Բերդի պետական քոլեջում 2016 թ.ապրիլից գործում է ՍՔԱՅ երիտասարդական ակումբը, որի նպատակն է երիտասարդների մոտ ձևավորել առաջնորդության, քաղաքացիական, ձեռներեցության և այլ կարողություններ: Ակումբն ավարտելով իր ուսումնառության առաջին փուլը, մշակեց ու նախաձեռնեց իր համայնքային նախագիծը «Մտքի ու ֆիզիկական կրթությունն առաջնային է» անվամբ: Ծրագիրը բաղկացած էր երկու մասից՝ ինտելեկտուալ ներքոլեջային միջոցառումից և հաստատության մարզական փոքր տարածքի մասնակի վերանորոգումից: Ծրագրի նպատակն է աշխուժացնել քոլեջի ուսանողության առօրյան՝ ինտելեկտուալ մրցույթի միջոցով և բարեկարգել քոլեջի հարակից տարածքը ֆիզկուլտուրայի դասաժամերը պատշաճ անցկացնելու համար: Ինտելեկտուալ խաղին, որն կոչվում էր «Փորձիր մտքիդ ուժը», մասնակցում էին հաստատության տարբեր բաժինների ուսանողներից կազմված խմբեր: Խաղն բաղկացած էր 4 փուլից, որոնք ընդգրկում էին հարցեր ամենաբազմազան ոլորտներից՝ գիտություն, մշակույթ և այլն: Բոլոր մասնակիցները ստացան շնորհակալագրեր ու հուշանվերներ: Իսկ ուսանողների ֆիզիկական կրթությանն աջակցելու նպատակով քոլեջի բակում տեղադրվելու է պտտաձող, հանդիսատեսի համար նստարաններ: Ժյուրիի նախագահ, քոլեջի տնօրեն Լ.Գրիգորյանը կարևորելով ակումբի գործունեությունը, նշեց, որ նմանօրինակ ծրագրերը նպաստում են ուսանողների ուսումնառությունն ավելի հետաքրքիր դարձնելուն և ընդլյանելու յուրաքանչյուրի մտահորիզոնը: Իսկ ակումբի անդամ, քոլեջի 3 -րդ կուրսի ուսանող Վարդգես Մելքումյանը նշեց հետևյալ. «Ծրագիրն հնարավորություն է տալիս, որ իրականան երիտասարդների երազանքներն ու ուրվագծել բարեկեցիկ ապագայի ճանապարհները, քաջալերում սեփական մտքերն իրագործելու և կարևորեն իրենց»: Ծրագիրն իրականացվեց քոլեջի տնօրենության հետ համագործակցությամբ: Նախագիծը հետագայում կխթանի ուսանողների շրջանում հետաքրքիր ու օգտակար նախաձեռնությունների կազմակերպմանը և նրանց միջև, ինչպես նաև ակումբն ունեցավ իր առաջին ներդրումը քոլեջի մարզա-կրթական կյանքի աշխուժացման գործում: Ծրագրին աջակցել է քոլեջի տնօրենությունը (տնօրեն՝ Լյովա Գրիգորյան):
ՍՔԱՅ ակումբն ստեղծվել է Վորլդ Վիժին Հայաստան միջազգային կազմակերպության աջակցությամբ:
ՎՎՀ Իջևանի գրասենյակ
Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…
Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…
Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…
Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…
Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ