Հոկտեմբերի 18-ին Վանաձորի Սուրբ Գ. Նարեկացի եկեղեցու դահլիճում տեղի ունեցավ վիկտորինա նվիրված «Մեր մեծերը» շարքից` Տ. Չուխաճյանի 180-ամյակին:
Վիկտորինան կազմակերպել էր Վանաձորի ծովակալ Իսակովի անվան թիվ 23 հիմնական դպրոցի երաժշտության ուսուցչուհի Գայանե Ղազարյանը: Վիկտորինային հրավիրված էին դպրոցի ուսուցիչները, ծնողները, ինչպես նաև Սուրբ Գ. Նարեկացի եկեղեցու հոգևոր հովիվ տեր Վահան քահանա Ազարյանը: Միջոցառմանը մասնակցում էին 5-8-րդ դասարանների աշակերտները:
Վիկտորինան անցկացվեց «Պարադիզ» (VIIIադաս.) և «Վիրտուոզ» (VIIIբ դաս.)թիմերի միջև:
Միջոցառումն ուներ տեղեկատվական և ուսուցողական նպատակ.
-սովորողներին ծանոթացնել Չուխաճյան կոմպոզիտորի, դիրիժորի, մանկավարժի, երաժշտահասարակական գործչի, հայկական օպերային արվեստի հիմնադրի, եվրոպական երաժշտական ստանդարտներով առաջին հայ ստեղծագործողի կյանքին և ստեղծագործական գործունեությանը,
- իրազեկել հայ ազգային երաժշտության տիտաններից մեկի` Տ. Չուխաճյանի երաժշտական ժառանգությանը, որպես արևմտահայ երաժշտական ստեղծագործության գագաթ, ով ստեղծագործեց արևմտահայ դասական ստանդարտներով,
- սովորողների մեջ ձևավորել ազգային և համաշխարհային գեղարվեստական արժեքները ճանաչելու և արժեվորելու կարողություններ և հմտություններ:
Դահլիճը մեծ հետաքրքրությամբ դիտեց Տ. Չուխաճյանի կենսագրական համառոտ ֆիլմը, որը համեմված էր թե' օպերաներից հատվածներով և թե' նկարներով: Վիկտորինայի հարցերը ընտրում էին սովորողները, որոնք ցուցադրվում էին մեծ էկրանին: Միջոցառումն անցավ ջերմ և մի քիչ էլ թեժ մթնոլորտում, քանի որ ուսուցչուհին դահլիճի համար էլ էր նախապատրաստել հարցեր: Վիկտորինայի երաժշտական հարցերի ներքո հնչեցին Չուխաճյանի գրչին պատկանող օպերաներից ու օպերետներից` «Արշակ II», «Ինդիանա», «Զեմիրե», «Լեբլեբիջի» և այլն:
Վիկտորինայում հաղթեց «Պարադիզ» թիմը, որը պարգևատրվեց պատվոգրով: Իսկ որպես ակտիվ մասնակից «Վիրտուոզ» թիմից պատվոգրով պարգևատրվեց Շահանե Խաչատրյանը:
Վիկտորիայի վերջում ելույթ ունեցան մեր շնորհալի սաներից նրանք, ովքեր սովորում էին Վանաձորի Տ. Չուխաճյանի անվան արվեստի կրթադաստիարակչական ուսումնական հաստատությունում: Այն ավարտվեց «Մենք քաջ տոհմի զավակներն ենք» միասնական երգով:
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Ուսուցչի օրվա առթիվ մի խումբ մանկավարժներ և ոլորտի ներկայացուցիչներ պարգևատրվել են ԿԳՄՍ նախարարի կողմից ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Ուսուցչի միջազգային օրվա առթիվ պարգևատրել է ոլորտի մի խումբ…
Ողջույն, հայգելի գործընկերներ: Օրեր առաջ սոցիալական մեդիահարթակներում մի փոքրիկ հարցում անցկացրեցինք պարզելու համար՝ հասարակությանը առավել հետաքրքրող թեմաները: Հարցումների արդյունքում ընտրվեց այսօրվա մեր քննարկվելիք թեման՝ ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի…
<<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ