ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Սեմինար՝ «Փախստականները և որակավորումների ճանաչումը»

Հոկտեմբերի 4, 2017
Պաշտոնական

Ակադեմիական փոխճանաչման և շարժունության ազգային տեղեկատվական կենտրոն (ԱՓՇԱՏԿ) հիմնադրամի  նախաձեռնությամբ  «Էլիտ պլազա» բիզնես կենտրոնում  տեղի  է ունեցել  «Փախստականները և որակավորումների ճանաչումը» թեմայով սեմինար-քննարկում, որը նպատակ ուներ ներկայացնել փախստականների կրթական որակավորումների ճանաչման միջազգային մարտահրավերները և դրանց հաղթահարման ուղղությամբ ձեռնարկվող քայլերը: ՀՀ կրթության և գիտության նախարարության արտաքին  կապերի և սփյուռքի վարչության պետ Ա. Պապոյանն իր խոսքում նշել է, որ փախստականների որակավորումների ճանաչումը կրթական լուրջ հիմնահարց է և այս առումով փորձագետների առաջարկությունը կարևոր է գործնական քայլերի առաջարկ ձևավորելու նպատակով:

ԱՓՇԱՏԿ տնօրեն Գայանե Հարությունյանն իր ելույթում անդրադարձել է Լիսաբոնի ճանաչման կոնվեցիային, որը կարգավորում  է կրթական որակավորումների ճանաչման միջազգային գործընթացը. «Որակավորումներ ասելով սովորաբոր հասկանում ենք  բոլոր տեսակի կրթական ավարտական փաստաթղթերը՝ դիպլոմներ, վկայագրեր, վկայականներ,  դասընթացի մասնակցության վերաբերյալ հավաստագրեր, որոնք շնորհվում են շրջանավարտներին: Լիսաբոնի կոնվենցիան վավերացրել են 54 եվրոպական երկրներ,  քանի որ փաստաթուղթը վերաբերում է  ՅՈՒՆԵՍԿՈ-ի կողմից սահմանված Եվրոպական տարածքի երկրներին: Լիսաբոնի կոնվեցիան  ընկած է նաև Բոլոնիայի գործընթացի հիմքում»,- նշել է Գ.  Հարությունյանը՝ հավելելով, որ ՀՀ-ն ևս միացել է այդ միջազգային փաստաթղթին:   Սահմանված է  հետևողական վերահսկողություն, թե ինչպես է Լիսաբոնի գործընթացն իրականացվում ազգային մակարդակներում: Ըստ բանախոսի՝ կոնվենցիայի 7-րդ հոդվածը վերաբերում է փախստականների  կրթական որակավորումների ճանաչմանը: Ըստ այդմ սահմանվում է, որ կոնվենցիային միացած երկրները պարտավոր են ստեղծել փախստականների կրթական որակավորումների ճանաչման ազգային մեխանիզմներ: Կատարված առաջին հետազոտությունը ցույց է տալիս, որ միայն 8 երկրներ են մշակել  ներքին ազգային ընթացակարգեր՝ գնահատելու փախստականների որակավորումները,  6 երկրներում  կան ինստիտուցիոնալ ընթացակարգեր, իսկ 37 երկրներում, այդ թվում նաև Հայաստանում   ընդհանրապես կոնվենցիայի 7-րդ հոդվածի կիրարկման ուղղությամբ քայլեր չեն ձեռնարկվել:  Ըստ բանախոսի՝ 2016 թվականի փետրվարին Լիսաբոնի կոնվենցիայի 7-րդ նստաշրջանում ընդունվել է հայտարարություն՝ փախստականների կրթական որակավորումների ճանաչման վերաբերյալ,  ինչպես նաև առաջարկություն է եղել մշակել միասնական փաստաթուղթ, որը կարող է հիմք ընդունվել  բոլոր երկրների համար:

Սեմինարի ընթացքում անդրադարձ է եղել նաև ՀՀ-ում փախստականների որակավորումների ճանաչման մեխանիզմների ստեղծման նախադրյալներին:  Նշենք, որ միջոցառումը կազմակերպվել է՝  ԵՄ ֆինանսավորմամբ:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության և գիտության նախարարություն

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…

  • Ռուբրիկները՝ որպես ուսումնառության գնահատման միջոց

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…

  • Սովորողի աշխատանքի գնահատման միջոցները

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում/ դասապլանների օրինակներ

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)