ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Անվնաս սնունդ՝ առանց հավելումների

Նոյեմբերի 2, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

Սեպտեմբերյան աշխատանքային մի օր Երևանի Մ.Գալշոյանի անվան հ.148 ավագ դպրոց փոխտնօրեն Ա. Գևորգյանը ուսումնադաստիարակչական աշխատանքները համակարգելիս առաջարկեց կազմակերպել գիտական կոնֆերանս «Կենսաբանություն» և «Քիմիա» առարկաներից։ 
Առաջարկությունը ողջունվեց, իսկ ուսուցչուհիներ՝ Ն. Կոստանյանը (քիմիայի ուսուցչուհի) և Գ. Հակոբյանը (կենսաբանության ուսուցչուհի) սկսեցին նախապատրաստական աշխատանքները։
Ա. Գևորգյանի առաջարկած թեման՝ «Գենոմոդիֆիկացված օրգանիզմներ (ԳՄՕ), դրանց նպատակները, լավ և վատ կողմերը» հետաքրքրեց շատ դպրոցների, որի մասին տեղյակ պահեցին համացանցում մասնակցության հայտարարություն տալով, և չուշացան արձագանքները։
Թվով չորս դպրոցներից ուղարկված խմբեր իրենց շնորհանդես-տեսանյութերով մասնակցեցին կոնֆերանսին (հ. 94 դպրոց, հ. 128 դպրոց, հ. 151 դպրոց, Հերացու անվան ավագ դպրոց)։
Այս մտահաղացման նպատակն էր հանրությանը ծանոթացնել ԳՄՕ-ի հետ, տեղեկացնել, թե ինչպես կարելի է ճանաչել ԳՄՕ պարունակող սննդամթերքը, հասկանալ դրանց վնասակար ազդեցությունը օրգանիզմի վրա։
Թիվ 148 ավագ դպրոցի աշակերտները տեսանյութով ներկայացրին իրենց կատարած հարցումը բնակչության շրջանում, որից հանդիսատեսը եզրակացրեց, որ մարդկանց 62,5%-ը տեղյակ չէ, թե ի՞նչ է ԳՄՕ-ն։
Կոնֆերանսի հյուրերն էին Սպառողների միության նախագահ Արմեն Պողոսյանը, մասնակից դպրոցների ուսուցիչներ՝ Ա. Ղուկասյանը (հ. 128 դպրոց), Շ. Ղազարյանը (հ. 94 դպրոց), Հ. Հովսեփյանը (հ. 151 դպրոց), Հ. Ղազարյանը (Հերացու անվան ավագ դպրոց)։ Պարոն Պողոսյանը ողջունեց նախաձեռնությունը՝ մաղթելով, որ այն շարունակական լինի, իսկ ուսուցիչները արտահայտեցին իրենց գոհունակությունը։
Դպրոցի տնօրեն Հ. Դավթյանը շնորհակալություն հայտնեց մասնակից դպրոցների տնօրեններին, ուսուցիչներին և աշակերտներին կոնֆերանսում ակտիվ և բովանդակալից նյութերով մասնակցելու համար և նրանց հանձնեց շնորհակալագրեր։
Միջոցառումը ուսանելի էր, խիստ արդիական և ծառայեց իր նպատակին։

  • Տեղեկատվություն «Պաշարների շտեմարան» կայքում տեղադրված ՏՀՏ գործիքների վերաբերյալ

    Թեմայի հեղինակ՝ arpi.kirishyan

    «Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…

  • Ուսուցիչը՝ կրթության հենասյուն

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Ուսուցչի օրվա առթիվ մի խումբ մանկավարժներ և ոլորտի ներկայացուցիչներ պարգևատրվել են ԿԳՄՍ նախարարի կողմից ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Ուսուցչի միջազգային օրվա առթիվ պարգևատրել է ոլորտի մի խումբ…

  • Ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի մոտ:

    Թեմայի հեղինակ՝ zhanna@ktak.am

    Ողջույն, հայգելի գործընկերներ: Օրեր առաջ սոցիալական մեդիահարթակներում մի փոքրիկ հարցում անցկացրեցինք պարզելու համար՝ հասարակությանը առավել հետաքրքրող թեմաները: Հարցումների արդյունքում ընտրվեց այսօրվա մեր քննարկվելիք թեման՝ ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի…

  • Ջոն Դյուի՝ նախագծային մեթոդի հիմնադիր

    Թեմայի հեղինակ՝ LZH

    <<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…

  • 9-րդ դաս. Բնագիտություն առարկայի քննությունը ուս. նախագծի միջոցով անցկացնելու մասին

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…