Կրթության ոլորտում ներդրած բազմամյա վաստակի և «Ուսուցչի օրվա» կապակցությամբ նախնական մասնագիտական /արհեստագործական/ և միջին մասնագիտական ուսումնական հաստատությունների մի խումբ աշխատակիցներ այսօր պարգևատրվել են ՀՀ կրթության և գիտության նախարարության պատվոգրով և շնորհակալագրով: Մասնակիցներին շնորհավորել և պարգևները հանձնել է ՀՀ կրթության և գիտության նախարարի տեղակալ Մանուկ Մկրտչյանը: Վերջինս կարևորել է այն փաստը, որ մասնագիտական կողմնորոշման խնդիրն արդեն դրվում է ավելի վաղ տարիքում, և աշակերտները հնարավորություն ունեն կողմնորոշվել իրենց ապագա մասնագիտության հարցում: «Այս հարցում մեծ է նաև ձեր դերակատարումը: Դուք վստահաբար հաղթահարում եք տեղերում ի հայտ եկած բոլոր խնդիրները և լավ արդյունքներ արձանագրում: Այս պարգևները ձեր աշխատանքի գնահատականն են, և ես հույս ունեմ, որ այն ձեզ ավելի կոգևորի և նոր լիցքեր կհաղորդի»,-նշել է Մանուկ Մկրտչյանը` շնորհակալություն հայտնելով բոլոր մանկավարժներին` իրենց ամենօրյա նվիրական աշխատանքի համար:
ՀՀ կրթության և գիտության նախարարության պատվոգրով պարգևատրվել են`
1. Մարիետա Գևորգի Հարությունյան-Երևանի Ն. Աճեմյանի անվան տարածաշրջանային թիվ պետական քոլեջի դասախոս
2. Անահիտ Վարդգեսի Սարգսյան- Դիլիջանի արվեստի պետական քոլեջի դասախոս
3. Վահագանուշ Վահագնի Դավթյան-Արմավիրի տարածաշրջանային պետական քոլեջի դասախոս
4. Ալլա Արտուշի Կոստանյան-Գյումրու պետական տեխնիկական քոլեջի դասախոս
5. Ռոբերտ Հայկի Իսրաելյան-Երևանի պետական տեխնոլոգիական քոլեջի մեթոդիստ
6. Օլգա Արամայիսի Գալստյան-Արարատի տարածաշրջանային պետական քոլեջի դասախոս
7. Արմինե Արշալույսի Պապյան-Ստեփանավանի պետական գյուղատնտեսական քոլեջի դասախոս
8. Անահիտ Արտավազդի Բաղդասարյան-Կապանի արվեստի պետական քոլեջի դասախոս
9. Ծովիկ Նազարի Քալանթարյան-Բերդի արհեստագործական պետական ուսումնարանի դասախոս
10. Ռուզաննա Աշոտի Սանդոյան-Երևանի զբոսաշրջության, սպասարկման և սննդի արդյունաբերության հայ-հունական պետական քոլեջի դասախոս
11. Մարինե Մաքսիմի Մկրտչյան-«Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրի դասախոս
ՀՀ կրթության և գիտության նախարարության շնորհակալագրով խրախուսվել են`
1. Մերի Մորիսի Աղաբեկյան-Գյումրու թիվ 3 արհեստագործական պետական ուսումնարանի դասախոս
2. Սուսաննա Եղիշի Աբրահամյան- Արարատի պետական քոլեջի դասախոս
3. Սվետլանա Նորայրի Մարտիրոսյան-Վանաձորի պետական բժշկական քոլեջի դասախոս
4.Արմինե Հրանտի Մովսեսյան-Սյունիքի տարածաշրջանային պետական քոլեջի արտադրական ուսուցման վարպետ
5. Անդրանիկ Նազարեթի Ճարտարյան-Մասիսի պետական գյուղատնտեսական քոլեջի դասախոս
6. Գոհար Վահրամի Անտոնյան-Երևանի թիվ 1 արհեստագործական պետական ուսումնարանի դասախոս
7. Վահան Սոխիկի Սոխակյան-Ալավերդու պետական քոլեջի դասախոս
8. Մելանյա Վերմիկի Ղազարյան-Երևանի զբոսաշրջության, սպասարկման և սննդի արդյունաբերության հայ-հունական պետական քոլեջի դասախոս
9. Պարզիկ Զավենի Գրիգորյան-Աբովյանի թիվ 1 արհեստագործական պետական ուսումնարանի արտադրական ուսուցման վարպետ
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության և գիտության նախարարություն
Բոլորիս քաջ հայտնի է, որ ընթերցանությունը ծնում է երեխաների մտավոր և հոգևոր զարգացման հիմքերը, և դրա դերը տարրական դպրոցում անհամեմատ կարևոր է: Այս փուլում ձևավորվում են երեխայի առաջին ընթերցողական հմտությունները,…
Բոլորիս քաջ հայտնի է, որ ընթերցանությունը ծնում է երեխաների մտավոր և հոգևոր զարգացման հիմքերը, և դրա դերը տարրական դպրոցում անհամեմատ կարևոր է: :Այս փուլում ձևավորվում են երեխայի առաջին ընթերցողական հմտությունները,…
․․․․
Գնահատման տեսակները Ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Գնահատման տեսակները կիրառվում են գնահատման բոլոր փուլերում՝ նշված…
Հարգելի գործընկերներ,ինչպես գիտենք,ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Ձևավորող գնահատումն ուսումնական գործընթացի բաղադրիչ է, որի նպատակն…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ