Հայաստանի բնության պետական թանգարանում «բնակվող» կենդանիները անհամբեր սպասում են Ձեզ՝ միասին բացահայտելու Հայաստանի բնաշխարհի գաղտնիքները:
21-րդ դար, երբ աշխարհը կանգնած է մի շարք բնապահպանական խնդիրների առջև, էլ ավելի արդիական է դառնում բնության պահպանության թեման, և մեծանում է բնապահպանություն քարոզող կառույցների դերն աշխարհում: Այդպիսի կառույց է հանդիսանում «Հայաստանի բնության պետական թանգարանը», որը գտնվում է քաղաքամայր Երևանի հենց սրտում` Տիգրան Մեծի 34 հասցեում:
Ծնված լինելով 1952 թվականին` տարածաշրջանում իր տեսակի մեջ եզակի այս թանգարանը ծանրակշիռ քայլեր է կատարում բնակչության բնապահպանական դաստիարակության և բնապահպանական կրթության, ինչպես նաև բնապահպանական քարոզչության իրականացման գործում:
Թանգարան մտնող յուրաքանչյուր այցելու, ամենակրտսերից մինչև ամենատարեցը, կարող է ծանոթանալ Հայաստանի՝ իր փոքր տարածքի համար չափազանց հարուստ ու ինքնատիպ կենսաբազմազանությանը:
Թանգարանում այցելուները կարող են տեսնել իրենց ծանոթ ու սիրելի կենդանիներին` ներկայացված խրտվիլակների տեսքով, ինչպես նաև ՀՀ Կարմիր գրքում ընդգրկված կենդանատեսակներին և բուսատեսակներին: Թանգարանում ներկայացվող բոլոր ցուցանմուշները բնական են:
Թանգարանում ներկայացված է նաև ակվարիումային ձկնատեսակների մշտապես գործող ցուցադրություն:
Թանգարանում կազմակերպվում են բնապահպանական թեմաներով հետաքրքրաշարժ և ուսանելի ժամանակավոր ցուցահանդեսներ, միջոցառումներ, մրցույթ-վիկտորինաներ, շնորհանդեսներ, ժամանցային ծրագրեր և խաղեր:
Թանգարանի գիտաշխատողների կողմից անցկացվող էքսկուրսիաների շնորհիվ այցելուները ոչ միայն տեսնում, հիանում և բացահայտում են բնության գաղտնիքները, այլև դառնում բնության իրական պաշտպաններ:
Հարգելի հայրենակիցներ` այցելելով Հայաստանի բնության պետական թանգարան, հուսով ենք, որ այդուհետ Ձեզանից յուրաքանչյուրը հետամուտ կլինի խնամքով և սրտացավությամբ վերաբերվել մեր բնությանը, պահպանել այն:
Մաքուր պահենք շրջակա միջավայրը և մեր քաղաքամայր Երևանը:
Հայաստանի բնության պետական թանգարան
Մեր հասցեն՝ ՀՀ, Երևան, Տիգրան Մեծի 34,
Հեռախոսահամարները՝ 011542516, 011527942
Կայքը՝ www.smn.am
Գնահատման տեսակները Ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Գնահատման տեսակները կիրառվում են գնահատման բոլոր փուլերում՝ նշված…
Հարգելի գործընկերներ,ինչպես գիտենք,ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Ձևավորող գնահատումն ուսումնական գործընթացի բաղադրիչ է, որի նպատակն…
Նախագծայինը ուսուցման մի մեթոդ է, որի իրականացման ընթացքում սովորողները ներգրավվում են կարճաժամկետ կամ երկարաժամկետ նախագծային աշխատանքներում, որոնք պահանջում են ուսումնական տարբեր առարկաներին առնչվող և իրական կյանքում հանդիպող խնդիրների համալիր լուծումներ:…
Տարրական դպրոցը կրթության այն հիմնաքարն է, որի որակից է կախված երեխայի հետագա ուսուցումը: Ժամանակակից կրթության նպատակների իրականացման համար դասվարի աշխատանքային գործունեության մեջ ՏՀՏ միջոցների կիրառումը անհրաժեշտություն է դառնում: Կրտսեր դպրոցականների…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ