ՀՀ կրթության և գիտության նախարար Լևոն Մկրտչյանն այցելել է «Շիրակացու ճեմարան» միջազգային գիտակրթական համալիր: Այցին ներկա է գտնվել Քուվեյթից ժամանած պատվիրակությունը` ծանոթանալու Հայաստանում Միջազգային բակալավրիատի երեք ծրագրերով հավաստագրված միակ կրթահամալիրի գործունեությանն ու միջազգային ծրագրի իրականացման մեխանիզմներին: Քուվեյթի պատվիրակության կազմում էին դպրոցի տնօրեն Ներսես Սարգիսեանը, ուսումնական խորհրդի անդամներ Թինա Պարամագեանը և Եղեայ Կարպուշեանը:
ՀՀ կրթության և գիտության նախարար Լևոն Մկրտչյանը, անդրադառնալով հանրակրթական համակարգի ներկա իրավիճակին, նշել է, որ մեր երկրում առկա են բարձր կրթական որակ ապահովող ուսհաստատություններ, որնց լավագույն փորձը կարելի է կիրառել հանրապետության մյուս դպրոցներում:
Ճեմարանի հիմնադիր տնօրեն Աշոտ Ալիխանյանը հյուրերին ներկայացրել է Միջազգային բակալավրիատի ծրագրի առավելություններն ու ընձեռած լայն հնարավորությունները. «ՄԲ որպես այդպիսին միայն կրթական ծրագիր չէ, այլ հրաշալի մեթոդաբանություն, որը հնարավորություն է տալիս հեշտությամբ ինտեգրել ցանկացած կրթական ծրագիր: Մեր ազգային կրթական ծրագիրը շատ ուժեղ ծրագիր է, այլ խնդիր է, որ ինչպես հարկն է՚ չի իրականացվում: Մեր պարագայում, ՄԲ մեթոդաբանության և մեր ազգային կրթական ծրագրի սինթեզը ապահովում է շոշափելի արդյունք»,-նշել է նա:
Նախարարին և հյուրերին ներկայացվել են ըստ հերթագայության` ճեմարանի կրտսեր, միջին, ավագ դպրոցի ծրագրերը` մանրամասն արտացոլելով դրա կազմակերպման գործընթացի մոտեցումներն ու փորձը:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության և գիտության նախարարություն
Բոլորիս քաջ հայտնի է, որ ընթերցանությունը ծնում է երեխաների մտավոր և հոգևոր զարգացման հիմքերը, և դրա դերը տարրական դպրոցում անհամեմատ կարևոր է: Այս փուլում ձևավորվում են երեխայի առաջին ընթերցողական հմտությունները,…
Բոլորիս քաջ հայտնի է, որ ընթերցանությունը ծնում է երեխաների մտավոր և հոգևոր զարգացման հիմքերը, և դրա դերը տարրական դպրոցում անհամեմատ կարևոր է: :Այս փուլում ձևավորվում են երեխայի առաջին ընթերցողական հմտությունները,…
․․․․
Գնահատման տեսակները Ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Գնահատման տեսակները կիրառվում են գնահատման բոլոր փուլերում՝ նշված…
Հարգելի գործընկերներ,ինչպես գիտենք,ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Ձևավորող գնահատումն ուսումնական գործընթացի բաղադրիչ է, որի նպատակն…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ