ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

25-ամյա իմ Հայաստան

Հոկտեմբերի 3, 2016
Դպրոցական անցուդարձ

Վանաձորի ծովակալ Իսակովի անվան թիվ 23 հիմնական դպրոցի 6բ դասարանում դաս-միջոցառում էր` «25-ամյա իմ Հայաստան» թեմայով: 
Հայոց լեզվի և գրականության ուսուցչուհի Հ. Խաչատրյանը շնորհավորեց մասնակիցներին «Անկախության» տոնի առթիվ, խոսեց նրան հասնելու ճանապարհի, դժվարությունների, սուրբ նահատակների մասին:
Աշակերտները ներկայացրին Հայաստան աշխարհի պատմությունը՝ սկսած Հայկ նահապետից մինչև օրերս. արքաներ, մայրաքաղաքներ, մաքաղում, ֆիդայական շարժում, արցախյան գոյամարտ և բաղձալի հաղթանակ:
Դասարանում թևածում էր երգն ու ասմունքը, հույզն ու ուրախությունը: Հետո ուսուցչուհին, հնարավորինս մատչելի, պատասխանեց աշակերտների հարցերին: Իր ամփոփիչ խոսքում նա երախտագիտության խոսք ուղղեց բոլոր նրանց, ովքեր կռեցին մեր այսօրը, որոնց սրբազան արյունը ճանապարհ հարթեց ազատության և անկախության համար: 
Ուսուցչուհին նպատակ ուներ դաստիարակել անմնացորդ հայրենասիրությունը, լրացուցիչ տեղեկություն տալ հայրենիքի անցած ուղու մասին, գնահատել նվիրյալների գործը, արժևորել «Անկախությունն» իբրև գերագույն արժեք և պարտավորություն ստանձնել ապագայի հանդեպ:
«Ախ, էն Էրգրի հողին մեռնեմ» երգի վերջին հնչյուններն ավարտվեցին ուսուցչուհու «Գնալո՛ւ ենք, երեխանե՛ր...» բառերով ...

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…

  • Ռուբրիկները՝ որպես ուսումնառության գնահատման միջոց

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…

  • Սովորողի աշխատանքի գնահատման միջոցները

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում/ դասապլանների օրինակներ

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)