2016 թվականը հոբելյանական է «Այբ»-ի համար։ Այս տարի լրանում է «Այբ» ակումբի և «Այբ» կրթական հիմնադրամի գաղափարի ծննդյան 10-րդ տարեդարձը: Տասը տարի առաջ մեր երկրի բարօրությամբ ու մեր երեխաների ապագայով մտահոգ մի խումբ մարդիկ, ովքեր իրենց ձեռքբերումները համարում են կրթության արդյունք և կամենում միասնական ներդրմամբ ստեղծել ինչ-որ մնայուն բան, որոշում կայացրին իրագործելու իրենց երազանքը։
Իր տասնամյա գործունեության ընթացքում «Այբ» հիմնադրամը կյանքի է կոչել 20-ից ավելի կրթական ծրագիր և նախաձեռնություն, որոնք դարձել են նախատիպեր և նպաստել ընդհանուր կրթական համակարգի զարգացմանը: Կարևորագույն ու խոշորածավալ ծրագրերից են «Այբ» դպրոցը և Դիլիջանի կենտրոնական դպրոցը, Կրթության գերազանցության ազգային ծրագիրը՝ «Արարատյան բակալավրիատ» նոր կրթական ծրագրով, սիրված ու հայտնի միջազգային դպրոցական մրցույթները («Կենգուրու. մաթեմատիկան բոլորի համար», «Ռուսական արջուկ. լեզվաբանությունը բոլորի համար», «Մեղու. հայերենը բոլորի համար» և այլն)։
Ընդհանուր առմամբ «Այբ»-ի շնորհիվ Հայաստանում և Արցախում կրթական ծրագրերի իրականացմանն ուղղվել է 21.118.503 ԱՄՆ դոլար (2007-2015 թթ. ընթացքում)։
«Այբ»-ի իրական հարստությունը մարդիկ են, ովքեր համախմբվել են կրթության միջոցով մեր կյանքն ու ապագան վերափոխելու գաղափարի շուրջ։ Այսօր «Այբ» ակումբը միավորում է գաղափարակից 39 անդամի` աշխարհի տարբեր անկյուններից, իսկ «Այբ»-ի բարերարների համայնքի շարքերը համալրում են տարբեր երկրներից ավելի քան 200 նվիրատու և աջակից։
Հոկտեմբերի 7-ից 9-ը կանցկացվեն մի շարք կրթական միջոցառումներ՝ նվիրված «Այբ»-ի 10-ամյակին։
Հոկտեմբերի 7-ին՝ ժամը 17։00-ից, «Գաֆեսճյան» քանդակների այգում (Կասկադ) տեղադրված տաղավար-դասասենյակում կանցկացվեն հետաքրքիր բաց դասընթացներ ու գիտափորձեր ծրագրավորում, քիմիա, կենսաբանություն, ֆիզիկա, արվեստ առարկաներից՝ հանրության ներգրավմամբ։ Իսկ 18։30-ից կսկսվի համերգային ծրագիր, որն անցկացվելու է ոչ սովորական համերգ-սեմինարի ձևաչափով։ Ելույթով հանդես կգան «Այբ» դպրոցի երգչախումբը, «Battle of Evermore» ռոք խումբը և «ԱյԲար» պարախումբը։
Ի թիվս այլ տոնական միջոցառումների՝ հոկտեմբերի 8-ին՝ ժամը 11։00-ից 14։00-ն, «Այբ» դպրոցում կանցկացվեն վարպետության դասեր, որոնք կվարեն «Այբ» ակումբի անդամներ, համաշխարհային ճանաչում ունեցող մասնագետներ Դավիթ Յանը (ABBYY, «iiko», «Findo» ՏՏ ընկերությունների համահիմնադիր և նախագահ, ԱՄՆ), Ռուբեն Հարությունյանը (գործարար, «Henderson» ընկերությունների խմբի հիմնադիր և գլխավոր տնօրեն, Ռուսաստան) և Արամ Փախչանյանը (ABBYY ընկերության փոխնախագահ, «Այբ» դպրոցի տնօրեն, Հայաստան)։
Իսկ հոկտեմբերի 9-ին կանցկացվեն արդեն ավանդական դարձած Այբական խաղերը՝ սպորտային և ինտելեկտուալ զանազան խաղերով, «Այբ» համայնքի ավելի քան 500 մասնակիցներով։
«Այբ» կրթական հիմնադրամ
Նյութի աղբյուրը. «Այբ» կրթական հիմնադրամ
Գնահատել նշանակում է որոշել գիտելիքների,հմտությունների,արժեքների և դիրքորոշումների մակարդակը,որոնք սահմանված են ուսումնական առարկաների չափորոշիչներով: Այսօր հանրակրթական դպրոցներում գոյություն ունեն գնահատման երկու փոխկապակցված ձևեր՝ձևավորող և միավորային:2021թ.-ին,երբ դպրոցներում նոր էր ներդրվելու ձևավորվող գնահատման…
Բոլորիս քաջ հայտնի է, որ ընթերցանությունը ծնում է երեխաների մտավոր և հոգևոր զարգացման հիմքերը, և դրա դերը տարրական դպրոցում անհամեմատ կարևոր է: Այս փուլում ձևավորվում են երեխայի առաջին ընթերցողական հմտությունները,…
Բոլորիս քաջ հայտնի է, որ ընթերցանությունը ծնում է երեխաների մտավոր և հոգևոր զարգացման հիմքերը, և դրա դերը տարրական դպրոցում անհամեմատ կարևոր է: :Այս փուլում ձևավորվում են երեխայի առաջին ընթերցողական հմտությունները,…
․․․․
Գնահատման տեսակները Ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Գնահատման տեսակները կիրառվում են գնահատման բոլոր փուլերում՝ նշված…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ