2016 թ. սեպտեմբերի 15-ին Վանաձորի Ա. Ս. Պուշկինի անվան № 4 հիմնական դպրոցում դպրոցի շրջանավարտ, ապրիլյան քառօրյա պատերազմում հերոսի մահով ընկած Հայկ Մինասյանի անունով բացվեց դասասենյակ իր իսկ սովորած դասարանում:
Դասասենյակի մոտ պատվո պահակ էին կանգնել 9-րդ դասարանի տղաները: Զինվորական հագուստով նրանք հարգանքի տուրք էին մատուցում կարմիր ժապավենով երիզված դասարանի դռան մոտ: Դասասենյակի մոտ հավաքվել էին այդ դասարանում այս տարի սովորող V Գ դասարանի աշակերտները և իններորդցիները:
Դասասենյակի բացման արարողությանը ներկա էին Հայկի ծնողները, քույրերը, հարազատները, Սբ Մարիամ Աստվածածին եկեղեցու հոգևոր հովիվ տեր Օհան ավագ քահանա Լուսարարյանը, Սբ Նարեկացի եկեղեցու հոգևոր հովիվ տեր Վահան քահանա Ազարյանը, Վանաձորի նոտար Մամիկոն Ասլանյանը, Լոռու փոխմարզպետ Տիգրան Բադոյանը, մարզպետարանի սպորտի և կուլտուրայի բաժնի աշխատակից Ասատուր Սողոյանը, քանդակագործ Սարգիս Ղարիբյանը (Սևո):
Մինչ դասասենյակի բացումը դպրոցի տնօրեն Համլետ Խումարյանը բացման խոսքով ներկայացրեց դպրոցի նախաձեռնությունը՝ Հայկի անունով կոչել այն դասասենյակը, որտեղ սովորել է նա: Ասաց, որ դասարանում տեղադրվել է Հայկի կիսանդրին, որը քանդակելու հովանավորը նոտար Մամիկոն Ասլանյանն է, իսկ քանդակի հեղինակը՝ Սարգիս Ղարիբյանը:
Այնուհետև դպրոցի տնօրենը և Հայկի հայրը կտրեցին դասասենյակի ժապավենը: Տեր Օհանը օրհնեց դասասենյակը, խոսեց մարդու էության, երկրային ու երկնային կյանքի գոյության մասին, կարդաց «Հայր մեր»-ը:
Կիսանդրին բացեցին Հայկի հայրը՝ Սամվել Մինասյանը, և V Գ դասարանի ավագ Դան Աշուղյանը:
Դպրոցի զինղեկ Վլադիմիր Մարդանյանը իր ելույթի ժամանակ խոսեց հերոսության, զինվորների կատարած քաջության ու հայրենիքին ծառայելու պատրաստակամության մասին:
Հայկի մասին խոսեց Հայկի դասղեկը՝ հայոց լեզվի և գրականության ուսուցչուհի Հասմիկ Բաղդասարյանը: Նա հակիրճ ներկայացրեց Հայկի կենսագրությունը:
Հայրենասիրական բանաստեղծություններով ելույթ ունեցան նաև աշակերտները: Նրանց խոսքը հուզիչ էր և տպավորիչ:
Երեխաների ելույթից հետո ներկաները մեկ րոպե լռությամբ հարգեցին պատերազմի զոհ դարձած բոլոր զինվորների հիշատակը, այնուհետև ծաղիկներ դրեցին Հայկի կիսանդրու առջև:
Վերջում խոսեցին Հայկի ծնողները, քույրերը: Նրանք շնորհակալություն հայտնեցին դասասենյակը Հայկի անունով կոչելու, որդու հիշատակը անմահ պահելու համար:
Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…
Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…
Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…
Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…
Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ