ՀՀ կրթության և գիտության նախարար Լևոն Մկրտչյանը Սեպտեմբերի 1-ի առիթով այցելել է Գաղարքունիքի մարզի Ծաղկունք համայնքի բաց դպրոց: Ողջունելով դպրոցականների նոր ուսումնական տարվա մեկնարկը՝ ԿԳ նախարարն ընդգծել է, որ երկրի ապագան կերտվում է դպրոցում և հայ ժողովուրդը դարերով ապացուցել է իր բացարձակ նվիրվածությունը կրթությանն ու դպրոցին. «Փոքր գյուղական դպրոցները, որի լավագույն մոդելը Ծաղկունքի բաց դպրոցն է, մեր երկրի ամրությունն են, որովհետև այստեղ կրթվում և ձևավորվում են մեր քաղաքացիները: Ծաղկունքի դպրոցը հաջողված օրինակ է. այն իր վրա է վերցրել ոչ միայն կրթության կազմակերպման գործառույթը, այլ նաև համայնքում մշակութային միջավայր է ձևավորում: Դուք, սիրելի երեխաներ, դպրոցում ստեղծված միջավայրի հետ առնչվելով, նոր մշակույթ եք տանում ձեր ընտանիքներ: Սա այն դեպքն է, երբ դպրոցն ու կրթական միջավայրը փոխում են ընդհանուր տրամադրությունը. գյուղն ու գյուղի բնակիչը այս դպրոցում առնչվում են իրենց կյանքում բացակայող բազմաթիվ կարևոր համակարգերի հետ՝ արվեստ, գեղարվեստական կրթություն»,- նշել է ԿԳ նախարարը: Լ. Մկրտչյանն անդրադառնալով գյուղական փոքր դպրոցների զարգացման հեռանկարին՝ նշել է, որ Ծաղկունքի դպրոցը կարող է դիտվել որպես օրինակելի փորձ, երբ պետության, բարերարի և համայնքի ջանքերի միավորումը տվել է հաջողված արդյունք: «Փոքր գյուղական դպրոցների ապագան հենց այսպիսի դպրոցների վերածվելն է: Երբ աշակերտների թիվը 100-ի էլ չի հասնում, դպրոցի պահպանումը դառնում է տնտեսապես բարդ գործ: Այդ պատճառով մենք պետք է փորձենք դպրոցները դիտարկել ավելի բազմաֆունկցիոնալ կենտրոններ, որտեղ կարող են կրթությանը զուգահեռ իրականացվել նաև գեղարվեստական կրթություն, հոգևոր մշակութային կյանք կազմակերպել՝ գրադարան, ակումբ և այլն: Մենք պետք է փորձենք այս կարգի դպրոցների թիվը հանրապետությունում ավելացնել»,- ընդգծել է Լ. Մկրտչյանը՝ հավելելով, որ փոքր դպրոցների զարգացման նոր հայեցակարգով ենթադրվում է նաև ֆինանսավորման մոդելի փոփոխություն: Օգտվելով առիթից նախարարը նաև շնորհակալություն է հայտնի Ծաղկունքի դպրոցի բարերարներին՝ Աղաջանյաննների ընտանիքին, ովքեր աջակցում են Ծաղկունքի բաց դպրոց հիմնադրամին: Նախարարին դպրոցում ներկայացվել է բաց դպրոցի մոդելը. Ծաղկունքի դպրոցն ունի 124 աշակերտ, որոնցից 20-ը, ինչպես նշել է դպրոցի տնօրեն Ա. Հովհաննիսյանը, գերազանցիկներ են: 2016-17 ուսումնական տարվա 11 շրջանավարտներից 8-ը ընդունվել են բարձրագույն ուսումնական հաստատություններ: Այստեղ բացի հանրակրթության պետական ծրագրից, բարերարի աջակցությամբ կրտսեր դպրոցից սկսված իրականացվում է նաև գեղարվեստական կրթություն՝ խեցեգործություն, քանդակ, նկարչություն, դիզայն, բեմական արվեստ: Շրջայցի ընթացքում նախարարն ու դպրոցի մյուս հյուրերը տպավորվել են երեխաների ձեռքի աշխատանքների ցուցադրությունից:
ՀՀ կրթության և գիտության նախարարի տեղակալ Դավիթ Սահակյանն այցելել է Երևանի թիվ 132 դպրոց: Այս ուսհաստատության տնօրինությունը նախօրեին դիմել էր դպրոցի ծնողներին՝ խնդրելով, որ եթե սեպտեմբերի մեկի առթիվ վերջիններս նախատեսել են ծաղիկներ նվիրել, ապա այդ գումարը տրամադրեն 5-ամյա Անահիտի բուժմանը: Ընդառաջելով տնօրինության խնդրանքին՝ թիվ 132 դպրոցի ծնողները <Կյանք՝ ծաղիկների փոխարեն> նշանաբանի ներքո այսօր մեկ միլիոն երեք հարյուր քառասուներեք հազար դրամ են նվիրաբերել փոքրիկ Անահիտին՝ վերջինիս մաղթելով շուտափույթ ապաքինում:
ԿԳ նախարարի տեղակալ Դավիթ Սահակյանը, ներկաներին շնորհավորելով Գիտելիքի և ուսումնական տարվա մեկնարկի կապակցությամբ, կարևորել է նման նախաձեռնության անցկացումը. «Դրամահավաքը և նվիրատվությունը տարբեր բաներ են: Պետք է բոլորի մեջ սերմանել կողքինին օգնելու, միմյանց աջակցելու ցանկություն: Այս հարցում շատ կարևոր է կամավորության սկզբունքը»,-նշել է Դավիթ Սահակյանը՝ շնորհակալություն հայտնելով դպրոցին, երեխաներին և ծնողներին:
ՀՀ կրթության և գիտության նախարարի տեղակալ Մանուկ Մկրտչյանն իր հերթին Գիտելիքի օրվա և նոր ուսումնական տարվա մեկնարկի կապակցությամբ այցելել է Երևանի թիվ 97 ավագ դպրոց: Նախարարի տեղակալը, շնորհավորելով բոլոր ներկաներին, վերջիններիս մաղթել է արդյունավետ և բեղմնավոր աշխատանք նոր մեկնարկած ուսումնական տարում: Մանուկ Մկրտչյանը նաև «Բաց դաս» է անցկացրել դպրոցի 12-րդ դասարանի սովորողների համար` կարևորելով գիտելիքի նշանակությունը ժամանակակից աշխարհում:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության և գիտության նախարարություն
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Ուսուցչի օրվա առթիվ մի խումբ մանկավարժներ և ոլորտի ներկայացուցիչներ պարգևատրվել են ԿԳՄՍ նախարարի կողմից ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Ուսուցչի միջազգային օրվա առթիվ պարգևատրել է ոլորտի մի խումբ…
Ողջույն, հայգելի գործընկերներ: Օրեր առաջ սոցիալական մեդիահարթակներում մի փոքրիկ հարցում անցկացրեցինք պարզելու համար՝ հասարակությանը առավել հետաքրքրող թեմաները: Հարցումների արդյունքում ընտրվեց այսօրվա մեր քննարկվելիք թեման՝ ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի…
<<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ