ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Քեմբրիջի համալսարանի բարձր գնահատականը` Արարատյան բակալավրիատին

Հուլիսի 3, 2017
Պաշտոնական

ՀՀ կրթության և գիտության նախարարի տեղակալ Դավիթ Սահակյանն ընդունել է Քեմբրիջի համալսարանի «Քեմբրիջի միջազգային քննություններ» կենտրոնի փոխտնօրեն Դեն Բռեյին: Հանդիպման ընթացքում քննարկվել է Արարատյան բակալավրիատ ծրագիրը, որն իրականացնում են ՀՀ ԿԳ նախարարությունը և «Այբ» կրթական հիմնադրամը` համագործակցելով Քեմբրիջի համալսարանի «Քեմբրիջի միջազգային քննություններ» կենտրոնի և Լոնդոնի համալսարանական քոլեջի Կրթության ինստիտուտի հետ: Նախարարի տեղակալ Դավիթ Սահակյանը նշել է, որ երեք տարի առաջ սկսվել է լայնածավալ կրթական նախաձեռնություն՝ Կրթության գերազանցության ազգային ծրագիրը, որի նպատակն էր Հայաստանում ստեղծել հայալեզու, բայց միևնույն ժամանակ միջազգայնորեն մրցունակ դպրոցական կրթական ծրագիր՝ Արարատյան բակալավրիատ: Նրա խոսքով`  Արարատյան բակալավրիատը ներդնելով որպես Գերազանցության ծրագիր` պետությունը նպատակ է հետապնդում  այն տարածել կրթական ողջ համակարգում և հասանելի դարձնել բոլոր հայ դպրոցականներին: Դավիթ Սահակյանը տեղեկացրել է, որ Արարատյան բակալավրիատ ծրագրի ներդրման փուլը սկսվել է ՀՀ մարզերից, որը կտարածվի ողջ հանրապետությունում` նախևառաջ պահպանելով ծրագրի որակը:

«Քեմբրիջի միջազգային քննություններ» կենտրոնի փոխտնօրեն Դեն Բռեյն իր հերթին նշել է, որ Արարատյան բակալավրիատ ծրագիրը կարճ ժամանակահատվածում միջազգային ճանաչում է ստացել և արձանագրել տպավորիչ արդյունք` մեծ ուշադրություն դարձնելով կրթության որակին: Նա իր գոհունակությունն է հայտնել ծրագրի ընթացքի վերաբերյալ` ընդգծելով, որ հպարտ է ծրագրի շրջանակում համագործակցության համար: Դեն Բռեյը նշել է, որ ծրագրի արդյունավետ ներդրման գործում կարևոր է ԿԳ նախարարության դերը: Նրա խոսքով` Արարատյան բակալավրիատի քննական համակարգը համապատասխանում է միջազգային լավագույն փորձին: «Այս համատեքստում կարևորվում է քննությունների անցկացման հավաստիությունը, վստահելիությունը և արդարությունը: Քեմբրիջի համալսարանին հարյուր հիսուն տարի է պահանջվել` քննությունների գնահատման համապատասխան համակարգ ստեղծելու համար. Արարատյան բակալավրիատին հաջողվել է Քեմբրիջի համալսարանի հետ համագործակցությամբ մեկ տարում հասնել բարձր որակի: Այս ծրագրի շրջանակում գնահատական ստանալը նույնքան բարդ է, որքան միջազգային այլ  բարձրորակ քննական որակավորումներում»,-նշել է Դեն Բռեյը` ընդգծելով, որ որակավորումների միջազգային ճանաչումը առհասարակ մի գործընթաց է, որը չի ավարտվում և կրում է շարունակական բնույթ: «Քեմբրիջի միջազգային քննություններ» կենտրոնի փոխտնօրենը նաև հավելել է, որ կրթական բարեփոխումների իրականացման ժամկետները պետք է համադրելի լինեն դրանց որակի հետ` կարևորելով Արարատյան բակալավրիատի սահուն աստիճանական ներդրման տրամաբանությունը:

Հանդիպման ընթացքում անդրադարձ է եղել Արարատյան բակալավրիատ ծրագրին վերաբերող այլ հարցերի:

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…

  • Ռուբրիկները՝ որպես ուսումնառության գնահատման միջոց

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…

  • Սովորողի աշխատանքի գնահատման միջոցները

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում/ դասապլանների օրինակներ

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)