ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Անկախության տոնը Աբովյանի թիվ 6 ավագ դպրոցում

Սեպտեմբերի 27, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

Դեռևս մեր պատմական երթի արշալույսին զգացինք բռնակալին չհնազանդվելու խրոխտ ձգտումը, զգացինք՝ մեր դժվարին երթի ընթացքում փորձություններից կոփվելու կամքը,ինչպես նաև այն,որ մենք աստվածընտրյալ ազգի զավակ ենք և իրավունք չունենք սխալվելու:Անկախության տոնը ցնծության տոն է, ինչի խորը գիտակցումով օրը լցրին մեր դպրոցի հումանիտար հոսքի սաները՝ սեպտեմբերի 22-ին:

 Դեռևս վաղ առավոտից դպրոցի շքամուտքում բոլորին դիմավորեցին եռագույնով հագնված սաները, ովքեր ինքնաբուխ պարում էին՝ շուրջբոլորը տարածելով խինդ ու բերկրանք:Գեղարվեստական-գրական մոնտաժը վերաբերում էր հայոց անկախության ինքնատիպ ընկալմանը. սաներից մեկը աճպարար էր, ով մոգական արկղից հանում էր հայ կյանքի  խորհրդանիշները՝ այբուբեն՝ որպես լինելիության, նուռ՝ բերք ու բարիքի, սուր՝ պայքարի, հող՝ նախնյաց ուժի,աղավնի՝ խաղաղության:Աճպարարը հանում էր դրանք՝ կրկնելով՝ «ՆԱՏՍԱՅԱՀ  ՏԱԶԱ» անհասկանալի արտահայտությունը: Եվ միայն միջոցառման վերջում հանդիսատեսին հասկանալի եղավ,որ դա «ԱԶԱՏ  ՀԱՅԱՍՏԱՆ» կապակցությունն է ՝ հակառակ ուղղությամբ:Բոլորիս ձգտումն է՝ արժևորել այն,ինչ շատ ազգերի բաղձանքն է,պահպանել այն,ինչի համար պատասխանատու ենք հետագա սերունդներին, ընթանալ այն ճանապարհով,որ կդարձնի իմ հայոց աշխարհը ավելի ազատ,ամենաազատ…Այս հավատամքն էր հնչում միջոցառման մասնակիցների շուրթերից:

Դպրոցի աշակերտական համակազմը ներկա գտնվեց նաև անկախության տարելիցի կապակցությամբ քաղաքում կազմակերպված միջոցառմանը, որտեղ հրավիրված էր «Կարին» պարային համույթը՝ Գ.Գինոսյանի գլխավորությամբ: Աշակերտները համլրեցին համույթի պարային շարքերը և տոնը հիրավի դարձրին ՑՆԾՈՒԹՅԱՆ ՏՈՆ:

10-րդ Ա դաս. դասղեկ՝ Ռ.Աֆյան

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…

  • Ռուբրիկները՝ որպես ուսումնառության գնահատման միջոց

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…

  • Սովորողի աշխատանքի գնահատման միջոցները

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում/ դասապլանների օրինակներ

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)