Ակադեմիական փոխճանաչման և շարժունության ազգային տեղեկատվական կենտրոն (ԱՓՇԱՏԿ) հիմնադրամի նախաձեռնությամբ «Էլիտ պլազա» բիզնես կենտրոնում տեղի է ունեցել «Փախստականները և որակավորումների ճանաչումը» թեմայով սեմինար-քննարկում, որը նպատակ ուներ ներկայացնել փախստականների կրթական որակավորումների ճանաչման միջազգային մարտահրավերները և դրանց հաղթահարման ուղղությամբ ձեռնարկվող քայլերը: ՀՀ կրթության և գիտության նախարարության արտաքին կապերի և սփյուռքի վարչության պետ Ա. Պապոյանն իր խոսքում նշել է, որ փախստականների որակավորումների ճանաչումը կրթական լուրջ հիմնահարց է և այս առումով փորձագետների առաջարկությունը կարևոր է գործնական քայլերի առաջարկ ձևավորելու նպատակով:
ԱՓՇԱՏԿ տնօրեն Գայանե Հարությունյանն իր ելույթում անդրադարձել է Լիսաբոնի ճանաչման կոնվեցիային, որը կարգավորում է կրթական որակավորումների ճանաչման միջազգային գործընթացը. «Որակավորումներ ասելով սովորաբոր հասկանում ենք բոլոր տեսակի կրթական ավարտական փաստաթղթերը՝ դիպլոմներ, վկայագրեր, վկայականներ, դասընթացի մասնակցության վերաբերյալ հավաստագրեր, որոնք շնորհվում են շրջանավարտներին: Լիսաբոնի կոնվենցիան վավերացրել են 54 եվրոպական երկրներ, քանի որ փաստաթուղթը վերաբերում է ՅՈՒՆԵՍԿՈ-ի կողմից սահմանված Եվրոպական տարածքի երկրներին: Լիսաբոնի կոնվեցիան ընկած է նաև Բոլոնիայի գործընթացի հիմքում»,- նշել է Գ. Հարությունյանը՝ հավելելով, որ ՀՀ-ն ևս միացել է այդ միջազգային փաստաթղթին: Սահմանված է հետևողական վերահսկողություն, թե ինչպես է Լիսաբոնի գործընթացն իրականացվում ազգային մակարդակներում: Ըստ բանախոսի՝ կոնվենցիայի 7-րդ հոդվածը վերաբերում է փախստականների կրթական որակավորումների ճանաչմանը: Ըստ այդմ սահմանվում է, որ կոնվենցիային միացած երկրները պարտավոր են ստեղծել փախստականների կրթական որակավորումների ճանաչման ազգային մեխանիզմներ: Կատարված առաջին հետազոտությունը ցույց է տալիս, որ միայն 8 երկրներ են մշակել ներքին ազգային ընթացակարգեր՝ գնահատելու փախստականների որակավորումները, 6 երկրներում կան ինստիտուցիոնալ ընթացակարգեր, իսկ 37 երկրներում, այդ թվում նաև Հայաստանում ընդհանրապես կոնվենցիայի 7-րդ հոդվածի կիրարկման ուղղությամբ քայլեր չեն ձեռնարկվել: Ըստ բանախոսի՝ 2016 թվականի փետրվարին Լիսաբոնի կոնվենցիայի 7-րդ նստաշրջանում ընդունվել է հայտարարություն՝ փախստականների կրթական որակավորումների ճանաչման վերաբերյալ, ինչպես նաև առաջարկություն է եղել մշակել միասնական փաստաթուղթ, որը կարող է հիմք ընդունվել բոլոր երկրների համար:
Սեմինարի ընթացքում անդրադարձ է եղել նաև ՀՀ-ում փախստականների որակավորումների ճանաչման մեխանիզմների ստեղծման նախադրյալներին: Նշենք, որ միջոցառումը կազմակերպվել է՝ ԵՄ ֆինանսավորմամբ:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության և գիտության նախարարություն
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Ուսուցչի օրվա առթիվ մի խումբ մանկավարժներ և ոլորտի ներկայացուցիչներ պարգևատրվել են ԿԳՄՍ նախարարի կողմից ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Ուսուցչի միջազգային օրվա առթիվ պարգևատրել է ոլորտի մի խումբ…
Ողջույն, հայգելի գործընկերներ: Օրեր առաջ սոցիալական մեդիահարթակներում մի փոքրիկ հարցում անցկացրեցինք պարզելու համար՝ հասարակությանը առավել հետաքրքրող թեմաները: Հարցումների արդյունքում ընտրվեց այսօրվա մեր քննարկվելիք թեման՝ ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի…
<<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ