Գեղարքունիքի մարզի Լճաշեն գյուղի Ա.Տեր-Գրիգորյանի անվան միջնակարգ դպրոցը, ուսած պատկառելի տարիք, բոլորեց հիմնադրման 110-ամյակը, որին նվիրված տեղի ունեցավ ցերեկույթ: Բացման խոսքով հանդես եկավ դպրոցի տնօրեն Աիդա Մուրադյանը, որը ներկայացրեց դպրոցի անցած 110-ամյա ճանապարհը՝ փաստելով, որ դպրոցի դեմքը նրա սաներն են, որոնք 110-ամյա պատմության ընթացքում դարձել են գիտության ականավոր գործիչ, դոկտոր-պրոֆեսոր, անվանի նկարիչ, զինվորական, շինարար ու մանկավարժ, բոլորն էլ հանրության համար արժանավոր մարդիկ:
Գեղարքունիքի մարզպետարանի աշխատակազմի ԿՄՍ վարչության պետ Գարիկ Բադալյանը շնորհավորեց ներկաներին, ընթերցեց մարզպետի որոշումը, դպրոցի 110-ամյակի կապակցությամբ տնօրեն Աիդա Մուրադյանին, ուսուցիչներ Սալվինազ Սիմոնյանին, Քրիստինե Շհոյանին և Անյա Թովմասյանին հանձնեց շնորհակալագրեր:
Ցերեկույթի ընթացքում շնորհավորանքի խոսք ասաց Լճաշենի համայնքի ղեկավար Կորյուն Մարգարյանը և մի շարք ուսուցիչների շնորհակալագրեր հանձնեց:
Իրենց բարեմաղթանքի խոսքն ասացին Աշոտ Տեր-Գրիգորյանի դուստրեր Լիլիթ և Ռուզաննա Տեր-Գրիգորյանները, Սևանի Սուրբ Հրեշտակապետաց եկեղեցու քահանա Տեր-Ստեփանոս Իգնաթևոսյանը, ԵՊՀ իրավաբանական ֆակուլտետի «Պետություն և իրավունքի» ամբիոնի վարիչ Արթուր Վաղարշյանը, դպրոցի շրջանավարտ Պապին Մուրադյանը, ովքեր գրադարանին նվիրեցին գրքեր:
Շնորհավորանքի խոսքերին միացան Սևանի հացի գործարանի տնօրեն Աշոտ Ավետիսյանը, Սևանի զինվորական կոմիսար Տիգրան Աթայանը, որը դպրոցի տնօրենին, տնօրենի տեղակալին ու զինղեկին հանձնեց ՀՀ Պաշտպանության նախարարության շնորհակալագրեր:
Դպրոցի մի շարք ուսուցիչներ պարգևատրվեցին Հայաստանի ԿԳ աշխատողների արհեստակցական կազմակերպությունների ճյուղային հանրապետական միության նախագահության պատվոգրերով և դպրոցի տնօրենի շնորհակալագրերով:
Գավառի պետական համալսարանի ռեկտորի ուղերձը ներկայացրեց համալսարանի որակի ապահովման բաժնի վարիչ Անուշ Մայիլյանը, ելույթ ունեցավ աշակերտական խորհրդի նախագահ Մարիամ Ղուկասյանը:
Հնչում էին երգն ու ասմունքը, պարն ու բարեմաղթանքները, հանդես եկան դպրոցի աշակերտները, «Պատանի երկրապահ» ակումբի սաները /ղեկավար՝ Գ.Մանուկյան/, «Փոքրիկ երգիչներ» /ղեկավար՝ Մ.Վարդանյան/ և «Մանկունք» /ղեկավար՝ Ք.Քոչարյան/ երգչախմբերը, կատարեցին «Հայկական Այբուբեն», «Արևներ, զինվորի երդում», «Եկեղեցին հայկական», «Իմ ուսուցիչ», «Մեր դպրոցը» երգերը:
«Տիկնիկային թատրոն» արտադասարանական խմբակը /ղեկավար՝ Հ.Առաքելյան/, բեմականացրեց Հ.Թումանյանի «Ոսկու կարասը» հեքիաթը: Կապրի դպրոցը, կապրեցնի Հայաստան երկիրը:
Միջոցառմանը ներկա էին կրթօջախի նախկին շրջանավարտներ, վաստակած հանգստի անցած ուսուցիչներ, կառավարման խորհրդի անդամներ, ուսուցիչներ, աշակերտներ, հյուրեր Գավառի պետական համալսարանից:
Ն.Դավթյան
Տնօրենի՝ մասնագիտացված կրթական աջակցությունների գծով տեղակալ
Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…
Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…
Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…
Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…
Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ