ՀՀ կրթության և գիտության նախարարության «Ընտանիք» մանկապատանեկան ստեղծագործական կենտրոնում նոյեմբերի 10-ին տեղի ունեցավ «Ընդ եղեգան փող բոց ելաներ» խորագրով կլոր սեղան-քննարկում` մասնակցությամբ շիրակցի գրողներ Անդրանիկ Կարապետյանի, Շնորհիկ Շահինյանի, Ռոզա Հովհաննիսյանի ու Լուսինե Աղաջանյանի:
Ծրագրի նպատակն էր դեռահասների շրջանում ընդլայնել «Եղեգան փող» գրական-մշակութային պարբերաթերթի վերաբերյալ տեղեկատվությունը, ծանոթացնել Շիրակի մարզի ժամանակակից գրողների և նրանց ստեղծագործությունների հետ: Սաների մեջ սեր արթնացնել ընթերցանության հանդեպ, բացահայտել կենտրոնի ստեղծագործող սաներին և ապահովել թղթակցությունը «Եղեգան փող» գրական-մշակութային պարբերաթերթին:
Կենտրոնի «Մեսրոպյան այբուբեն» ընթերցասրահի ոգեվառ մթնոլորտն էլ ավելի թեժացրեց Եղեգան փողից դուրս հորդող լույսը…
Ցերեկույթն սկսվեց ներկա գտնվող բանաստեղծների խորհրդանշանական գործերի ընթերցմամբ: Այնուհետև սաներն ներկայացրեցին նրանց ստեղծագործական ուղին` համադրված ֆիլմերով ու սահիկներով, դուդուկի ու երգչախմբի անզուգական կատարմամբ:
Հայաստանի գրողների միության Շիրակի մարզային բաժանմունքի նախագահ Անդրանիկ Կարապետյանը ողջույունի խոսքը սկսեց իր հեղինակած ժամանակին համահունչ «Սահմանին» բանաստեղծության ընթերցումով:
«Առաջին անգամ չէ, որ «Ընտանիք» կենտրոնում կազմակերպվում է նմանատիպ բարձրակարգ միջոցառում, և մենք չենք զարմանում, այլ համոզվում ենք, որ կենտրոնի սաներն իրենց բարձրության վրա են: Այս միջոցառումը յուրօրինակ բանաստեղծական տոն կարելի է համարել գրողներիս համար: Այն խորհրդանշական նվեր է «Եղեգան փող»-ի խմբագրակազմի համար. մեզանից առաջ թերթի հոբելյանական 25-ամյակին նվիրված անդրադարձը դուք կատարեցիք: Դա պարտավորեցնում և ոգևորում է մեզ, որպեսզի գրական հունձքը հետայսու ավելի առատ լինի…», - իր խոսքում նշեց բանաստեղծ Ա. Կարապետյանը:
Աշխույժ հարց ու պատասխանի անկաշկանդ մթնոլորտում գրողները պատասխանեցին սաների և մանկավարժների հարցերին, անդրադարձան Եղեգան փող-ի ստեղծման պատմությանն ու հավատամքին:
Պարբերաթերթի խմբագիր, բանաստեղծուհի Ռոզա Հովհաննիսյանը նշեց, որ այսօրինակ հանդիպումները կյանքի ու արվեստի, փորձի ու փորձառության մեծ խտացումներ են, որոնք կանխորոշում են մեր հնարավոր հանդիպումներն ապագայի հետ` ի դեմս «Ընտանիք» կենտրոնի պայծառ աչքերով սաների…
Արձակագիր և մանկագիր Շնորհիկ Շահինյանն էլ առջարկեց շարունակական դարձնել հանդիպումները, քանզի գրող-ընթերցող անմիջական շփումը երկուստեք մեծ լիցքեր ու կենսականություն է տալիս և, անշուշտ, խթանում է սաների ընթերցասիրությունը…
Միջոցառման ավարտին բանաստեղծներն իրենց գրքերից նվիրեցին «Ընտանիք» կենտրոնի գրադարանին և ընթերցասեր սաներին` լիահույս, որ հաջորդ հանդիպումը չի ուշանալու:
«Բարձրագույն կրթություն չեն ստանում միայն բուհերում, այլ հենց նմանատիպ կենտրոններում, որտեղ հայրենասիրությունը, հայեցիությունն ու գրասիրությունը համակցվում են ազգային արհեստի ու արվեստի ուսուցմամբ...». հանդիպումն այսպես ամփոփեց Լուսինե Աղաջանյանը:
Զուբեյդա Հովհաննիսյան
Գնահատման տեսակները Ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Գնահատման տեսակները կիրառվում են գնահատման բոլոր փուլերում՝ նշված…
Հարգելի գործընկերներ,ինչպես գիտենք,ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Ձևավորող գնահատումն ուսումնական գործընթացի բաղադրիչ է, որի նպատակն…
Նախագծայինը ուսուցման մի մեթոդ է, որի իրականացման ընթացքում սովորողները ներգրավվում են կարճաժամկետ կամ երկարաժամկետ նախագծային աշխատանքներում, որոնք պահանջում են ուսումնական տարբեր առարկաներին առնչվող և իրական կյանքում հանդիպող խնդիրների համալիր լուծումներ:…
Տարրական դպրոցը կրթության այն հիմնաքարն է, որի որակից է կախված երեխայի հետագա ուսուցումը: Ժամանակակից կրթության նպատակների իրականացման համար դասվարի աշխատանքային գործունեության մեջ ՏՀՏ միջոցների կիրառումը անհրաժեշտություն է դառնում: Կրտսեր դպրոցականների…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ