Հոկտեմբերի 18-ին Վանաձորի Սուրբ Գ. Նարեկացի եկեղեցու դահլիճում տեղի ունեցավ վիկտորինա նվիրված «Մեր մեծերը» շարքից` Տ. Չուխաճյանի 180-ամյակին:
Վիկտորինան կազմակերպել էր Վանաձորի ծովակալ Իսակովի անվան թիվ 23 հիմնական դպրոցի երաժշտության ուսուցչուհի Գայանե Ղազարյանը: Վիկտորինային հրավիրված էին դպրոցի ուսուցիչները, ծնողները, ինչպես նաև Սուրբ Գ. Նարեկացի եկեղեցու հոգևոր հովիվ տեր Վահան քահանա Ազարյանը: Միջոցառմանը մասնակցում էին 5-8-րդ դասարանների աշակերտները:
Վիկտորինան անցկացվեց «Պարադիզ» (VIIIադաս.) և «Վիրտուոզ» (VIIIբ դաս.)թիմերի միջև:
Միջոցառումն ուներ տեղեկատվական և ուսուցողական նպատակ.
-սովորողներին ծանոթացնել Չուխաճյան կոմպոզիտորի, դիրիժորի, մանկավարժի, երաժշտահասարակական գործչի, հայկական օպերային արվեստի հիմնադրի, եվրոպական երաժշտական ստանդարտներով առաջին հայ ստեղծագործողի կյանքին և ստեղծագործական գործունեությանը,
- իրազեկել հայ ազգային երաժշտության տիտաններից մեկի` Տ. Չուխաճյանի երաժշտական ժառանգությանը, որպես արևմտահայ երաժշտական ստեղծագործության գագաթ, ով ստեղծագործեց արևմտահայ դասական ստանդարտներով,
- սովորողների մեջ ձևավորել ազգային և համաշխարհային գեղարվեստական արժեքները ճանաչելու և արժեվորելու կարողություններ և հմտություններ:
Դահլիճը մեծ հետաքրքրությամբ դիտեց Տ. Չուխաճյանի կենսագրական համառոտ ֆիլմը, որը համեմված էր թե' օպերաներից հատվածներով և թե' նկարներով: Վիկտորինայի հարցերը ընտրում էին սովորողները, որոնք ցուցադրվում էին մեծ էկրանին: Միջոցառումն անցավ ջերմ և մի քիչ էլ թեժ մթնոլորտում, քանի որ ուսուցչուհին դահլիճի համար էլ էր նախապատրաստել հարցեր: Վիկտորինայի երաժշտական հարցերի ներքո հնչեցին Չուխաճյանի գրչին պատկանող օպերաներից ու օպերետներից` «Արշակ II», «Ինդիանա», «Զեմիրե», «Լեբլեբիջի» և այլն:
Վիկտորինայում հաղթեց «Պարադիզ» թիմը, որը պարգևատրվեց պատվոգրով: Իսկ որպես ակտիվ մասնակից «Վիրտուոզ» թիմից պատվոգրով պարգևատրվեց Շահանե Խաչատրյանը:
Վիկտորիայի վերջում ելույթ ունեցան մեր շնորհալի սաներից նրանք, ովքեր սովորում էին Վանաձորի Տ. Չուխաճյանի անվան արվեստի կրթադաստիարակչական ուսումնական հաստատությունում: Այն ավարտվեց «Մենք քաջ տոհմի զավակներն ենք» միասնական երգով:
Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…
Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…
Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…
Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…
Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ