ՀՀ կրթության և գիտության նախարար Լևոն Մկրտչյանը պարգևներ է հանձնել Ուսանողական համաշխարհային մարզական 29-րդ խաղերի ՀՀ պատվիրակության մրցանակակիրներին և նրանց մարզիչներին: Լ. Մկրտչյանը ԿԳ նախարարության անունից շնորհակալություն է հայտնել Հայաստանի ուսանող մարզիկների թիմին և նրանց մարզիչներին՝ցուցաբերած արդյունքի համար. «Ուսանողական սպորտի զարգացումը մեզ համար առաջնային նշանակություն ունի, այդ իմաստով միջազգային ուսանողական ստուգատեսում Ձեր ցուցաբերած արդյունքները շատ կարևոր են: Համաշխարհային ունիվերսիադան այն ստուգատեսն է, որով աշխարհի շատ երկրներ փաստագրում են իրենց երիտասարդության առողջական վիճակն ու սպորտային պատրաստվածությունը: Մեր թիմի արձանագրած հաջողությունների հաջորդ քայլը պետք է լինի երիտասարդության, մասնավորապես ուսանողության համախմբումը Ձեր շուրջը: Պրոֆեսիոնալ սպորտի զարգացումը մասնագիտացված կառույցների խնդիրն է, սակայն սպորտի մասսայականությունը խրախուսելու լավագույն ձևը ուսանողական սպորտի զարգացումն է և այստեղ, Դուք, որպես հաջողություն արձանագրած երիտասարդ մարզիկներ, մեծ դերակատարում ունեք»,- դիմելով ներկաներին՝ նշել է ԿԳ նախարարը և հորդորել նրանց իրենց բուհերում պրոպագանդել սպորտն ու առողջ ապերելակերպը:
Նշենք, որ 2017 թվականի օգոստոսի 16-30-ը Թայվանում կայացել է 29-րդ համաշխարհային ունիվերսիադան, որին ՀՀ պատվիրակությունը ներկայացել է 7 մարզաձևով՝ ծանրամարտ, սպորտային մարմնամարզություն, ձյուդո, ջրացատկ, սուսերամարտ, թաեքվանդո և ուշու:
29-րդ համաշխարհային ունիվերսիադային Հայաստանը ներկայացնող 16 մարզիկ 7 մարզաձևում նվաճել են 6 մեդալ՝ 3 ոսկե, 1 արծաթե և 2 բրոնզե։ Համաշխարհային ունիվերսիադայում ցուցաբերած արդյունքի համար Հայաստանի ուսանողական մարզային ֆեդերացիայի նախագահի տեղակալ Ռազմիկ Ստեփանյանը արժանանացել է Հայաստանի Հանրապետության կրթության և գիտության նախարարության բարձրագույն պարգևի՝ Ոսկե հուշամեդալի: Իսկ ներքոհիշյալ մարզիկներն ու մարզիչները պարգևատրվել են Հայաստանի Հանրապետության կրթության և գիտության նախարարության պատվոգրով և արժեքավոր նվերներով.
1.Արթուր Թովմասյան -սպորտային մարմնամարզություն
2.Գոռ Մինասյան -ծանրամարտ
3.Սիմոն Մարտիրոսյան- ծանրամարտ
4.Անդրանիկ Կարապետյան-ծանրամարտ
5.Սերգեյ Վարդազարյան -թաեքվանդո
6.Կարապետ Թևոսյան -սանդա ուշու
7.Արթուր Դավթյան- մարմնամարզություն
8.Կարեն Բաղդասարյան-մարմնամարզության մարզիչ
9.Հակոբ Սերոբյան -մարմնամարզության ավագ մարզիչ
10.Վիգեն Խաչատրյան -ծանրամարտի մարզիչ
11.Փաշիկ Ալավերդյան-ծանրամարտի ավագ մարզիչ
12.Գևորգ Դանիելյան -թաեքվանդո-մարզիչ
13.Տիգրան Չոբանյան -ՀՀ ուշուի ավագ մարզիչ, ֆեդերացիայի նախագահ
14.Հովհաննես Գաբրիելյան-ՀՊՏՀ ֆիզիկական դաստիարակության ամբիոնի վարիչ, Համալսարանական սպորտի եվրոպական ասոցիացիայի գործկոմի անդամ:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության և գիտության նախարարություն
Բոլորիս քաջ հայտնի է, որ ընթերցանությունը ծնում է երեխաների մտավոր և հոգևոր զարգացման հիմքերը, և դրա դերը տարրական դպրոցում անհամեմատ կարևոր է: Այս փուլում ձևավորվում են երեխայի առաջին ընթերցողական հմտությունները,…
Բոլորիս քաջ հայտնի է, որ ընթերցանությունը ծնում է երեխաների մտավոր և հոգևոր զարգացման հիմքերը, և դրա դերը տարրական դպրոցում անհամեմատ կարևոր է: :Այս փուլում ձևավորվում են երեխայի առաջին ընթերցողական հմտությունները,…
․․․․
Գնահատման տեսակները Ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Գնահատման տեսակները կիրառվում են գնահատման բոլոր փուլերում՝ նշված…
Հարգելի գործընկերներ,ինչպես գիտենք,ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Ձևավորող գնահատումն ուսումնական գործընթացի բաղադրիչ է, որի նպատակն…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ