Տավուշի մարզի Այգեհովիտ և Ազատամուտ համայնքներում գործող ԻՄՓԱՔԹ ակումբներրը, որոնց առաքելությունն է երեխաների ու երիտասարդների քաղաքացիական կարողությունների զարգացումը, համայնքային ծրագրեր են իրականացնում, որոնց միջոցով լուծում են իրենց բացահայտած խնդիրները: Նախագծերի իրականացման գործում համագործակցում են տեղական իշխանության մարմինների և այլ կառույցների հետ: Ակումբների անդամներն տիրապետում են նաև խնդրի բացահայտման ու դրանց լուծմանն ուղղված քայյլեր մշակելու, ֆինանսավորող կառույցներին դիմելու հմտությունների: «Իջևանի երիտասարդական բանկը» հայտարարել էր դրամաշնորհներ տրամադրելու մրցույթ երիտասարդական խմբերի համար, որի նպատակն էր համայնքային նշանակության գաղափար ներկայացնելը՝ բարելավելով համայնքային կյանքն ու բերել դրական փոփոխություններ: Ակումբներն առաջին անգամ փորձեցին դիմել և շահել դրամաշնորհ: Առաջին անգամ նման փորձը հաջողություն ունեցավ և իրենց գործունեության մեջ սա համարվում է ևս լուրջ ձեռքբերում: Ծրագրային գաղափարները ակումբները քննարկեցին նաև տեղական իշխանությունների հետ՝ համատեղ ֆինանսավորման համար: Ակումբները, որոնք գործում են Վորլդ Վիժն Հայաստանի աջակցությամբ, ևս ՎՎՀ-ի Իջևանի գրասենյակից ստացան համաձայնություն ծրագրին աջակցելու համար: Եվ արդյունքում դրամաշնորհային գաղափարի իրագործման համար ՏԻՄ-երը և ՎՎՀ-ի Իջևանի գրասենյակը միանալով այն դարձավ եռակողմ ֆինանսավորվող նախաձեռնություն: Իջևանի երիտասարդական բանկ (ԻԵԲ) ծրագրի կոմիտեն ս/թ դեկտեմբերի 8-ին հայտարարեց հաղթող համայնքային ծրագրերի անունները և ակումբներին հանձնվեցին ծրագրերի պաշտոնական հավաստագրերը: Տավուշի մարզի ութ համայնքներից ստացված տասնմեկ ծրագրերից ԻԵԲ-ի կոմիտեն ընտրել է երկու ծրագրեր՝ Ազատամուտ և Այգեհովիտ համայնքներից:
Ֆինանասավորվող ծրագրերից առաջինի, որ կոչվում է «Սպորտը որպես համայնք-ՏԻՄ համագործակցության միջոց», արդյունքում Ազատամուտ համայնքում ԻԵԲ-ի, ՎՎՀ-ի Իջևանի Տարածքային ծրագրի գրասենյակի և համայնքապետարանի համատեղ աջակցությամբ կբարեկարգվի Ազատամուտ համայնքի ֆուտբոլի դաշտը: Երկրորդ ծրագրի, որ կոչվում է «Առավել իրազեկ Այգեհովիտ», Այգեհովիտ համայնքում ԻԵԲ-ի, ՎՎՀ-ի և համայնքապետարանի համատեղ աջակցությամբ կբարեկարգվեն երկու կանգառներ: Կանգառներում կկահավորվեն համապատասխան անկյուններ որտեղից բնակիչները կտեղեկանան համայնքային՝ մասնավորապես ՏԻՄ նորություններին՝ ավագանու և համայնքապետի որոշումներ և այլն:
-«Մենք կարևորում ենք հասարակական կազմակերպությունների և մարզային ու տեղական իշխանությունների հետ համագործակցությունը, որոնք միտված են երիատասարդների կարողությունների զարգացմանը և խթանում են համայնքային խնդիրների լուծմանը:
Այս ծրագրերն իրականացվում են «Հանրային մասնակցություն տեղական ինքնակառավարմանը» ծրագրի շրջանականերում: Շատ կարևոր է, որ յուրաքանչյուր քաղաքացի մասնակցի համայնքի կյանքին և հավատա, որ հենց ինքը կարող է լինել փոփոխություն իրականացնողը: Այս անգամ հետաքրքիր համագործակցություն է ստացվել ԻԵԲ-ի և ՎՎՀ-ի ԻՄՓԱՔԹ ակումբների միջև:- ասաց ԵՀՀ Հյուսիսային մասնաճյուղի և ԻԵԲ-ի համակարգող Վարսիկ Ներկարարյանը»:
Տավուշի մարզպետարանի զարգացման ծրագրերի բաժնի ղեկավար Գուրգեն Հարությունյանը նույնպես ողջունեց երիտասարդներին և հայտնեց, որ մարզպետարանը նույնպես պատրաստակամ է անհրաժեշտության դեպքում աջակցել երիտասարդներին:
Այգեհովիտի ԻՄՓԱՔԹ ակումբի անդամ 15 –ամյա Լաուրայի համար այս ծրագիրը ծառայում է լուսավոր հնարավորություն ՝ բացահայտելու սեփական ներուժը.«Նման ծրագրերը սովորեցնում են ապագայի երիտասարդին ամուր կանգնել իր համայնքում և զգալ հասարակության մի մասնիկ»: Իսկ Ազատամուտի ԻՄՓԱՔԹ ակումբի առաջնորդ 19-ամյա Սյուզաննան հավաստիացնում է, որ համայնքային իշխանությունների հետ համագործակցությունը կարևոր է խնդիրների լուծման համար. «Ազատամուտի մարզադաշտը ոչ լավ վիճակում էր և համայնքային ղեկավարությունը ընդառաջ գնաց մեր առաջարկին ու համատեղ որոշեցինք այն բարելավելու ծրագիրը ներակայցեն ԻԵԲ-ին, քանի որ դաշտը նաև այլ համայնքների ևս ծառայում է»:
Գյուղական համայնքների երիտասարդների գործնական հմտությունները և համայնքների զարգացման գործում ղեկավար դերեր ստանձնելու կարողությունները զարգացնելու նպատակով Եվրասիա համագործակցություն հիմնադրամը (ԵՀՀ) սկսած 2007 թվականից իրականացնում է «Երիտասարդական բանկ» ծրագիրը: Երիտասարդական բանկ ծրագիրը երիտասարդական քաղաքացիական ակտիվության և առաջնորդնորդության ծրագիր է, որի շրջանակներում տարբեր մարզերում ձևավորված և վերապատրաստված Երիտասարդական բանկ կոչվող կոմիտեները փոքրամասշտաբ ծրագրեր են իրականացնում իրենց հասակակից երիտասարդների համար, ինչպես նաև իրենք են իրականացնում կամավորական ծրագրեր՝ իրենց և ուրիշների կյանքում դրական փոփոխություններ ապահովելու համար:
Իջևանում «Երիտասարդական բանկ» ծրագիրը համակարգում է ԵՀՀ հյուսիսային մասնաճյուղը՝ ԱՄՆ ՄԶԳ-ի աջակցությամբ:
ԻՄՓԱՔԹ ծրագիրը մշակվել է Ռումինիայում «Նոր Հորիզոններ» հիմնադրամի կողմից և Հայաստանում իրականացվում է Վորլդ Վիժն Հայաստանի կողմից: Նպատակն է համախմբել երիտասարդությանը ԻՄՓԱՔԹ խմբերում, աջակցել նրանց ձեռք բերել քաղաքացիական հասարակության և աշխատանքային շուկայում մրցունակ լինելու համար անհրաժեշտ կարողություններ:
ՎՎՀ Իջևանի ՏԾ գրասենյակ
Գնահատման տեսակները Ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Գնահատման տեսակները կիրառվում են գնահատման բոլոր փուլերում՝ նշված…
Հարգելի գործընկերներ,ինչպես գիտենք,ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Ձևավորող գնահատումն ուսումնական գործընթացի բաղադրիչ է, որի նպատակն…
Նախագծայինը ուսուցման մի մեթոդ է, որի իրականացման ընթացքում սովորողները ներգրավվում են կարճաժամկետ կամ երկարաժամկետ նախագծային աշխատանքներում, որոնք պահանջում են ուսումնական տարբեր առարկաներին առնչվող և իրական կյանքում հանդիպող խնդիրների համալիր լուծումներ:…
Տարրական դպրոցը կրթության այն հիմնաքարն է, որի որակից է կախված երեխայի հետագա ուսուցումը: Ժամանակակից կրթության նպատակների իրականացման համար դասվարի աշխատանքային գործունեության մեջ ՏՀՏ միջոցների կիրառումը անհրաժեշտություն է դառնում: Կրտսեր դպրոցականների…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ