ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

«Ընտանիք» կենտրոն. «Այվազովսկու -200» ծրագրի ամփոփում

Հունիսի 20, 2017
Լուրեր կազմակերպություններից

ՀՀ կրթության և գիտության նախարարության «Ընտանիք» մանկապատանեկան ստեղծագործական կենտրոնը հունիսի 14-ին ամփոփեց համաշխարհային հռչակ վայելող ծովանկարիչ Հովհաննես Այվազովսկու 200-ամյա հոբելյանին նվիրված ծրագիրը: Ծրագրի նպատակն էր արժևորել և գնահատել աշխարհահռչակ ծովանկարիչ Հ. Այվազովսկու արվեստը, ծանոթացնել նրա ստեղծագործություններին, պատանի նկարիչներին հնարավորություն ընձեռնել յուրովի վերարտադրել ծովանկարչի աշխատանքները, հաղորդակցվել և վարպետության դասեր առնել արվեստի ոլորտի ներկայացուցիչներից:

Ծրագրի շրջանակում կազմակերպվեցին և իրականացվեցին՝ սեմինար-քննարկումներ Շիրակի մարզի Աշոցք, Գոգհովիտ, Երազգավորս, Թորոսգյուղ և Ցողամարգ համայնքներում, պլանավորված զանգվածային գործողություն ‹‹Ներկիր ինքդ›› խորագրով Գյումրու Վարդանանց հրապարակում, դեռևս փետրվար ամսից հայտարարված ‹‹Այվազովսկի-200››  խորոգրով ստեղծագործական մրցույթին գնահատում և սթրիտ արտի /փողոցային արվեստ/ կատարում՝ մրցութային երկու լավագույն աշխատանքների օրինակով:

Ամփոփիչ միջոցառմանը ներկա էին Գյումրիում Ռուսաստանի Գլխավոր հյուպատոսարանի փոխհյուպատոս Ա. Կաչեգարովը, Շիրակի մարզի նկարիչների միության նախագահ Գ. Մանուկյանը, Գյումրու Մհեր Մկրտչյանի թանգարանի տնօրեն Շ. Մելքոնյանը, Ասլամազյան քույրերի տուն-թանգարանի տնօրեն Վ. Ղուկասյանը, արվեստագետներ, մանկավարժներ, ծնողներ և տարբեր կրթամշակութային հաստատությունների սաներ:

‹‹Գյումրիում Ռուսաստանի Գլխավոր հյուպատոսարանի անունից ողջունում եմ միջոցառման բոլոր մասնակիցներին: Այս տարի մենք նշում ենք ոչ միայն Այվազովսկու 200 ամյակը, այլև հայ-ռուսական դիվանագիտական հարաբերությունների ձևավորման 25 ամյակը: Ինչպես ասել է մեր նախարար Ս. Լավրովը, հայ և ռուս ժողովուրդները տարբեր ոլորտներով միահյուսված են, այդ թվում և մշակութային: Եվ ահա երկու երկրների մշակութային գործիչները փոխադարձաբար հարստացնում են միմյանց մշակույթը: Իմ կարծիքով Հովհաննես Այվազովսկին այսպիսի մշակութային փոխհարաբերությունների հարստացման հիանալի օրինակ է: Եվ կրկին անգամ շնորհակալություն հրավերի համար, և ցանկանում եմ նախապես շնորհավորել բոլոր հաղթողներին և մրցույթի այն մասնակիցներին, ովքեր մրցանակային տեղեր չեն գրավել. նրանց աշխատանքները ևս կատարված են բարձր որակով››,- նշեց իր խոսքում պարոն Ա. Կաչեգարովը:

Ներկաները ստեղծագործական մրցույթին ներկայացված և մասնագիտական հանձնախմբի կողմից գնահատված մրցանակային աշխատանքներին ծանոթանալուց հետո, մասնակից եղան պարգևատրման հանդիսավոր արարողությանը: Դեռահասներին պարգևատրելու պատիվը տրվեց Շիրակի մարզի նկարիչների միության նախագահ Գ. Մանուկյանին, ով պատվոգրեր հանձնեց 8-12 և 13-18 տարիքային խմբերում մրցանակային տեղեր զբաղեցրած մասնակիցներին, ինչպես նաև հանդիսատեսի համակրանքին, ‹‹Ընտանիք›› կենտրոն տնօրինության գնահատանքին արժանացած և այլընտրանքային մոտեցում ցուցաբերած դեռահասներին:

Միջոցառման հանդիսավոր մասին հաջորդեց կենտրոնի սաների գեղարվեստական կատարումները՝ հիացմունք և բարձր տրամադրություն հաղորդելով հանդիսատեսին:

Ի դեպ, մրցանակային տեղեր զբաղեցրած մասնակիցները սեպտեմբեր ամսին կմեկնեն Երևան՝ մասնակցելու Հայաստանի ազգային պատկերասրահում բացվող Այվազովսկու աշխատանքների բացառիկ ցուցահանդեսին:

Հ. Սարգսյան

  • Տեղեկատվություն «Պաշարների շտեմարան» կայքում տեղադրված ՏՀՏ գործիքների վերաբերյալ

    Թեմայի հեղինակ՝ arpi.kirishyan

    «Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…

  • Ուսուցիչը՝ կրթության հենասյուն

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Ուսուցչի օրվա առթիվ մի խումբ մանկավարժներ և ոլորտի ներկայացուցիչներ պարգևատրվել են ԿԳՄՍ նախարարի կողմից ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Ուսուցչի միջազգային օրվա առթիվ պարգևատրել է ոլորտի մի խումբ…

  • Ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի մոտ:

    Թեմայի հեղինակ՝ zhanna@ktak.am

    Ողջույն, հայգելի գործընկերներ: Օրեր առաջ սոցիալական մեդիահարթակներում մի փոքրիկ հարցում անցկացրեցինք պարզելու համար՝ հասարակությանը առավել հետաքրքրող թեմաները: Հարցումների արդյունքում ընտրվեց այսօրվա մեր քննարկվելիք թեման՝ ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի…

  • Ջոն Դյուի՝ նախագծային մեթոդի հիմնադիր

    Թեմայի հեղինակ՝ LZH

    <<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…

  • 9-րդ դաս. Բնագիտություն առարկայի քննությունը ուս. նախագծի միջոցով անցկացնելու մասին

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…