ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Կրթություն 2030. մեկնարկել են հանրային քննարկումները

Նոյեմբերի 27, 2017
Պաշտոնական

«Լավագույն մանկավարժ» հասարակական կազմակերպության հրավիրած հերթական համաժողովում տեղի է ունեցել  «Հայաստանի Հանրապետության կրթության զարգացման մինչև 2030 թվականի պետական ծրագրին» նվիրված մասնագիտական քննարկումը: Համաժողովի մասնակիցներին ողջունել և կողմնորոշիչ ելույթով հանդես է եկել  ՀՀ ԿԳ նախարարի տեղակալ Մանուկ Մկրտչյանը: ԿԳ նախարարի տեղակալի խոսքով հիմնական խնդիրներից մեկը, որը դրված է ՀՀ կրթության զարգացման մինչև 2030 թվականի պետական ծրագրում կրթության ինքնազարգացումն է. «Ինքնազարգացումը դժվարին, սակայն կարևոր առաքելություն է: Ցանկացած բարդ խնդրի լուծում պահանջում է բանաձև և ճիշտ հաշվարկ: Կրթության զարգացման պետական ծրագիրը նախատեսված է մինչև 2030 թվականի համար: Առաջիկա 13 տարիների զարգացումը կանխատեսելու համար մենք անպայման պիտի վերլուծենք նաև անցած 13 տարիների անցած ճանապարհն ու կրթության համակարգի կենսագրությունը: Մենք որոշակի բախում և հակասություն ունենք մտածողության և գործունեության ասպարեզներում: Եթե խոսքը մտածողության մասին է, ապա այստեղ հանդուրժողականությունը վտանգավոր և անգամ կործանարար է: Գործունեության պարագայում ճիշտ հակառակն է՝ այստեղ անհրաժեշտ է  հանդուրժողականություն: Ճշմարտությունը ծնվում է այս երկու մոտեցումների համադրումից:

Մենք պետք է հստակ արձանագրենք, թե ինչ էինք ուզում անցած 10 տարվա կրթության ծրագրով և ինչ ստացանք  փաստացի: Եթե ինչ-որ հարցերում չենք ստացել այն, ինչ ուզում էինք, պետք է նաև պատճառները հասկանանք»,- նշել է ԿԳ նախարարի տեղակալը և որպես օրինակ նշել դասագրքերի հարցը, որը հրատապ և խնդրահարույց էր ինչպես նախկինում, այնպես էլ այսօր: 

ԿԳ նախարարի տեղակալը համաժողովի մասնակիցներին ներկայացրել է նաև քննարկման  խմբային ձևաչափը: Աշխատանքային ենթախմբերը քննարկման արդյունքում պատասխանել են մի քանի հիմնական հարցադրումների՝ «Հայաստանի Հանրապետության կրթության զարգացման մինչև 2030 թվականի պետական ծրագիրը» որքանով է արտացոլում ներկա իրավիճակի վճռորոշ հիմնախնդիրները, ծրագրում որքանով է արտացոլված կրթության հեռապատկերը, որոնք են ծրագրի իրականացման հիմքերն ու նպաստավոր հանգամանքները, որոնք՝ խոչընդոտները, ինչպես նաև լրամշակման կարիք ունեցող ծրագրային հատվածները:

Նշենք, որ քննարկմանը մասնակցել են տարբեր մարզերի և Երևան քաղաքի հիմնական հանրակրթական և ավագ դպրոցների մասնագետներ:     

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության և գիտության նախարարություն

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…

  • Ռուբրիկները՝ որպես ուսումնառության գնահատման միջոց

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…

  • Սովորողի աշխատանքի գնահատման միջոցները

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում/ դասապլանների օրինակներ

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)