ՀՀ դպրոցականների շրջանում ֆիզիկական դաստիարակության ծրագրի խնդիրների իրականացման, թիմային խաղերի միջոցով սովորողների կամային հատկությունների զարգացման, Հայրենիքի պաշտպանությանը ֆիզիկապես առողջ սերունդ դաստիարակելու նպատակով՝ 1991 թվականից կազմակերպվում են Հայաստանի Անկախության հռչակման օրվան նվիրված ՀՀ դպրոցականների մարզական խաղերը, որը կրում է ամենամյա շարունակական բնույթ: Մարզական խաղերին մասնակցում են ՀՀ և ԼՂՀ հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 5-12-րդ դասարանների աշակերտները: Յուրաքանչյուր տարի հանրապետական մարզական խաղերի չորս փուլերին մասնակցում են շուրջ 63 000 դպրոցականներ: Կայացել են ՀՀ Անկախության 26-րդ տարեդարձին նվիրված 2016-2017 ուսումնական տարվա դպրոցականների հանրապետական մարզական խաղերի եզրափակիչ փուլի մրցումները: Ֆուտբոլի եզրափակիչ փուլը կազմակերպվել է Աշտարակ քաղաքում, որին մասնակցել է 5 թիմ: Առաջին տեղը գրավել է Արցախի թիմը, 2-րդը՝ Վայոց Ձորի, իսկ 3-րդը` Կոտայքի թիմերը: Ֆուտ-զալի մրցումները կազմակերպվել են Վանաձոր քաղաքում, որին մասնակցել է 9 թիմ: Առաջին տեղը գրավել է Երևանի, 2-րդը՝ Վանաձորի, իսկ 3-րդը՝ Գյումրու թիմերը: Վոլեյբոլի մրցումները կազմակերպվել են Վանաձոր քաղաքում, որին մասնակցել է 5 թիմ: Պատանիների առաջնությունում առաջին տեղ է գրավել Երևանի, 2-րդը՝ Արցախի, իսկ 3-րդը՝ Գեղարքունիքի թիմերը: Աղջիկների առաջնությունում առաջին տեղ է գրավել Երևանի, 2-րդը՝ Արցախի, իսկ 3-րդը՝ Սյունիքի թիմերը: Բասկետբոլի մրցումները կազմակերպվել են Դիլիջան քաղաքում, որին մասնակցել են պատանիների և աղջիկների 5 թիմ: Պատանիների առաջնությունում առաջին տեղ է գրավել Երևանի թիմը, 2-րդը՝ Արցախի թիմը, իսկ 3-րդը՝ Շիրակի թիմը: Աղջիկների առաջնությունում առաջին տեղ է գրավել Շիրակի թիմը, 2-րդը՝ Արցախի, իսկ 3-րդը՝ Երևանի թիմերը: Հանդբոլի մրցումները կազմակերպվել է Դիլիջան քաղաքում, որին մասնակցել է պատանիների և աղջիկների 5 թիմ: Պատանիների առաջնությունում առաջին տեղ է գրավել Լոռու թիմը, 2-րդը` Գեղարքունիքի, իսկ 3-րդը՝ Արցախի թիմերը: Աղջիկների առաջնությունում առաջին տեղ է գրավել Երևանի թիմը, 2-րդը՝ Լոռու, իսկ 3-րդը՝ Արցախի թիմերը:Սեղանի թենիսի մրցումները կազմակերպվել են Վանաձոր քաղաքում, որոնց մասնակցել է պատանիների և աղջիկների 8 թիմ: Պատանիների առաջնությունում առաջին տեղ է գրավել Լոռու թիմը, 2-րդը՝ Երևանի, իսկ 3-րդը՝ Արցախի թիմերը: Աղջիկների առաջնությունում ՝ առաջին տեղ է գրավել Երևանի թիմը, 2-րդը՝ Արցախի, իսկ 3-րդը՝ Լոռու թիմերը: Բադմինթոնի մրցումները կազմակերպվել են Երևան քաղաքում, որոնց մասնակցել է պատանիների և աղջիկների 7 թիմ: Պատանիների առաջնությունում առաջին տեղ է գրավել Երևանի թիվ 1 թիմը, 2-րդը` Երևանի թիվ 2, իսկ 3-րդը՝ Լոռու թիմերը: Աղջիկների առաջնությունում առաջին տեղ է գրավել Երևանի թիվ 1 թիմը, 2-րդը՝ Երևանի թիվ 2, իսկ 3-րդը` Շիրակի թիմերը: Ատլետիկայի և լողափնյա վոլեյբոլի մրցումները դեռ չեն անցկացվել:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության և գիտության նախարարություն
Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…
Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…
Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…
Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…
Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ