Հայ ժողովուրդն աշխարհում մշակութային մի հուշարձան է:
Նրա ապահով պահպանումը պարտքն է ոչ միայն մեր ՝ հայերիս, այլև քաղաքակիրթ մարդկության:
Վազգեն Ա
Հուլիսի 10-ին տեղի ունեցավ Սփյուռքի նախարարության հայրենաճանաչության «Արի տուն-2017» ծրագրի 4-րդ փուլի բացման հանդիսավոր արարողությունը, որին մասնակցեց 156 պատանի և աղջիկ՝ աշխարհի 14 երկրից (Ռուսաստան, Ուկրաինա, Բելառուս, Վրաստան, Իրաք, Սիրիա, ԱՄՆ, Կանադա, Բելգիա, Հունաստան, Ֆրանսիա, Չեխիա, Շվեդիա, Ավստրալիա) և Հյուսիսային Կովկասի տարածաշրջանից:
«Հայրեն այսօր»-ի փոխանցմամբ՝ արդեն հաջորդ օրը՝ հուլիսի 11-ին, Երևանի Եղիշե Չարենցի անվան դպրոցում մեկնարկեց «Արի տուն-2017» ծրագրի չորրորդ փուլի Հայոց լեզվի ուսուցման դասընթացը: Բացման արարողությանը երաժշտության հնչյունների ներքո ողջույնի խոսքով հանդես եկավ Սփյուռքի նախարարության համահայկական ծրագրերի վարչության գիտակրթական ծրագրերի բաժնի պետ Սիրվարդ Համբարյանը՝ ներկայացնելով այս փուլի մասնակից արիտունցիներին:
Սիրվարդ Համբարյանի ողջույնի խոսքից հետո մեկնարկեց Հայոց լեզվի ուսուցման հնգօրյա դասընթացը: Տարբեր երկրներից ժամանած երեխաները՝ ուսուցիչներ՝ Շողիկ Փահլևանյանի, Լուսինե Հայրիյանի, Նարինե Գևորգյանի, Մաքրուհի Գևորգյանի, Գայանե Բարսեղյանի, Լենա Թաթոսյանի, Աիդա Օհանյանի, Սեռա Շահինյանի, Գայանե Բաբլոյանի համբերատար ու ազգանվեր աշխատանքի շնորհիվ՝ սովորեցին հայերեն գրել, կարդալ, ծանոթացան հայ մշակույթին, պատմությանն ու հայի ոգուն:
Հնգօրյա դասընթացը եզրափակվեց փոքրիկ ցերեկույթով, որի ընթացքում հնչեց ոսկեղենիկ մայրենին հայերենով երբևէ չխոսող երեխաների շուրթերից: Հայաստանի հիմնից, Տերունական աղոթքից հետո հնչեց Վազգեն Առաջին կաթողիկոսի խոսքը, առաջին անգամ հայոց այբուբենը հնչեց աղոթքի տեսքով: Ինչպես միշտ, արիտունցիները ներկայացրին իրենց տպավորությունները շարադրություններով, իսկ ցերեկույթին ցուցադրեցին նաև իրենց պատրաստած պաստառները՝ Հայաստանի և «Արի տուն» ծրագրի վերաբերյալ: Դասընթացը եզրափակվեց հայկական երգ ու պարով:
«Արի տուն» ծրագրի ուսուցչական կազմի և իր անունից բարի ճանապարհ և ազգապահպան գործունեություն մաղթեց Եղիշե Չարենցի անվան դպրոցի տնօրեն Անահիտ Խեչումյանը՝ նշելով, որ տաղանդաշատ հային ստեղծագործելու մղող ուժը ամենուրեք հայկական ոգին է:
Նյութի աղբյուրը. «Հայրեն այսօր»
Գնահատման տեսակները Ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Գնահատման տեսակները կիրառվում են գնահատման բոլոր փուլերում՝ նշված…
Հարգելի գործընկերներ,ինչպես գիտենք,ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Ձևավորող գնահատումն ուսումնական գործընթացի բաղադրիչ է, որի նպատակն…
Նախագծայինը ուսուցման մի մեթոդ է, որի իրականացման ընթացքում սովորողները ներգրավվում են կարճաժամկետ կամ երկարաժամկետ նախագծային աշխատանքներում, որոնք պահանջում են ուսումնական տարբեր առարկաներին առնչվող և իրական կյանքում հանդիպող խնդիրների համալիր լուծումներ:…
Տարրական դպրոցը կրթության այն հիմնաքարն է, որի որակից է կախված երեխայի հետագա ուսուցումը: Ժամանակակից կրթության նպատակների իրականացման համար դասվարի աշխատանքային գործունեության մեջ ՏՀՏ միջոցների կիրառումը անհրաժեշտություն է դառնում: Կրտսեր դպրոցականների…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ