ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Հաջողակ մարդու որակները

Դեկտեմբերի 4, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

     Ազատ շուկայական հարաբերություննները սկզբունքորեն փոխել են աշխատանքային հարաբերությունների բնույթը, աշխատաշուկայի կարգավորման սկզբունքներն ու մեխանիզմները, ինչպես նաև աշխատաշուկայում պահանջարկի և առաջարկի ձևավորման օրինաչափությունները:

    Պայմանավորված վերոնշյալով`մասնագիտությունների և զբաղմունքների ոլորտը դարձել է առավել դինամիկ, բազմագործոն և դժվար կանխատեսելի: Հայաստանի աշխատաշուկայում առկա որակական և քանակական քրոնիկ անհավասարակշռությունը հաղթահարելու նպատակով`մասնագետների պատրաստման պետական պատվերի համակարգը արդյունավետ գործընթաց է ընձեռնել հանրակրթական դպրոցներում:

    Աշխատաշուկայի և կրթական համակարգի փոխադարձ կապի ստեղծման, ամրապնդման, հեռանկարի ապահովման մեջ մեծ նշանակություն ստացավ մասնագիտական կողմնորոշումը:

   Դեկտեմբերի 1-ին, Կապանի N5 հիմնական դպրոցի 8-րդ «բ» դասարանի պարապմունքի թեման «Հաջողակ մարդու որակներն» էր: Մասնագիտական կողմնորոշման հանդեպ հարաճուն հետաքրքրությունը բավարաելու, համակարգի փորձը ներդնելու նպատակով` պարապմունքին կիրառվեց ավանդական «Տոհմածառի» մեթոդը:

     Դպրոցում առաջարկվող ակադեմիական գիտելիքները համադրելով անհատի մասնագիտական նախընտրությունների ձևավորման հիմնական գործոնների ամբողջությանը, դրանք իրականացնելու ուղիների բազմակողմանի հաշվարկներին, բարձր դասարանի աշակերտը մասնագիտության ընտրության հարցում արդեն իսկ փորձում է իրատես լինել: Ահա դպրոցի ընտրած ճանապարհը:

    «Մասնագիտություն» ծառի արմատը աշակերտն իր գործողություններով զարգացրեց և աշխատանքային առանձնահատկություններով հասավ «Ծաղկազարդ ծառ» նպատակին:

- Ահա և հաջողության հասնելու որակները. աշխատասիրություն+աշխատասիրություն+աշխատասիրություն=հմտություն` եզրահանգեցին աշակերտները:

   Դասընթացավար Լիանա Ավետիսյանը հասավ օրվա նպատակին:

Կապան հ.5 հիմնական դպրոց

  • Տեղեկատվություն «Պաշարների շտեմարան» կայքում տեղադրված ՏՀՏ գործիքների վերաբերյալ

    Թեմայի հեղինակ՝ arpi.kirishyan

    «Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…

  • Ուսուցիչը՝ կրթության հենասյուն

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Ուսուցչի օրվա առթիվ մի խումբ մանկավարժներ և ոլորտի ներկայացուցիչներ պարգևատրվել են ԿԳՄՍ նախարարի կողմից ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Ուսուցչի միջազգային օրվա առթիվ պարգևատրել է ոլորտի մի խումբ…

  • Ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի մոտ:

    Թեմայի հեղինակ՝ zhanna@ktak.am

    Ողջույն, հայգելի գործընկերներ: Օրեր առաջ սոցիալական մեդիահարթակներում մի փոքրիկ հարցում անցկացրեցինք պարզելու համար՝ հասարակությանը առավել հետաքրքրող թեմաները: Հարցումների արդյունքում ընտրվեց այսօրվա մեր քննարկվելիք թեման՝ ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի…

  • Ջոն Դյուի՝ նախագծային մեթոդի հիմնադիր

    Թեմայի հեղինակ՝ LZH

    <<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…

  • 9-րդ դաս. Բնագիտություն առարկայի քննությունը ուս. նախագծի միջոցով անցկացնելու մասին

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…