ՀՀ կրթության և գիտության նախարարության «Ընտանիք» մանկապատանեկան ստեղծագործական կենտրոնը «Գյումրու օր» խորագրով ծրագրի շրջանակում հոկտեմբերի 1-ին իր ակտիվ մասնակցությունն ունեցավ քաղաքի օրվան նվիրված ամենամյա տոնակատարություններին:
Ծրագրի նպատակն էր բարձրացնել հետաքրքրությունն ազգային արհեստի ու արվեստի նկատմամբ, ցուցադրել սաների կատարած կիրառական արվեստի տարբեր ճյուղերի աշխատանքները, խթանել մշակութային համագործակցությունն այլ հաստատությունների հետ և կարևորել արտադպրոցական կրթության դերը:
<Ընտանիք> կենտրոնի նախաձեռնությամբ Անի թաղամասում, Սբ. Հ. Մծբնեցի եկեղեցու բակում քաղաքացիների համար կազմակերպվել էր տոնական համերգ՝ կենտրոնում գործող պարարվեստի, մարտական արվեստի, ազգագրական երգ ու պարի խմբակների սաների մասնակցությամբ։
Տոնական տրամադրությունը շարունակվեց նաև Քըրք Քըրքորյանի անվան ճեմափողոցում, որտեղ տեղի ունեցավ ավանդական դարձած Արհեստների փառատոնը։ Ցուցահանդեսին կենտրոնը ներկայացավ իր սաների ձեռագործ աշխատանքների և ռոբոտների ցուցադրմամբ։ Սաների աշխատանքներն արտացոլում էին սեփական նվիրումն ազգային մշակույթի ու ավանդույթների նկատմամբ և միտված էին դրանց վերականգնմանն և պահպանմանը: Ազգային արհեստով ու արվեստով հետաքրքրվող անձանց համար կենտրոնի սաների կողմից ցուցադրվեց գորգի, կարպետի, կավե իրերի և արծաթյա զարդերի պատրաստման աշխատանքային գործընթաց:
«Ընտանիք» կենտրոնի սաների մտքի և ձեռքի ստեղծած, ազգայինի ու ավանդականի համադրմամբ ինքնատիպ ստեղծագործություններն անտարբեր չթողեցին գյումրեցիներին, քաղաքային և մարզային իշխանությունների ներկայացուցիչներին և, իհարկե երկրի ղեկավարին: Նախագահ Սերժ Սարգսյանը հետաքրքրվեց <Ընտանիք> կենտրոնի սաների աշխատանքներով, հարցեր ուղղեց ցուցադրված նմուշների պատրաստման և կիրառելիության վերաբերյալ, առանձնակի ուշադրությամբ ուսումնասիրեց ռոբոտաշինության ոլորտը, խրախուսեց նրանց շարունակել ստեղծագործել և նպաստել քաղաքի մշակութային զարգացմանը։
Կենտրոնի տնօրեն Արթուր Մինասյանը հանրապետության ղեկավարին հանձնեց կրթօջախի հիմնադրման 25 ամյակի կապակցությամբ ստեղծված Երախտագիտության հուշակոթողի մանրակերտ, որը խորհրդանշում էր աղետյալ երկրաշարժ վերապրած ժողովրդի ցավը, աստվածային սերն ու մարդկային նվիրվածությունը, նոր կյանքի սկիզբը՝ լի հույսով, լույսով և գիտությամբ։
Հ. Սարգսյան
Գնահատման տեսակները Ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Գնահատման տեսակները կիրառվում են գնահատման բոլոր փուլերում՝ նշված…
Հարգելի գործընկերներ,ինչպես գիտենք,ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Ձևավորող գնահատումն ուսումնական գործընթացի բաղադրիչ է, որի նպատակն…
Նախագծայինը ուսուցման մի մեթոդ է, որի իրականացման ընթացքում սովորողները ներգրավվում են կարճաժամկետ կամ երկարաժամկետ նախագծային աշխատանքներում, որոնք պահանջում են ուսումնական տարբեր առարկաներին առնչվող և իրական կյանքում հանդիպող խնդիրների համալիր լուծումներ:…
Տարրական դպրոցը կրթության այն հիմնաքարն է, որի որակից է կախված երեխայի հետագա ուսուցումը: Ժամանակակից կրթության նպատակների իրականացման համար դասվարի աշխատանքային գործունեության մեջ ՏՀՏ միջոցների կիրառումը անհրաժեշտություն է դառնում: Կրտսեր դպրոցականների…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ