Անկախության օրը նշեցին նաև Մեծ Մասրիկի միջնակարգ դպրոցում:
Բացման խոսքով հանդես եկան կազմակերպիչներ Ռ. Բարսեղյանը և Մ. Խլոյանը: Նրանք տեսանյութին զուգահեռ՝ հակիրճ ներկայացրեցին մեր պատմության էջերը՝ սկսած 1915թ. եղեռնից մինչև մեր օրերը: Նրանք վստահեցրեցին, որ 25 տարվա հեռավորությունից մենք կարող ենք հպարտանալ մեր մեծ նվաճումներով, մեր փայլուն հաղթանակներով, հայոց խրոխտ բանակով, մեր հզոր հայրենիքով: Որից հետո բեմը տրամադրեցին միջոցառման մասնակիցներին:Մեծ Մասրիկի միջնակարգ դպրոցի սաները քայլերթով բեմ բարձրացան և ներկայացրեցին 25 տարիների ընթացքում տեղի ունեցած կորուստներն ու ձեռքբերումները:Նրանք նշեցին, որ այսօր տոն է մեր երկրի համար, քանի որ ուղիղ 25 տարի առաջ մեր պատմության մեջ կատարվեց շրջադարձ, որի արդյունքում այսօր մենք աշխարհին ներկայանում ենք մեր սեփական պետականությամբ:Դպրոցի <<Մասրիկ>> համույթը իր պարերով էլ ավելի գեղեցկացրեց և շունչ հաղորդեց միջոցառմանը: Մեծ ոգևորություն էր տիրում դահլիճում. Աշակերտները ևս միացել էին նրանց պարերին ու երգերին:Այնուհետև հարց ուղղվեց դահլիճում ներկա գտնվողներին.
«Անկախության 25 տարին ի՞նչ տվեց մեր երկրին ու ժողովրդին»:
Դպրոցի տնօրինությունը, ուսուցիչները, աշակերտները իրենց կարծիքները հայտնեցին, որից հետո միջոցառումը դարձյալ շարունակվեց: Խոսեցին Արցախյան ազատամարտից, հայոց բանակից, հիշեցին նաև մերօրյա հերոսներին:
Ողջ միջոցառման ընթացքը ուղեկցվում էր տեսանյութերով: Վերջում մասնակիցները կոչ արեցին, որ պետք է միասնական լինեն, որ կարողանան իրենց պապերի կորցրած հողերը ետ բերեն, կարողանան արժանին հատուցել ցեղասպաններին, կարողանան աշխարհին ստիպել ընդունելու հայերի ցեղասպանությունն ու դատապարտելու ոճրագործներին:
«Պիտի գնանք» երգը նրանց շուրթերից այնքան հուզիչ, բայց միաժամանակ այնքան խրոխտ էր հնչում, որ համոզված ենք, որ մեր հողերը, այո՛, հետ ենք վերցնելու:
Վերջում Իրինան «Դու պիտի ապրես» բանաստեղծությամբ հավատացրեց, որ Հայաստանը կա ու կլինի հավիտյան:
Միջոցառումը ավարտվեց ազգագրական պարով:
Թ.Մկրտչյան
Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…
Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…
Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…
Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…
Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ