ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Մասնագիտական կողմնորոշում

Նոյեմբերի 23, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

Կապանի N13 հիմնական դպրոցի IX դասարանում 22.11.2017թ. կայացավ «Մասնագիտական կողմնորոշում» թեմայով դասընթաց: (Դասընթացավար ԴԱԿ Ռիմա Մկրտչյան)
Թեման՝ Մասնագետների առաջարկ և պահանջարկ
Վարժություն «Ռոբինզոնադա»
Նպատակը 

  • մասնագետների առաջարկի և պահանջարկի հարաբերակցության մասին գիտելիքների հաղորդում
  • աշխատաշուկայի պահանջարկի գիտակցումը տարբեր մասնագիտություններում (այդ թվում նաև պահանջարկը աշխատանքային մասնագիտացումներում)
  • մասնագիտական իրավասությունների («հմտությունների») մասին պատկերացումների ձևավորում

Խնդիրերը
1. Սովորողներին ներկայացնել մասնագետների առաջարկի և պահանջարկի հարաբերակցությունը
2. Խաղ մեթոդիկաների միջոցով մոդելավորել մասնագետների առաջարկի և պահանջարկի փոխպայմանավորվածությունը արտահայտող իրավիճակներ:
Դասընթացավարը աշակերտների համար կազմակերպեց «Անմարդաբնակ կղզի» խաղը: Յուրաքանչյուր խումբ պատրաստեց պաստառներ,թե իրենք ինչ մասնագետ են և այդ մասնագիտությամբ ինչպես կարող են օգտակար լինել խմբի մյուս մասնակիցների համար:Մասնակիցները մտան դերի մեջ և սկսեցին համոզել մյուսներին,որ իրենց մասնագիտությամբ կարող են օգտակար լինել անմարդաբնակ կղզում: Ռիմա Մկրտչյանը մասնակիցների հետ ամփոփելով դասընթացը ևս մեկ անգամ քննարկեց մասնագիտության ընտրության կարևոր բանաձևը՝
Ուզում եմ
Կարող եմ
Պետք է…
ՄԿԱ գծով փոխտնօրեն Ժաննա Վարդանյան

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…

  • Ռուբրիկները՝ որպես ուսումնառության գնահատման միջոց

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…

  • Սովորողի աշխատանքի գնահատման միջոցները

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում/ դասապլանների օրինակներ

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)