ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Պարգևներ՚ ՄԿՈՒ ոլորտի բազմավաստակ մանկավարժներին

Հոկտեմբերի 19, 2017
Պաշտոնական

Կրթության ոլորտում ներդրած բազմամյա վաստակի և «Ուսուցչի օրվա» կապակցությամբ նախնական մասնագիտական /արհեստագործական/ և միջին մասնագիտական ուսումնական հաստատությունների մի խումբ աշխատակիցներ այսօր պարգևատրվել են ՀՀ կրթության և գիտության նախարարության պատվոգրով և շնորհակալագրով: Մասնակիցներին շնորհավորել և պարգևները հանձնել է ՀՀ կրթության և գիտության նախարարի տեղակալ Մանուկ Մկրտչյանը: Վերջինս կարևորել է այն փաստը, որ մասնագիտական կողմնորոշման խնդիրն արդեն դրվում է ավելի վաղ տարիքում, և աշակերտները հնարավորություն ունեն կողմնորոշվել իրենց ապագա մասնագիտության հարցում: «Այս հարցում մեծ է նաև ձեր դերակատարումը: Դուք վստահաբար հաղթահարում եք տեղերում ի հայտ եկած բոլոր խնդիրները և լավ արդյունքներ արձանագրում: Այս պարգևները ձեր աշխատանքի գնահատականն են, և ես հույս ունեմ, որ այն ձեզ ավելի կոգևորի և նոր լիցքեր կհաղորդի»,-նշել է Մանուկ Մկրտչյանը` շնորհակալություն հայտնելով բոլոր մանկավարժներին` իրենց ամենօրյա նվիրական աշխատանքի համար:

ՀՀ կրթության և գիտության նախարարության պատվոգրով պարգևատրվել են` 

1. Մարիետա Գևորգի Հարությունյան-Երևանի Ն. Աճեմյանի անվան տարածաշրջանային թիվ պետական քոլեջի դասախոս

2. Անահիտ Վարդգեսի Սարգսյան-      Դիլիջանի արվեստի պետական քոլեջի դասախոս

3. Վահագանուշ Վահագնի Դավթյան-Արմավիրի տարածաշրջանային պետական քոլեջի դասախոս

4. Ալլա Արտուշի Կոստանյան-Գյումրու պետական տեխնիկական քոլեջի դասախոս

5. Ռոբերտ Հայկի Իսրաելյան-Երևանի պետական տեխնոլոգիական քոլեջի մեթոդիստ

6. Օլգա Արամայիսի Գալստյան-Արարատի տարածաշրջանային պետական քոլեջի դասախոս

7. Արմինե Արշալույսի Պապյան-Ստեփանավանի պետական գյուղատնտեսական քոլեջի դասախոս

8. Անահիտ Արտավազդի Բաղդասարյան-Կապանի արվեստի պետական քոլեջի դասախոս

9. Ծովիկ Նազարի Քալանթարյան-Բերդի արհեստագործական պետական ուսումնարանի դասախոս

10. Ռուզաննա Աշոտի Սանդոյան-Երևանի զբոսաշրջության, սպասարկման և սննդի արդյունաբերության հայ-հունական պետական քոլեջի դասախոս

11. Մարինե Մաքսիմի Մկրտչյան-«Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրի դասախոս
 

ՀՀ կրթության և գիտության նախարարության շնորհակալագրով խրախուսվել են`

1. Մերի Մորիսի Աղաբեկյան-Գյումրու թիվ 3 արհեստագործական պետական ուսումնարանի դասախոս

2. Սուսաննա Եղիշի Աբրահամյան-      Արարատի պետական քոլեջի դասախոս

3. Սվետլանա Նորայրի Մարտիրոսյան-Վանաձորի պետական բժշկական քոլեջի դասախոս

4.Արմինե Հրանտի Մովսեսյան-Սյունիքի տարածաշրջանային պետական քոլեջի արտադրական ուսուցման վարպետ

5. Անդրանիկ Նազարեթի Ճարտարյան-Մասիսի պետական գյուղատնտեսական քոլեջի դասախոս

6. Գոհար Վահրամի Անտոնյան-Երևանի թիվ 1 արհեստագործական պետական ուսումնարանի դասախոս

7. Վահան Սոխիկի Սոխակյան-Ալավերդու պետական քոլեջի դասախոս

8. Մելանյա Վերմիկի Ղազարյան-Երևանի զբոսաշրջության, սպասարկման և սննդի արդյունաբերության հայ-հունական պետական քոլեջի դասախոս

9. Պարզիկ Զավենի Գրիգորյան-Աբովյանի թիվ 1 արհեստագործական պետական ուսումնարանի արտադրական ուսուցման վարպետ

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության և գիտության նախարարություն

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…

  • Ռուբրիկները՝ որպես ուսումնառության գնահատման միջոց

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…

  • Սովորողի աշխատանքի գնահատման միջոցները

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում/ դասապլանների օրինակներ

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)