ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Կրթություն 2030. նախարարին կից հասարակական խորհուրդը քննարկել է զարգացման ծրագիրը

Դեկտեմբերի 4, 2017
Պաշտոնական

ՀՀ կրթության և գիտության նախարարին կից հասարակական խորհուրդը գումարել է իր հերթական նիստը, որի օրակարգում ընդգրկված էր մեկ հարց` «Հայաստանի Հանրապետության կրթության մինչև 2030 թվականը զարգացման պետական ծրագրի» նախագծի քննարկումը: Նիստը վարող ՀՀ ԿԳ նախարարի տեղակալ Դավիթ Սահակյանը նշել է, որ նախագիծը դրվել է հանրային քննարկման, ինչպես նաև քննարկվել է տարբեր շահագրգիռ կողմերի հետ: Դավիթ Սահակյանի խոսքով` ՀՀ կրթության զարգացման պետական ծրագիրն ունի օրենքի ուժ: «Ծրագրի մշակմանը դրա տարբեր փուլերում մասնակցել են ՄԱԿ-ի մանկական հիմնադրամը և Ասիական զարգացման բանկը: Ներկայիս տարբերակը մշակվել է ՀՀ կառավարության ռազմավարական նախաձեռնությունների կենտրոնի հետ համատեղ: Ծրագիրը նախագծվել է 2030 թվականի հեռանկարով, քանի որ այն անհրաժեշտ էր համապատասխանեցնել մի շարք փաստաթղթերի, որոնք ևս թիրախ են ընտրել 2030 թվականը: Դրանք են` ՄԱԿ-ի կայուն զարգացման նպատակները, ՅՈՒՆԻՍԵՖ-ի կրթության զարգացման գլոբալ փաստաթղթերը, Ինչոնի համաձայնագիրը, ինչպես նաև Հայաստան-2030 ռազմավարական ծրագիրը, որտեղ անդրադարձ կա 19 ոլորտների, այդ թվում` կրթությանը»,-նշել է նախարարի տեղակալը:

ՀՀ ԿԳՆ զարգացման ծրագրերի և մոնիթորինգի վարչության պետ Ռոբերտ Ստեփանյանը ներկաներին է ներկայացրել կրթության զարգացման տեսլականը, ռազմավարական մոտեցումները, պետական քաղաքականության սկզբունքները, մինչև 2030 թ. զարգացման թիրախները, գերակայությունները և գործողությունների շրջանակը, ինչպես նաև ծրագրի իրականացումը,  մոնիթորինգը, գնահատումը  և ճանապարհային քարտեզը: 

Զեկույցին հաջորդել են քննարկման մասնակիցների ելույթները և  առաջարկությունները: Մասնավորապես, ԳԹԿ թեստաբանության բաժնի գլխավոր մասնագետ Արամ Ծատուրյանին հետաքրքրել է, թե արդյոք ինչ ձեռքբերումներ են արձանագրվել նախորդ ծրագրերի արդյունքում և ներկայումս ինչ փուլում ենք: Երևանի «Գլաձոր» համալսարանի ռեկտոր Ժորա Ջհանգիրյանի դիտարկմամբ` արդյոք փաստաթուղթն համահունչ է «Բարձրագույն կրթության մասին» ՀՀ օրենքի նախագծին: Եզդիների ազգային միության ներկայացուցիչ Հասան Թամոյանը բարձրացրել է ազգային փոքրամասնությունների կրթության, եզդի ուսուցիչների վերապատրաստման հարցերը: Հայաստանի գործատուների միության ներկայացուցիչ Սուրեն Չիբուխչյանին հետաքրքրել են կրթության զարգացման գերակայությունները, կրթության համակարգի կառավարման և բուհերի ինքնավարության խնդիրները: Խորհրդի որոշ ներկայացուցիչներ իրենց մտահոգություններն են հայտնել ենթաօրենսդրական մակարդակներում ծրագրի իրականացման վերաբերյալ, ինչպես նաև առաջարկներ ներկայացրել է որոշ խմբագրական հարցերի շուրջ:

Ամփոփելով նիստը` Դավիթ Սահակյանը նշել է, որ նախարարությունը բաց է բոլոր առաջարկների և դիտողությունների համար և հաշվի առնելով դրանք` ծրագիրը կլրամշակվի: Հետևաբար, նա կոչ է արել խորհրդի բոլոր անդամներին` իրենց առաջարկությունները ներկայացնել`  ծրագրի քննարկման հաջորդ փուլերում դրանք ներառելու նպատակով:

Նիստի ավարտին ՀՀ ԿԳ նախարարին կից հասարակական խորհուրդն ընդունել է որոշում` ի գիտություն ընդունել զեկույցը և հիմք ընդունելով և հաշվի առնելով հնչած առաջարկությունները` լրամշակել «Հայաստանի Հանրապետության կրթության մինչև 2030 թվականը զարգացման պետական ծրագրի» նախագիծը:

Նիստի ավարտին ՀՀ ԿԳ նախարարին կից հասարակական խորհուրդն ընդունել է որոշում.
1. Ի  գիտություն ընդունել զեկույցը:
2.Հաշվի առնելով հնչած առաջարկությունները` լրամշակել «Հայաստանի Հանրապետության կրթության մինչև 2030 թվականը զարգացման պետական ծրագրի» նախագիծը:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության և գիտության նախարարություն

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…

  • Ռուբրիկները՝ որպես ուսումնառության գնահատման միջոց

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…

  • Սովորողի աշխատանքի գնահատման միջոցները

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում/ դասապլանների օրինակներ

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)