ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Բոլոնիայի գործընթացին զուգահեռ պահպանել և զարգացնել ազգային կրթական համակարգը. Լ. Մկրտչյան

Հուլիսի 3, 2017
Պաշտոնական

ՀՀ կրթության և գիտության նախարար Լևոն Մկրտչյանն ընդունել է աշխատանքային այցով Հայաստանում գտնվող Գերմանիայի քրիստոնեադեմոկրատական միության նախագահի տեղակալ Դագմար Շիպանսկիին և Կոնրադ Ադենաուեր հիմնադրամի «Քաղաքական երկխոսություն Հարավային Կովկաս» տարածաշրջանային ծրագրի ղեկավար  Թոմաս Շրափելին: Հանդիպման ընթացքում քննարկվել են հայ-գերմանական կրթական համագործակցությանն առնչվող հարցեր: ԿԳ նախարարն առանձնակի կարևորել է գերմանական կազմակերպությունների աջակցությունը Հայաստանի բարձրագույն և միջին մասնագիտական կրթության համակարգին: Շեշտելով, որ դեռևս խորհրդային տարիներին ծանոթ է եղել Հայաստանի բուհական  համակարգին և գիտական ներուժին՝ տիկին Դ.  Շիպանսկին հետաքրքրվել, թե ինչ փոփոխություններ են կատարվել կրթության և գիտության բնագավառում անկախության  շրջանում: ԿԳ նախարարը հակիրճ ներկայացնելով համակարգում կատարված փոփոխությունները և ձեռքբերումները՝ նշել է, որ Հայաստանին հիմնականում հաջողվել է պահպանելով ավանդական ինժեներական և բնագիտական դպրոցը՝ Բոլոնիայի գործընթացի անդամակցությամբ  ինտերգրվել եվրոպական կրթական համակարգին. «Բոլոնիայի գործընթացը մենք դիտարկել ենք հարթակ, որը  հնարավորություն էր տալիս ճանաչելի և համադրելի դարձնել Հայաստանի կրթական համակարգը Եվրոպական կրթական տարածքում: Զուգահեռաբար մեր հիմնական խնդիրն է եղել պահպանել և զարգացնել ազգային կրթական համակարգը»,- նշել է ԿԳ նախարարը: Հայաստանի կրթական համակարգի միջազգայնացման համատեքստում Լ. Մկրտչյանը կարևորել է միջազգային բուհերի գործունեությունը ՀՀ-ում: Անդրադառնալով  գերմանական  կողմի հետ համագործակցությանը՝ ԿԳ նախարար առանձնացրել է  Գերմանական ակադեմիական փոխճանաչման կենտրոնի DAAD կրթաթոշակային ծրագրերը, Գյոթեի ինստիտուտի հետ արդյունավետ համագործակցությունը: Լ. Մկրտչյանը նաև նշել է, որ հայկական կողմը գերմանական դուալ կրթության փորձը մտադիր է ներդնել  միջին մասնագիտական և նախնական արհեստագործական կրթության ոլորտում:

Հանդիպման ընթացքում քննարկվել են հայ-գերմանական կրթական համագործակցության առնչվող մի շարք հարցեր:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության և գիտության նախարարություն

  • Տեղեկատվություն «Պաշարների շտեմարան» կայքում տեղադրված ՏՀՏ գործիքների վերաբերյալ

    Թեմայի հեղինակ՝ arpi.kirishyan

    «Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…

  • Ուսուցիչը՝ կրթության հենասյուն

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Ուսուցչի օրվա առթիվ մի խումբ մանկավարժներ և ոլորտի ներկայացուցիչներ պարգևատրվել են ԿԳՄՍ նախարարի կողմից ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Ուսուցչի միջազգային օրվա առթիվ պարգևատրել է ոլորտի մի խումբ…

  • Ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի մոտ:

    Թեմայի հեղինակ՝ zhanna@ktak.am

    Ողջույն, հայգելի գործընկերներ: Օրեր առաջ սոցիալական մեդիահարթակներում մի փոքրիկ հարցում անցկացրեցինք պարզելու համար՝ հասարակությանը առավել հետաքրքրող թեմաները: Հարցումների արդյունքում ընտրվեց այսօրվա մեր քննարկվելիք թեման՝ ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի…

  • Ջոն Դյուի՝ նախագծային մեթոդի հիմնադիր

    Թեմայի հեղինակ՝ LZH

    <<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…

  • 9-րդ դաս. Բնագիտություն առարկայի քննությունը ուս. նախագծի միջոցով անցկացնելու մասին

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…