպես ուսումնառության գնահատման միջոց

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…

  • Սովորողի աշխատանքի գնահատման միջոցները

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում/ դասապլանների օրինակներ

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)