ՀՀ կրթության և գիտության նախարարության Գեղարվեստական դաստիարակության և մշակույթի մանկապատանեկան կենտրոնը նշում է հիմնադրման 70-ամյակը: Հոբելյանի առիթով Հակոբ Պարոնյանի անվան երաժշտական թատրոնում կազմակերպվել է տոնական հանդիսավոր միջոցառում, որի ընթացքում կենտրոնի մի շարք երկարամյա աշխատակիցներ արժանացել են ԿԳՆ պարգևների: Պարգևները հանձնել է ՀՀ ԿԳ նախարարի տեղակալ Վահրամ Մկրտչյանը: Շնորհավորելով Գեղարվեստական դաստիարակության և մշակույթի մանկապատանեկան կենտրոնի սաներին և մանկավարժներին՝ նախարարի տեղակալն ընդգծել է, որ
կենտրոնի առաքելությունը եղել է արտադպրոցական գեղագիտական դաստիարակությունը, երեխաների հետ բարդ ու ազգանվեր աշխատանքը. «Այստեղ իրենց մշակութային մկրտությունն են ստացել հազարավոր երեխաներ, որոնցից շատերը հետագայում դարձան մեր երկրի արժանավոր և անվանի երգիչ-երգչուհիներ, գրողներ, կոմպոզիտորներ, երաժիշտ կատարողներ, դերասաններ, նկարիչներ. Օֆելյա Համբարձումյան, Վաչե Հովսեփյան, Ջիվան Գասպարյան, Սուրեն Գյանջումյան, Գևորգ Դաբաղյան, անունների թվարկումը կարելի է շարունակել: Նրանց բոլորին, անկախ ժամանակից, միավորել է գեղագիտական աշխարհընկալումը»,- նշել է Վ. Մկրտչյանը:
Մատաղ սերնդի կրթության, դաստիարակության գործում ներդրած ավանդի համար և Գեղարվեստական դաստիարակության և մշակույթի մանկապատանեկան կենտրոնի 70-ամյա հոբելյանի կապակցությամբ կենտրոնի հետևյալ աշխատակիցներն արժանացել են ԿԳՆ պարգևների, մասնավորապես նախարարության բարձրագույն պարգևով` «Ոսկե հուշամեդալով» պարգևատրվել են «Կարին» ավանդական երգի-պարի անսամբլի գեղարվեստական ղեկավար Գագիկ Գինոսյանը, «Սալսա» ժամանակակից և պարահանդեսային պարերի ստուդիայի գեղարվեստական ղեկավար Գևորգ Դոխոլյանը:
ԿԳՆ պատվոգրեր են հանձնվել «Արարատ»փողային նվագախմբի գեղարվեստական ղեկավար Տիգրան Ավագյանին, «Միլլենիում» սպորտային պարերի ստուդիայի գեղարվեստական ղեկավար Քրիստինե Ավագիմյանին, Վարյա Մայիլյանին, իսկ դաշնամուրի և սոլֆեջիոյի դասատու Աստղիկ Բրուտյանը, դաշնամուրի դասատու Լուսյա Մանուչարյանը, ասեղնագործության և գոբելենի խմբակավար Գայանե Ինջյանը ստացել են ԿԳՆ շնորհակալագրեր:
ՀՀ Մշակույթի նախարարության բարձրագույն պարգևով «Ոսկե հուշամեդալով» պարգևատրվել է փոխտնօրեն Սամվել Բալոյանը, ով Գեղարվեստական դաստիարակության և մշակույթի մանկապատանեկան կենտրոնում աշխատում է շուրջ 40 տարի:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության և գիտության նախարարություն
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Ուսուցչի օրվա առթիվ մի խումբ մանկավարժներ և ոլորտի ներկայացուցիչներ պարգևատրվել են ԿԳՄՍ նախարարի կողմից ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Ուսուցչի միջազգային օրվա առթիվ պարգևատրել է ոլորտի մի խումբ…
Ողջույն, հայգելի գործընկերներ: Օրեր առաջ սոցիալական մեդիահարթակներում մի փոքրիկ հարցում անցկացրեցինք պարզելու համար՝ հասարակությանը առավել հետաքրքրող թեմաները: Հարցումների արդյունքում ընտրվեց այսօրվա մեր քննարկվելիք թեման՝ ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի…
<<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ