Վանաձորի ծովակալ Իսակովի անվան թիվ 23 հիմնական դպրոցը արդեն որերորդ անգամ սիրով ու պատասխանատվությամբ է արձագանքում ԱՅԲ կրթական հիմնադրամի կողմից կազմակերպվող Մեղու, Ռուսական արջուկ, Կենգուրու մրցույթներին: Ամեն տարի և′ ուսուցիչները, և′ աշակերտները անհամբերությամբ են սպասում այդ հետաքրքիր և յուրահատուկ մրցույթներին, և 2016-2017 ուսումնական տարում ևս նրանք սիրով արձագանքեցին կազմակերպիչներին: Այս անգամ Մեղու հայերենի մրցույթին մասնակցեց 89 սովորող, որոնք ստացան հավաստագրեր, իսկ 5-րդ դասարանի աշակերտուհի Մարիամ Թովմասյանը 97 միավորով արժանացավ Լավագույն մրցանակի. նա դպրոցում 1-ինն էր, մարզում` 3-րդը:
Կենգուրու միջազգային մաթեմատիկական մրցույթին մասնակցեց դպրոցի 73 աշակերտ: Մասնակիցները ստացան հավաստագրեր, իսկ նրանցից 5-ը արժանացան Լավագույն մրցանակի, պարգևատրվեցին հատուկ անվանական պատվոգրերով: Քալաշյան Լենան (91 միավոր), Թամազյան Հենրիկը (83միավոր), Դարբինյան Արշակը (82միավոր), Ղուշչյան Ռադիկը (81միավոր), Ստեփանյան Գոռը(81միավոր) իրենց հաջողություններով ուրախացրին և′ իրենց ընկերներին, և′ ուսուցիչներին:
Ռուսական արջուկ ռուսերենի մրցույթին մասնակցեց 26 սովորող: 6-րդ դասարանի սովորող Ադամյան Աստղիկը 59 միավորով արժանացավ Հատուկ մրցանակի. նա դպրոցում 1-ինն էր, մարզում` 8-րդը:
Լավագուն և Հատուկ մրցանակներ ստացած աշակերտները նաև նվերներ ստացան:
Այս երեխաների հաջողությունները դպրոցին ևս հավաստագրեր բերեցին. Վանաձորի թիվ 23 հիմնական դպրոցը ԱՅԲ կրթական հիմնադրամի կողմից շնորհակալագրեր ստացավ` մրցույթների կազմակերպմանն աջակցելու, այս մրցույթների հանդեպ աշակերտների հետաքրքրությունը բարձրացնելու, տաղանդաշատ երեխաների բացահայտմանը նպաստելու համար:
Վանաձորի թիվ 3 հիմնական դպրոցում կայացած մրցանակաբաշխությունը, «մեղուների , արջուկների և կենգուրուների» տարափը ուրախությամբ էր համակել բոլոր մասնակիցներին` և′ ծնողներին, և′ ուսուցիչներին, և′ աշակերտներին, և′, իհարկե, հենց իրենց` կազմակերպիչներին. այսպիսի աննախադեպ մասնակցությունը մրցույթներին ուրախացնում է բոլորին:
Վանաձորի թիվ 23 դպրոցի տնօրինությունը, ուսուցիչները, ծնողներն ու աշակերտները շնորհավորում են բոլոր աշակերտներին և′ մասնակցության, և′ Լավագույն ու Հատուկ մրցանակներ ստանալու համար, շնորհակալություն են հայտնում ԱՅԲ կրթական հիմնադրամին այսպիսի անաչառ, հետաքրքիր մրցույթներ կազմակերպելու համար և հավաստիացնում, որ տարեցտարի մասնակիցների թիվը կավելանա, որովհետև մեծ է հետաքրքրությունը նմանատիպ մրցույթների և ԱՅԲ կրթական հիմնադրամի աշխատանքների հանդեպ:
Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…
Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…
Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…
Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…
Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ