Անկախության օրը նշեցին նաև Մեծ Մասրիկի միջնակարգ դպրոցում:
Բացման խոսքով հանդես եկան կազմակերպիչներ Ռ. Բարսեղյանը և Մ. Խլոյանը: Նրանք տեսանյութին զուգահեռ՝ հակիրճ ներկայացրեցին մեր պատմության էջերը՝ սկսած 1915թ. եղեռնից մինչև մեր օրերը: Նրանք վստահեցրեցին, որ 25 տարվա հեռավորությունից մենք կարող ենք հպարտանալ մեր մեծ նվաճումներով, մեր փայլուն հաղթանակներով, հայոց խրոխտ բանակով, մեր հզոր հայրենիքով: Որից հետո բեմը տրամադրեցին միջոցառման մասնակիցներին:Մեծ Մասրիկի միջնակարգ դպրոցի սաները քայլերթով բեմ բարձրացան և ներկայացրեցին 25 տարիների ընթացքում տեղի ունեցած կորուստներն ու ձեռքբերումները:Նրանք նշեցին, որ այսօր տոն է մեր երկրի համար, քանի որ ուղիղ 25 տարի առաջ մեր պատմության մեջ կատարվեց շրջադարձ, որի արդյունքում այսօր մենք աշխարհին ներկայանում ենք մեր սեփական պետականությամբ:Դպրոցի <<Մասրիկ>> համույթը իր պարերով էլ ավելի գեղեցկացրեց և շունչ հաղորդեց միջոցառմանը: Մեծ ոգևորություն էր տիրում դահլիճում. Աշակերտները ևս միացել էին նրանց պարերին ու երգերին:Այնուհետև հարց ուղղվեց դահլիճում ներկա գտնվողներին.
«Անկախության 25 տարին ի՞նչ տվեց մեր երկրին ու ժողովրդին»:
Դպրոցի տնօրինությունը, ուսուցիչները, աշակերտները իրենց կարծիքները հայտնեցին, որից հետո միջոցառումը դարձյալ շարունակվեց: Խոսեցին Արցախյան ազատամարտից, հայոց բանակից, հիշեցին նաև մերօրյա հերոսներին:
Ողջ միջոցառման ընթացքը ուղեկցվում էր տեսանյութերով: Վերջում մասնակիցները կոչ արեցին, որ պետք է միասնական լինեն, որ կարողանան իրենց պապերի կորցրած հողերը ետ բերեն, կարողանան արժանին հատուցել ցեղասպաններին, կարողանան աշխարհին ստիպել ընդունելու հայերի ցեղասպանությունն ու դատապարտելու ոճրագործներին:
«Պիտի գնանք» երգը նրանց շուրթերից այնքան հուզիչ, բայց միաժամանակ այնքան խրոխտ էր հնչում, որ համոզված ենք, որ մեր հողերը, այո՛, հետ ենք վերցնելու:
Վերջում Իրինան «Դու պիտի ապրես» բանաստեղծությամբ հավատացրեց, որ Հայաստանը կա ու կլինի հավիտյան:
Միջոցառումը ավարտվեց ազգագրական պարով:
Թ.Մկրտչյան
Հարգելի ուսուցիչներ,սիրով Ձեզ եմ ներկայացնում իմ թեման՝ << Գեղարվեստական ստեղծագործությունների ուսուցումը տարրական դասարաններում>>:Տարրական դասարաններում գեղարվեստական ստեղծագործությունների ուսուցումն ունի մի շարք առանձնահատկություններ: Դրանց նկատառմամբ և ճիշտ գործադրմամբ աշակերտների կողմից թեմայի յուրացումը…
ՀարգելիÕœ, ուսուցիչներ սիրով Ձեզ եմ ներկայացնում իմ թեման<<Ինչպե՞ս ուսուցանել բանաստեղծությունը տարրական դասարաններում>>:Ինչպես գրականության մեջ իրականության երևույթների արտացոլումը թերի կլիներ առանց քնարերգության, այնպես էլ դպրոցը չէր կարողանա իրագործել իր առջև դրված…
Գնահատել նշանակում է որոշել գիտելիքների,հմտությունների,արժեքների և դիրքորոշումների մակարդակը,որոնք սահմանված են ուսումնական առարկաների չափորոշիչներով: Այսօր հանրակրթական դպրոցներում գոյություն ունեն գնահատման երկու փոխկապակցված ձևեր՝ձևավորող և միավորային:2021թ.-ին,երբ դպրոցներում նոր էր ներդրվելու ձևավորվող գնահատման…
Բոլորիս քաջ հայտնի է, որ ընթերցանությունը ծնում է երեխաների մտավոր և հոգևոր զարգացման հիմքերը, և դրա դերը տարրական դպրոցում անհամեմատ կարևոր է: Այս փուլում ձևավորվում են երեխայի առաջին ընթերցողական հմտությունները,…
Բոլորիս քաջ հայտնի է, որ ընթերցանությունը ծնում է երեխաների մտավոր և հոգևոր զարգացման հիմքերը, և դրա դերը տարրական դպրոցում անհամեմատ կարևոր է: :Այս փուլում ձևավորվում են երեխայի առաջին ընթերցողական հմտությունները,…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ