ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Հովհաննես Այվազովսկի - 200

Դեկտեմբերի 18, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

Դեկտեմբերի 8-ին Մասիս քաղաքի հ3 հիմնական դպրոցում տեղի ունեցավ «Հովհաննես Այվազովսկի-200» խորագրով միջոցառում՝ նվիրված հայազգի աշխարհահռչակ ծովանկարիչ Հովհ. Այվազովսկու ծննդյան 200-ամյակին: Դպրոցի մի ամբողջ սրահ էր հատկացված աշակերտների կողմից պատրաստված նկարներին: Այվազովսկու շունչն էր տիրում միջոցառման սրահում: Դպրոցում իսկական տոն էր, արվեստի, մշակույթի տոն:

Աշակերտները հանգամանորեն ներկայացրեցին հայ ծովանկարչի կյանքն ու ստեղծագործությունը:Ներկայացվեց Հ. Այվազովսկու մանկության տարիների,նկարչության մեջ նրա առաջին փորձերի ու մասնագիտական կողմնորոշման մասին: Կարևորվեց նրա ակտիվ հասարակական գործչի ու քաղաքացու մարդասիրական գործունեությունը: 

Կենսագրական տվյալների և նկարչի կյանքի հետ կապված հետաքրքիր դրվագների նկարագրմանը զուգահեռ՝ ներկայացվեց Այվազովսկու ամենահայտնի կտավների վերլուծությունը («Աշխարհի արարումը» (Քաոս), «9-րդ ալիք», «Ալեքսանդր III մահը»):

Խոսվեց նաև նկարչի ՝ հայկական թեմաներով արված նկարների մասին «Հայերի ջարդը Տրապիզոնում», «Նոյը իջնում է Արարատից», «Խրիմյան հայրիկ» և այլն:

Միջոցառման սկզբից մինչև վերջ ցուցադրվեց նաև Այվազովսկուն նվիրված տեսաֆիլմ: Իսկ Վիվալդիի «Տարվա 4 եղանակները» երաժշտությունը ուղեկցում էր բոլորին Այվազովսկու կտավների գույների ներքո: Այս ամենը լիարժեք պատկերացում տվեց ամբողջ աշխարհում ճանաչված և իր ժանրի մեջ չգերազանցված նկարիչ Հ. Այվազովսկու մասին: 

Նախատեսված միջոցառման երկրորդ մասը տեղի կունենա Հայաստանի Ազգային պատկերասրահում՝ Հ. Այվազովսկուն նվիրված ցուցահանդեսին:

Միջոցառումը կազմակերպել էին Մասիս քաղաքի հ3 հիմն. դպրոցի պատմության ուսուցչուհի Հ. Ղազարյանը և կերպարվեստի ուսուցիչ Ա. Հարությունյանը:

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…

  • Ռուբրիկները՝ որպես ուսումնառության գնահատման միջոց

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…

  • Սովորողի աշխատանքի գնահատման միջոցները

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում/ դասապլանների օրինակներ

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)