ՀՀ կրթության և գիտության նախարար Լևոն Մկրտչյանը պարգևներ է հանձնել Ուսանողական համաշխարհային մարզական 29-րդ խաղերի ՀՀ պատվիրակության մրցանակակիրներին և նրանց մարզիչներին: Լ. Մկրտչյանը ԿԳ նախարարության անունից շնորհակալություն է հայտնել Հայաստանի ուսանող մարզիկների թիմին և նրանց մարզիչներին՝ցուցաբերած արդյունքի համար. «Ուսանողական սպորտի զարգացումը մեզ համար առաջնային նշանակություն ունի, այդ իմաստով միջազգային ուսանողական ստուգատեսում Ձեր ցուցաբերած արդյունքները շատ կարևոր են: Համաշխարհային ունիվերսիադան այն ստուգատեսն է, որով աշխարհի շատ երկրներ փաստագրում են իրենց երիտասարդության առողջական վիճակն ու սպորտային պատրաստվածությունը: Մեր թիմի արձանագրած հաջողությունների հաջորդ քայլը պետք է լինի երիտասարդության, մասնավորապես ուսանողության համախմբումը Ձեր շուրջը: Պրոֆեսիոնալ սպորտի զարգացումը մասնագիտացված կառույցների խնդիրն է, սակայն սպորտի մասսայականությունը խրախուսելու լավագույն ձևը ուսանողական սպորտի զարգացումն է և այստեղ, Դուք, որպես հաջողություն արձանագրած երիտասարդ մարզիկներ, մեծ դերակատարում ունեք»,- դիմելով ներկաներին՝ նշել է ԿԳ նախարարը և հորդորել նրանց իրենց բուհերում պրոպագանդել սպորտն ու առողջ ապերելակերպը:
Նշենք, որ 2017 թվականի օգոստոսի 16-30-ը Թայվանում կայացել է 29-րդ համաշխարհային ունիվերսիադան, որին ՀՀ պատվիրակությունը ներկայացել է 7 մարզաձևով՝ ծանրամարտ, սպորտային մարմնամարզություն, ձյուդո, ջրացատկ, սուսերամարտ, թաեքվանդո և ուշու:
29-րդ համաշխարհային ունիվերսիադային Հայաստանը ներկայացնող 16 մարզիկ 7 մարզաձևում նվաճել են 6 մեդալ՝ 3 ոսկե, 1 արծաթե և 2 բրոնզե։ Համաշխարհային ունիվերսիադայում ցուցաբերած արդյունքի համար Հայաստանի ուսանողական մարզային ֆեդերացիայի նախագահի տեղակալ Ռազմիկ Ստեփանյանը արժանանացել է Հայաստանի Հանրապետության կրթության և գիտության նախարարության բարձրագույն պարգևի՝ Ոսկե հուշամեդալի: Իսկ ներքոհիշյալ մարզիկներն ու մարզիչները պարգևատրվել են Հայաստանի Հանրապետության կրթության և գիտության նախարարության պատվոգրով և արժեքավոր նվերներով.
1.Արթուր Թովմասյան -սպորտային մարմնամարզություն
2.Գոռ Մինասյան -ծանրամարտ
3.Սիմոն Մարտիրոսյան- ծանրամարտ
4.Անդրանիկ Կարապետյան-ծանրամարտ
5.Սերգեյ Վարդազարյան -թաեքվանդո
6.Կարապետ Թևոսյան -սանդա ուշու
7.Արթուր Դավթյան- մարմնամարզություն
8.Կարեն Բաղդասարյան-մարմնամարզության մարզիչ
9.Հակոբ Սերոբյան -մարմնամարզության ավագ մարզիչ
10.Վիգեն Խաչատրյան -ծանրամարտի մարզիչ
11.Փաշիկ Ալավերդյան-ծանրամարտի ավագ մարզիչ
12.Գևորգ Դանիելյան -թաեքվանդո-մարզիչ
13.Տիգրան Չոբանյան -ՀՀ ուշուի ավագ մարզիչ, ֆեդերացիայի նախագահ
14.Հովհաննես Գաբրիելյան-ՀՊՏՀ ֆիզիկական դաստիարակության ամբիոնի վարիչ, Համալսարանական սպորտի եվրոպական ասոցիացիայի գործկոմի անդամ:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության և գիտության նախարարություն
Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…
Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…
Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…
Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…
Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ