ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Լևոն Մկրտչյանը ներկա է գտնվել «Սինոփսիսի» կրթական ծրագրի շրջանավարտների ավարտական հանդիսությանը

Դեկտեմբերի 15, 2017
Պաշտոնական

«Սինոփսիս Արմենիա» ընկերությունն այսօր ներկայացրել է 2017 թվականի ընթացքում տեխնոլոգիական կրթության զարգացմանն աջակցող իր ծրագրերը Հայաստանի առաջատար բուհերի հետ` այսպիսով ամփոփելով իր հիմնական արդյունքներն ու ձեռքբերումները: Միջոցառմանը ներկա ՀՀ կրթության և գիտության Լևոն Մկրտչյանը, շնորհավորելով «Սինոփսիսի» կրթական ծրագրի շրջանավարտներին, նշել է, որ վերջիններս ստանում են ոչ միայն համալսարանի, այլև աշխարհահռչակ ընկերության որակի հավաստում: «Հիշում եմ, երբ «Սինոփսիս» ընկերությունն առաջին իր ծրագիրը սկսեց Հայաստանում,  որքան ոգևորություն կար և ինչպիսի հիանալի ծրագրերի մասին էինք խոսում: Այսօր՝ տարիներ անց, կարող ենք փաստել, որ դրանց մեծ մասն իրականացվել է, որովհետև եթե այսօր խոսում ենք կրթություն-գիտություն-բիզնես համագործակցության մասին, ապա որպես առաջին օրինակ` բերում ենք այս ընկերությանը: Շնորհակալ եմ նաև մեր համալսարաններին. նրանք առաջիններից էին, որ կարողացան կառուցվածքային որոշակի փոփոխություններով սկսել այն ծրագիրը, որը կոնկրետ գործնական արդյունքներ բերեց: Այսօր հարյուրավոր երիտասարդներ աշխատում են ոչ միայն «Սինոփսիսում», այլ նաև տեղական և արտասահմանյան ընկերություններում»,-նշել է նախարարը` ևս մեկ անգամ շնորհակալություն հայտնելով «Սինոփսիս» ընկերությանը, որը, ըստ Լևոն Մկրտչյանի,  ներկայություն ունի կրթական համակարգի բոլոր օղակներում:

«Սինոփսիս Արմենիայի» նախագահ Երվանդ Զորյանը, բարձր գնահատելով կրթական ծրագրի արդյունքները, մասնավորապես, նշել է․ «Միկրոէլեկտրոնիկայի նման արագ փոփոխվող ոլորտում արհեստավարժ և արտադրությանը պատրաստ շրջանավարտներ կրթելու գործում խիստ կարևոր է բիզնեսի և կրթության սերտ և արդյունավետ համագործակցությունը։ Մենք հետևողականորեն շարունակում ենք զարգացնել այս բացառիկ ԲՈՒՀ-արդյունաբերություն մոդելը՝ կիրառելով ուսումնական ծրագիրը խորացնող և ընդլայնող տարբեր նորարարական մեթոդներ»:

Ողջույնի խոսքով հանդես են եկել նաև ՀՀ մի շարք բուհերի ռեկտորներ:

Միջոցառման ընթացքում «Սինոփսիսի» կրթական ծրագրի ավարտական վկայականներ են հանձնվել գործընկեր համալսարանների 2017 թվականին իրենց ուսումնառությունը հաջողությամբ ավարտած 129 շրջանավարտների՝ 50 մագիստրոսի և 79 բակալավրի, որոնց 100 տոկոսն արդեն իսկ սկսել է իր ճարտարագիտական կարիերան ինտեգրալ սխեմաների (IC) նախագծման և էլեկտրոնային նախագծման ավտոմատացման (EDA) ոլորտում:

Նշենք, որ իր գործունեության ընթացքում «Սինոփսիս Արմենիայի» ուսումնական դեպարտամենտի ծրագիրն ավարտել են միջազգային չափորոշիչներին բավարարող և գործնական հմտություններ ունեցող 841 բարձրորակ մասնագետ, որոնց 77 տոկոսն ընդունվել է աշխատանքի «Սինոփսիս Արմենիա» ընկերությունում: Ներկա պահին «Սինոփսիս Արմենիայի» աշխատակիցների 45 տոկոսը ուսումնական դեպարտամենտի շրջանավարտներ են։ Կիրառելով բուհ-արդյունաբերություն կրթական մոդելը` «Սինոփսիս Արմենիայի» ուսումնական դեպարտամենտը ուսանողներին տալիս է համաշխարհային մակարդակի կրթություն` ուսումնական գործընթացում նրանց տրամադրելով Սինոփսիսի գերժամանակակից էլեկտրոնային նախագծման ավտոմատացման ծրագրային փաթեթներ, համաշխարհային հեղինակավոր համալսարանների կողմից ճանաչված համապարփակ ուսումնական ծրագիր, ուսումնական միջավայրում նախագծման հնարավորությունն ապահովող նախագծման փաթեթներ, բարձր որակավորում և փորձ ունեցող դասախոսական կազմ և ժամանակակից տեխնիկական ենթակառուցվածք ու միջավայր։

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության և գիտության նախարարություն

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…

  • Ռուբրիկները՝ որպես ուսումնառության գնահատման միջոց

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…

  • Սովորողի աշխատանքի գնահատման միջոցները

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում/ դասապլանների օրինակներ

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)