ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

12-ամյա պարտադիր կրթությունը ՀՀ եզդիական համայնքի կողմից ընդունելի է

Սեպտեմբերի 29, 2017
Պաշտոնական

12-ամյա պարտադիր կրթության օրենսդրական պահանջը, որն ուժի մեջ է  մտել 2017-18 ուսումնական տարվանից, ՀՀ-ում ապրող եզդիական համայնքի կողմից ընդունելի է և ողջունելի: «Հայելի» ակումբում հրավիրված մամուլի ասուլիսի ժամանակ այսօր նման տեսակետ են հայտնել եզդիական համայնքի մի շարք ներկայացուցիչներ:

Հանրային ռադիոյի մեկնաբան Հասան Թամոյանը նախ պատմական ակնարկով անդրադարձ է կատարել Հայաստանում եզդի բնակչություն ունեցող բնակավայրերի դպրոցներում եզդիերենի դասավանդմանը. «Մենք հակված ենք դեպի կրթություն։ Ասել, թե մեր ավանդույթները գովելի են կրթության առումով, անազնիվ կլինի, որովհետև  հաճախ նույն ավանդույթները խոչընդոտ են հանդիսանում։ Եզդի երեխաները շատ հաճախ կանոնավոր չեն հաճախում դպրոց, և այս խնդիրը եղել է նաև նախկինում։ Սակայն վերջին տարիներին կրթություն ստացող հատկապես եզդի աղջիկների թիվն ավելացել է: Ես կարծում եմ, որ հիմնական խնդիրը համայնքի ներսում է: Մենք պետք է հասկանանք, որ չկրթվելը միայն մեզ վնասում է։ 40 հազար եզդի  է ապրում ՀՀ-ում, սակայն բարձրագույն կրթության առումով ամենավերջին տեղում ենք։ Եզդի համայնքի մտավորականությունը լուրջ անելիք ունի. մենք պարտավոր ենք փոխել մեր համայնքի վերաբերմունքը կրթության նկատմամբ։ Մեր նման փոքր ժողովուրդների փրկությունը կրթության մեջ է»,-նշել է Հ. Թամոյանը։
Համայնքի մեկ այլ ներկայացուցիչ, Կոտայքի մարզի Ջրվեժ համայնքի դպրոցներից մեկի եզդիերենի ուսուցչուհի Գյուլփերի Թամոյանն իր հերթին նշել է, որ առհասարակ ցածր է հատկապես եզդի աղջիկների հաճախումը դպրոց, մինչդեռ նրանք մայր են դառնալու` ստանձնելով նաև իրենց  երեխաների կրթության պատասխանատվությունը։

«Սինջար եզդիների ազգային միավորման» ղեկավար Բորիս Մուրազիի տվյալներով` գյուղական համայնքներում եզդի աղջիկների գերակշիռ մասը 9-րդ դասարանից հետո չի հաճախում դպրոց. «Պետության դերն այս հարցում ևս պետք է խիստ լինի` սահմանելով որոշակի պատժամիջոցներ։ Կամ ընդհակառակը` աջակցություն ցուցաբերվի նրանց, որոնք սոցիալական խնդիրներ ունեն, այլ ոչ թե տուգանքներ կիրառեն։ Ուզում եմ ասել, որ հետամնացությունը որևէ ազգի համար նորմալ ավանդույթ չէ։ Նույնը վաղ ամուսնությունների պահով: Այս օրենքը երիտասարդների կողմից մեծ աջակցություն ունի, ու մենք կողմ ենք օրենքի պարտադիր լինելուն»,-նշել է բանախոսը։

Երիտասարդ լրագրող, մանկավարժ, հանրայի գործիչ Զեմֆիրա Քալաշյանի խոսքով` նույն խնդիրը առկա է տղաների շրջանում` նրանք ևս կիսատ են թողնում ուսումը, քանի որ սոցիալական խնդիրներ կան. «Այստեղ ծնողի, դպրոցի դերը մեծ է»,-նշել է Զեմֆիրա Քալաշյանը` ընդգծելով, որ կրթությունը, աշխատանքն ու ընտանիքը չեն խանգարում միմյանց: Վերջինիս խոսքով` կրթության նկատմամբ սերը և իրավունքի նկատմամբ պահանջատիրությունը փոքր տարիքից պետք է սերմանել և շատ լուրջ աշխատանք տանել համայնքի հետ:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության և գիտության նախարարություն

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…

  • Ռուբրիկները՝ որպես ուսումնառության գնահատման միջոց

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…

  • Սովորողի աշխատանքի գնահատման միջոցները

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում/ դասապլանների օրինակներ

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)