ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Ապահով միջավայրը կարևոր է յուրաքանչյուր երեխայի համար

Հոկտեմբերի 3, 2016
Դպրոցական անցուդարձ

Բերդի թիվ 3 հիմնական դպրոցում 2016 թ. ապրիլից գործում է ԻՄՓԱՔ-2 ակումբը(առաջնորդ՝ Լիանա Տերզիկյան), որին անդամակցում են միջին դասարանների սովորողներ: Ակումբի անդամներին ոչ ֆորմալ կրթական մեթոդներով ուսուցանվում է առաջնորդության, ակտիվ քաղաքացիության, աշխատունակության եւ սոցիալական ձեռներեցության բնագավառների գիտելիքներ և կարողություններ: «Ակտիվ քաղաքացիություն» մոդուլի ուսուցման ավարտին հաջորդեց առաջին համայնքային ծրագրի մշակումն ու իրականացումը: Ծրագրի անվանումն էը ,,Պատկերիր իրավունքներ,,, որի պատակն էր ավելացնել երեխաների ու նրանց հետ աշխատող անձանց, ծնողների տեղեկացվածությունը երեխայի իրավունքների ու բռնությունների տեսակների մասին : Կազմակերպվեց երեխայի իրավունքների, բռնության, խտրականության տեսակների ու դրանց հետևանքների վերաբերյալ տեղեկատվական միջոցառում 6-9-րդ դասարաններ աշակերտների մասնակցությամբ, որին հետևեց նկարների թեմատիկ մրցույթ: Ներկայացված աշխատանքները շատ հերտաքրքիր էին և շոշափում էին երեխայի տարբեր իրավունքներին, ֆիզիկական, անտեսման, հոգեբանական բռնության տեսակներին, ինչպես նաև խտրականությանը: Նկարների միջոցով երեխաները փորձել են ցույց տալ, թե ինչպիսի վատ հետևանքներ են ունենում առօրյայում երեխաների վրա գործադրվող նշյալ վատ երևույթները: Ձևավորված հանձնաժողովը ընտրեց լավագույն նկարները և սահմանված մրցանակներ, պատվոգրերը հանձնեց հաղթողներին: Մրցույթից հետո նկարները կցուցադրվեն դպրոցում դեռևս մի քանի շաբաթ: Նաև դպրոցում փակցվեցին «Ապահով միջավայր ամեն երեխայի համար» վերտառությամբ տեղեկատվական պաստառներ՝ երեխայի իրավունքներին, խտրականությանը և բռնության տեսակներին ու հետևանքների վերաբերյալ ծնողների, ոսուցիչների ու աշակերտների շրջանում իրազեկությունը բարձրացնելու նպատակով: Մրցույթի առաջին մրցանակային տեղ զբաղեցրած 8-րդ դասարանի 13 ամյա Մելինեն ասաց.<<Իմ ներկայացրած աշխատանքի միջոցով ցանկացել եմ ցույց տալ երեխայի ոտնահարված իրավունքը, որպեսզի դրանք չշարունակվեն և բոլորը ուշադրություն դարձնեն դրան, և երբեք չծաղրեն երեխային, որովհետև ամեն երեխա կարևոր է ու յուրահատուկ>>
Ծրագիրը հատկապես օգտակար է դեռահաս տարիքի աշակերտների համար, քանի որ այդ տարիքը անհատի ձևավորման շրջանն է և կարևոր է, որ այդ տարիքում երեխան ծանոթ լինի իր իրավունքներին, պարտականություններին և չենթարկվի տարատեսակ բռնությունների:

ԻՄՓԱՔԹ ծրագիրը Ռումինիայում մշակվել է «Նոր Հորիզոններ» հիմնադրամի կողմից եւ Հայաստանում իրականացվում է Վորլդ Վիժն Հայաստանի աջակցությամբ: 2016 թ. դրությամբ 33 ԻՄՓԱՔԹ ակումբներ են գործում Հայաստանի 6 մարզերում, որոնք ունեն ավելի քան 500 անդամ: Ակումբների կողմից իրականացվել են 60-ից ավելի համայնքային ծրագրեր:

ՎՎՀ Իջևանի գրասենյակ

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…

  • Ռուբրիկները՝ որպես ուսումնառության գնահատման միջոց

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…

  • Սովորողի աշխատանքի գնահատման միջոցները

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում/ դասապլանների օրինակներ

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)