ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Երեխաներն աջակցում են հոգևոր-պատմական արժեքների պահպանմանը

Հոկտեմբերի 8, 2016
Դպրոցական անցուդարձ

Երեխաների քաղաքացիական դաստիրակությանն է ուղղված Բերդի թիվ 3 հիմնական դպրոցում 2016 թ. ապրիլից ստեղծված գործում է ԻՄՓԱՔԹ ակումբները: Նախատեսված էր ունենալ մեկ ակումբ, սակայն ակումբում անդամագրվել ցանկացող երեխաների թիվը զգալի էր, հետևաբար որոշվեց բացել երկու ակումբ: Ակումբում ոչ ֆորմալ կրթությամբ երեխաներին տրվում է առաջնորդության, ակտիվ քաղաքացիության, աշխատունակության եւ սոցիալական ձեռներեցության ոլորտների գիտելիքներ, ձևավորվում են անհրաժեշտ հմտություններ տեսական ու գործնական գիտելիքը կիրառելու համար: «Ակտիվ քաղաքացիություն» ուսումնական մոդուլի ուսումնասիրությունից հետո երեխաներն իրականացնում են իրենց մշակած համայնքային ծրագիրը՝ բացահայտված որևէ խնդրի լուծման նպատակով:

Բերդի ԻՄՓԱՔԹ-1 ակումբը (առաջնորդ՝ Լիանա Քոսակյան) իրականացրեց իր առաջին համայնքային ծրագիրը «Չենք մոռացել դարերի պատմությունը» անվամբ: Երեխաները մեծ խանդավառությամբ էին սպասում իրենց կողմից առաջին անգամ համայնքում իրականացվող նախագծի մեկնարկին: Ծրագրի նպատակն էր խթանելլ քաղաքի բնակչության հետաքրքրությունը սեփական ծննդավայրի պատմության նկատմամբ: Նաև խնդիր էր դրված վերաարժևորել պատմամշակութային հուշարձանների նկատմամբ առավել հոգատար և գիտակից վերաբերմունքը: Ծրագրի իրականացման և հոգևոր-մշակութային կոթողների մասին ճշգրիտ տեղեկատվություն հավաքագրելու նպատակով երեխաները հանդիպել են դպրոցի տնօրեն Ռ.Թումանյանի և Պատմական միջավայրի պահպանության Տավուշի մարզային ծառայության ղեկավար` Ռաֆիկ Մուրադյան հետ: Ամփոփ տեղեկատվությունը մշակելուց հետո պատրաստվեցին նաև պաստառները:

Ծրագրի շրջանակներում ակումբականները Տավուշի մարզի Բերդ համայնքի տարածքում գտնվող 10-րդ դարից կիսավեր պահպանված «Ցլիկ Ամրամի» բերդի և 12-13-րդ դարերից պահպանված Մայրի վանքի մոտ տեղադրեցին հայերեն, ռուսերեն ու անգլերեն լեզուներով պատմական ակնարկ պարունակող ցուցանակներ, որոնց միջոցով զբոսաշրջիկները և տեղացիները կտեղեկացվեն հուշահամալիրների պատմությանը: Մինչ այդ նման հնարավորությունը բացակայում էր: Երեխաները սանիտարական մաքրություն իրականացրեցին այդ վայրերում: Դպրոցի տնօրեն Ռ.Թումանյանը ևս մասնակցելով երեխաների այս ծրագրի իրականացմանը, բարձր գնահատեց ակումբի ակտիվությունը և առաջին նախաձեռնությունը, նշեց.<< Երեխայի հոգատարությունը հայրենի ծննդավայրի հոգևոր-մշակութային արժեքների պահպանման գործում բավականին դրական փոփոխություն է բերում յուրաքանչյուրի քաղաքացիական վարքագծում և նպաստում է հոգևոր-մշակութային արժեքների պահպանմանը>>: Ծրագրին նաև աջակցել է Բերդի քաղաքապետարանը:

ԻՄՓԱՔԹ ծրագիրը Ռումինիայում մշակվել է «Նոր Հորիզոններ» հիմնադրամի կողմից եւ Հայաստանում իրականացվում է Վորլդ Վիժն Հայաստանի աջակցությամբ: 2016 թ. դրությամբ 33 ԻՄՓԱՔԹ ակումբներ են գործում Հայաստանի 6 մարզերում, որոնք ունեն ավելի քան 500 անդամ: Ակումբների կողմից իրականացվել են 60-ից ավելի համայնքային ծրագրեր:

ՎՎՀ Իջևանի գրասենյակ

  • Տեղեկատվություն «Պաշարների շտեմարան» կայքում տեղադրված ՏՀՏ գործիքների վերաբերյալ

    Թեմայի հեղինակ՝ arpi.kirishyan

    «Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…

  • Ուսուցիչը՝ կրթության հենասյուն

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Ուսուցչի օրվա առթիվ մի խումբ մանկավարժներ և ոլորտի ներկայացուցիչներ պարգևատրվել են ԿԳՄՍ նախարարի կողմից ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Ուսուցչի միջազգային օրվա առթիվ պարգևատրել է ոլորտի մի խումբ…

  • Ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի մոտ:

    Թեմայի հեղինակ՝ zhanna@ktak.am

    Ողջույն, հայգելի գործընկերներ: Օրեր առաջ սոցիալական մեդիահարթակներում մի փոքրիկ հարցում անցկացրեցինք պարզելու համար՝ հասարակությանը առավել հետաքրքրող թեմաները: Հարցումների արդյունքում ընտրվեց այսօրվա մեր քննարկվելիք թեման՝ ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի…

  • Ջոն Դյուի՝ նախագծային մեթոդի հիմնադիր

    Թեմայի հեղինակ՝ LZH

    <<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…

  • 9-րդ դաս. Բնագիտություն առարկայի քննությունը ուս. նախագծի միջոցով անցկացնելու մասին

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…