ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Կրթության պլանավորումն ապագայի կանխատեսում է

Հոկտեմբերի 10, 2017
Դպրոցական անցուդարձ Պաշտոնական

Գեղարքունիքի մարզի Սևան քաղաքի Վ. Կարապետյանի անվան թիվ 3 հիմնական դպրոցում տրվել է  «Փոփոխության սերունդ»  ծրագրի մեկնարկը, որն իրականացվում է Բրիտանական խորհրդի աջակցությամբ: Միջոցառմանը մասնակցել և նախաձեռնությունը ողջունել են  ՀՀ ԿԳ նախարարի տեղակալ  Դավիթ Սահակյանը, Բրիտանական խորհրդի տարածաշրջանային փոխտնօրեն Շիլա Լյումսդենին և Բրիտանական խորհրդի հայաստանյան մասնաճյուղի տնօրեն Արևիկ Սարիբեկյանը:

«Փոփոխության սերունդ» կրթական ծրագրի շրջանակում Հայաստանի երկու համայնքում՝ Սևանում և Վանաձորում գործող դպրոցներում բացվում են անգլերենի ուսուցման ակումբներ, որտեղ իրականացվելու է անգլերենի ուսուցման լրացուցիչ կրթություն՝  համայնքի  9-16 տարեկան երեխաների համար: ՀՀ ԿԳ նախարարի տեղակալն իր ողջույնի խոսքում առանձնակի կարևորել է կրթության համակարգում ժամանակին համընթաց քայլելու մարտահրավերը, որի շրջանակում առաջնային է դիտվում օտար լեզուների, մասնավորապես անգլերենի իմացության զարգացումը. «Կրթության և գիտության նախարարությունը կարևորում է Օտար լեզուների զարգացումն ու իմացությունը, ընդհանրապես: Մայրենի լեզվի՝ հայերենի իմացությունը բացարձակ արժեք է և մեզ համար ունի առաջնային նշանակություն և մեր կրթության մեջ ազգայինն ունի շատ խորը արմատներ: Քիչ առաջ դպրոցի բակում ազգային պարերով մեզ դիմավորած երեխաներն արդեն ազգայինը կրում են իրենց մեջ՝ որպես արժեհամակարգ, բայց աշխարհին հաղորդ լինելու համար նրանք նաև պիտի օտար լեզուներ իմանան: Լեզուն այն գործիքն է, որով պետք է մեր ազգայինը ներկայացնենք աշխարհին, նաև հաղորդակից դառնանք այլ մշակույթների հետ. երբ դու ունես քո ազգայինը, կարող ես նաև միջազգայինը  վերցնել՝ ստեղծագործել, համեմատել, համադրել, տարբերել և գնահատել: Սրանք կարևոր ընկալումներ են, որոնք դրված են կրթության և դաստիարակության հիմքում: Արագ փոփոխվող աշխարհում շատ դժվար է հասկանալ, թե երեխաներն ապագայում ինչ ուղղությամբ կարող են գնալ, որովհետև  մեզ շրջապատող աշխարհի  հետ փոխվում են նաև մասնագիտությունները: Կան դեռևս չհորինված մասնագիտություններ, որոնք  պիտի ապագայում ընտրեն այսօրվա դպրոցականները: Այս իմաստով կրթության պլանավորումն ապագայի կանխատեսում է, որն իրապես բարդ  գործ է: Մենք առանձնացնում ենք մաթեմատիկայի և բնագիտական առարկաների իմացությունը, որպես հիմնարար ուղղություններ և օտար լեզուների իմացությունը՝ հասկանալով, որ լինելով փոքր երկիր երեք լեզվի իմացությունը մեզ համար կարևոր է: Այս իմաստով ցանկացած նախաձեռնություն, որը կնպաստի օտար լեզվի հավելյալ իմացությունը դպրոցում, ողջունելի է»,- նշել է ԿԳ նախարարի տեղակալը:

Սևանի թիվ 3 հիմնական դպրոցում, «Փոփոխության սերունդ» ծրագրի շրջանակում  կահավորվել է առանձին ընթերցասրահ, որտեղ  հյուրերի ներկայությամբ տեղի է ունեցել անգլերենի առաջին բաց դասը:

Անգլերենի ակումբների գործարկումը երեխաներին հնարավորություն կտա բարելավել անգլերենի իմացությունը Բրիտանական խորհրդի տրամադրած և ՀՀ ԿԳ նախարարության սահմանած կարգով Կրթության ազգային ինստիտում փորձաքննություն անցած գրականության միջոցով: Երեխաները հնարավորություն կունենան օգտվել Բրիտանական խորհրդի «Սովորել անգլերեն` պատմություններ կարդալու միջոցով» ծրագրից, որը կնպաստի լեզվի իմացության բարելավմանը և աշխարհընկալման զարգացմանը:

Ծրագրի շրջանակում շուրջ 200 երեխա հնարավորություն կունենա ներգրավվել ակումբների աշխատանքում: 40 ուսուցիչ կանցնի Բրիտանական խորհրդի վերապատրաստման դասընթացները՝ սովորելով հեքիաթասացություն, սոցիալական ձեռնարկատիրության դասավանդման հմտություններ: Ակումբի աշխատանքներում ներգրավվում են դասընթացն անցած ուսուցիչները, որոնք նույն դպրոցներում դասավանդող անգլերենի մասնագետներն են:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության և գիտության նախարարություն

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…

  • Ռուբրիկները՝ որպես ուսումնառության գնահատման միջոց

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…

  • Սովորողի աշխատանքի գնահատման միջոցները

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում/ դասապլանների օրինակներ

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)