ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

«Մեր դպրոցներում տրվող կրթությունից, դաստիարակությունից է կախված նաև մեր երկրի ապագան». Լևոն Մկրտչյան

Հոկտեմբերի 11, 2016
Դպրոցական անցուդարձ Պաշտոնական

Արմավիրի Ռուբիկ Եղոյանի անվան թիվ 1 ավագ դպրոցը տոնում է իր հիմնադրման 75-րդ տարեդարձը, որի առթիվ կազմակերպված տոնական հանդիսությանը մասնակցել են ՀՀ կրթության և գիտության նախարար Լևոն Մկրտչյանը, Արմավիրի մարզպետ Աշոտ Ղահրամանյանը, կրթօջախի տարբեր տարիների մանկավարժներ և շրջանավարտներ: Շնորհավորելով դպրոցի 75 ամյա հոբելյանը` ՀՀ կրթության և գիտության նախարար Լևոն Մկրտչյանը նշել է. «Դպրոցը հիմնադրվել է հեռավոր 1941 թվականին. այն կրում է արցախյան ազատամարտիկ Ռուբեն Եղոյանի անունը, և հիմա մեր կողքին են ապրիլյան պատերազմի մասնակից այս դպրոցի շրջանավարտներ. սա որոշակի կնիք է թողնում յուրաքանչյուրիս գիտակցության վրա»: Նախարարը ներկաների ուշադրությունը հրավիրել է այն հանգամանքի վրա, որ 75, 100 և ավել տարիների պատմություն ունեցող մեր կրթական հաստատություններն են հենց ամուր պահում կապն անցյալի, ներկայի և ապագայի միջև: «Հայաստանի անկախության բանալին կրթական համակարգի մեջ է. մեր դպրոցներում տրվող կրթությունից, դաստիարակությունից է կախված նաև մեր երկրի ապագան: Հատկապես հիմա` նոր դարաշրջանում, երբ տեղեկատվական հոսքերն անընդհատ են, երբ գիտելիք ձեռք բերելը հեշտացել է նաև դպրոցի պատերից դուրս, երբ 3-4 տարեկան երեխայի համար գիտելիքը հասու է տարբեր աղբյուրներից, դպրոցի հիմնական դերակատարությունն է օգնել երեխային` վաղվա քաղաքացուն, զատել առաջնայինը` երկրորդայինից, առանձնացնել հիմնականը` սկզբունքայինը, իր տեսակի նկատմամբ հավատ և հպարտություն ունենալու, իրենից հետո իր շարունակությունը տեսնելու գործում: Սրանք շատ կարևոր հասկացություններ են, որոնք ուսուցչից պահանջում են հստակ, հաստատակամ գիտակցություն, որ ինքը նաև դաստիարակող է` անկախ դասավանդած առարկայից: Նա պետք է հասկանա, որ կատարում է շատ կարևոր մի խնդիր` կրթում է մի սերունդ, որը շարունակելու է կառուցել վաղվա մեր անկախ Հայաստանը»,-նշել է նա:

Զուգահեռներ տանելով նշվող Թարգմանչաց տոնի հետ` նախարար Լևոն Մկրտչյանն ընդգծել է. «Մի անգամ արդեն մեր ժողովուրդը հերոսացել է. մենք կարողացել ենք մեր պատմության ընթացքում տիեզերական ուսմունքը, քրիստոնեական արժեհամակարգը ոչ միայն առաջինն ընդունել, այլ բովանդակությամբ և ձևով դարձնել ազգային: Մեր տեսակը չի կարող շարունակվել, եթե համընթաց չգնա աշխարհի փոփոխություններին, եթե այն կապկի ուրիշների ձևաչափը: Եթե մենք կարծում ենք, որ արժե ունենանք մեր ուրույն ձեռագիրը, մեր տեսակի դարակը` համաշխարհային քաղաքակրթական ընտանիքում, ուրեմն պետք է կարողանանք մեր կրթական համակարգում այս երկու սկզբունքն ամրագրել` ամենաառաջավոր չափորոշիչներով, նորագույն տեխնոլոգիաներով զինված լինելով` միշտ հիշենք, որ դա անում ենք Հայաստանում. ուրիշ ոչ մի տեղ Արմավիրի թիվ1 դպրոց չկա»:

Մատաղ սերնդի կրթության, դաստիարակության գործում ներդրած ավանդի համար և Արմավիրի Ռուբիկ Եղոյանի անվան թիվ 1 ավագ դպրոցի հիմնադրման 75-ամյակի կապակցությամբ ՀՀ վարչապետի և ՀՀ կրթության և գիտության նախարարի շնորհակալագրերով խրախուսվել են դպրոցի տնօրենն ու մի խումբ ուսուցիչներ, իսկ դպրոցը պարգևատրվել է ՀՀ կրթության և գիտության նախարարության բարձրագույն պարգևով` «Ոսկե հուշամեդալով»:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության և գիտության նախարարության կայք

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…

  • Ռուբրիկները՝ որպես ուսումնառության գնահատման միջոց

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…

  • Սովորողի աշխատանքի գնահատման միջոցները

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում/ դասապլանների օրինակներ

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)