Հոկտեմբերի 19-ը շատերի համար նոր բացահայտումների և նոր ձեռքբերումների օր էր, քանզի Կաքավաձորի Մ.Մխիթարյանի անվան միջն. դպրոցում տոն էր՝ Բերքի տոն: Փառատոնը նվիրվում էր մեր գյուղի աշխատավոր հասարակությանը, մեր սիրելի ուսուցիչներին, մեր սահմանը պահող քաջ զինվորներին, հայրենյաց պաշտպանության գործում իրենց կյանքը չխնայած մեր քաջ հերոսներին՝ Մեսրոպին,Վահեին, Կայծերին,Անանիային և Սասունին:ԵՎ իվերջո միջոցառումը նվիրվում էր ամեն մի հայ մարդու, ով ապրում և արարում է այս երկրում:
Հոկտեմբերի 19-ը բերք ու բարիքի, խինդ ու ծիծաղի, առատության-լիության,հյուրասիրության ու հյուրընկալության, գոհության ու շնորհակալության տոն էր:
Ազգային անուշեղենների տեսականիով, արևահամ մրգերով հարուստ սեղաններ,աշնանային հագեցած գույներով ցուցադրություններ և կոլորիտային տեսարաններ:
Ելույթ ունեցան մեր դպրոցի սաները, գեեցիկ պարային համարներով, ազգագրական երգերով և ասմունքներով:Միջոցառումը մրցութային էր, հանդես եկան առաջինից տասներկուերորդ դասարանի աշակերտները և լավագույն համարները խրախուսվեցին:
Լավագույն համարներ ճանաչվեցին ԻՄՓԱՔԹ ակումբի պարը, տասնմեկերորդ և տասներկուերորդ դասարանցիների կատարումները, որոնք արժանացն պատվոգրերի:Մրցույթում հաղթող ճանաչվեց տասներորդ դասարանցիների պարային համարը,որը արժանացավ համայնքապետարանի կողմից սահմանված հատուկ մրցանակի:Բոլորն էլ ոգևորված էին և մեծ բավականություն ստացան:Սա գեղեցիկ ավանդույթի սկիզբ էր, որը շարունակական բնույթ կկրի:
Բերքի տոնը կազմակերպել էր Անահիտ Կիրակոսյանը:
Գնահատման տեսակները Ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Գնահատման տեսակները կիրառվում են գնահատման բոլոր փուլերում՝ նշված…
Հարգելի գործընկերներ,ինչպես գիտենք,ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Ձևավորող գնահատումն ուսումնական գործընթացի բաղադրիչ է, որի նպատակն…
Նախագծայինը ուսուցման մի մեթոդ է, որի իրականացման ընթացքում սովորողները ներգրավվում են կարճաժամկետ կամ երկարաժամկետ նախագծային աշխատանքներում, որոնք պահանջում են ուսումնական տարբեր առարկաներին առնչվող և իրական կյանքում հանդիպող խնդիրների համալիր լուծումներ:…
Տարրական դպրոցը կրթության այն հիմնաքարն է, որի որակից է կախված երեխայի հետագա ուսուցումը: Ժամանակակից կրթության նպատակների իրականացման համար դասվարի աշխատանքային գործունեության մեջ ՏՀՏ միջոցների կիրառումը անհրաժեշտություն է դառնում: Կրտսեր դպրոցականների…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ