Տավուշի մարզի Այգեհովիտ համայնքի ԻՄՓԱՔԹ ակումբն արդեն երեք տարի է ինչ ակտիվ գործում է ՝ բարձրացնելով տեղի երեխաների քաղաքացիական գիտակցությունն ու մասնակցության աստիճանը համայնքային կյանքում: Ակումբը ոչ ֆորմալ կրթական միջավայր է, որտեղ ակտիվ քաղաքացիության, առաջնորդության և այլ ոլորտներում երեխաները ձեռք են բերում գիտելիքներ և հզորացնում իրենց կարողությունները, իսկ գործնական գիտելիքները կիրառում համայնքային նախագծեր իրականացնելիս: Մի քանի համայնքային ծրագրեր արդեն իրականացվել են և ակումբը արդեն ունենալով փորձառություն ֆոնդահայթայթման և գործընկերներ ձեռքբերելու գործում, վերջերս շահեց նաև <<Իջևանի երիտասարդական բանկ>> ծրագրի շրջանակում հայտարարված դրամաշնորհը: Այսպիսով, ակումբն իրականացրեց իր նոր համայնքային ծրագիրը՝ <<Ավելի իրազեկ համայնք>> անվամբ, որի նպատակն էր համայնքում բարձրացնել բնակիչների տեղեկացվածությունը տեղական ինքնակառավարման մարմնի ընդունած որոշումների մասին և ՏԻՄ որոշումների կայացման մեջ մասնակցության մակարդակը: Ծրագիրն հնարավոր դարձավ ԱՄՆ ՄԶԳ -ի աջակցությամբ իրականացվող <<Իջեւանի Երիտասարդական Բանկ >> (ԻԵԲ) ծրագրի շրջանակներում' Այգեհովիտի համայնքապետարանի (ղեկավար՝ Լյովա Գրիգորյան) և Վորլդ Վիժն Հայաստան միջազգային բարեգործական կազմակերպության անմիջական համաֆինանսավորմամբ: Իջևանում «Երիտասարդական բանկ» ծրագիրը համակարգում է Եվրասիա Համագործակցության Հիմնադրամի հյուսիսային մասնաճյուղը՝ ԱՄՆ ՄԶԳ-ի աջակցությամբ: ԻԵԲ-ի տրամադրված դրամաշնորհով և ՎՎՀ-ի ու համայնքապետարանի համաֆինանսավորմամբ վերանորոգվեցին Այգեհովիտի 2 կանգառները և դրանցից յուրաքանչյուրում կահավորվեցին համապատասխան անկյուններ, որտեղ կտեղադրվեն ՏԻՄ նորությունները՝ ավագանու առաջիկա նիստի վայր, օր, ժամ տեղ,օրակարգ, նաև կայացված որոշումներ, ՏԻՄ-երի օրենսդրական այլ ակտեր ու գործառույթների վերաբերյալ իրավական ակտեր: Այս անկյուններում կտեղադրվեն նաև համայնքում կազմակերպվող այլ իրադարձությունների վերաբերյալ տեղեկատվություն:
Ծրագրի շնորհիվ կբարձրանա Այգեհովիտ համայքի բնակիչների իրազեկվածությունն ու մասնակցությունը համայնքային կյանքին և որոշումների կայացմանը: Ինչպես նաև Այգեհովիտ համայնքի ՏԻՄ-ի աշխատանքը կդառնա ավելի թափանցիկ և մասնակցային: Ակումբի անդամ և ծրագրի մասնակից, 15 –ամյա Մանիկը շատէ կարևորում համայնքում յուրաքանչյուրի մասնակցությունը խնդիրների լուծման գործում. «Մեր գյուղը մեր տունն է, մեր գյուղը մեր հայրենիքն է և որևէ լավ բան անելը ինձ երջանկացնում է: Մենք իրականացրեցինք մի կարևոր գործ, որի շնորհիվ բնակիչները տեղեկացված կլինեն համայնքապետարանի ընդունած որոշումների, ավագանիի հանդիպումների ու այլ տեղեկատավության մասին և դրանով կապահովվի բնակիչների մասնակցությունը համայնքի կառավարմանը»:
Գյուղական համայնքների երիտասարդների գործնական հմտությունները և համայնքների զարգացման գործում ղեկավար դերեր ստանձնելու կարողությունները զարգացնելու նպատակով Եվրասիա համագործակցություն հիմնադրամը (ԵՀՀ) սկսած 2007 թվականից իրականացնում է «Երիտասարդական բանկ» ծրագիրը: Երիտասարդական բանկ ծրագիրը երիտասարդական քաղաքացիական ակտիվության և առաջնորդնորդության ծրագիր է, որի շրջանակներում տարբեր մարզերում ձևավորված և վերապատրաստված Երիտասարդական բանկ կոչվող կոմիտեները փոքրամասշտաբ ծրագրեր են իրականացնում իրենց հասակակից երիտասարդների համար, ինչպես նաև իրենք են իրականացնում կամավորական ծրագրեր՝ իրենց և ուրիշների կյանքում դրական փոփոխություններ ապահովելու համար:
ԻՄՓԱՔԹ ծրագիրը մշակվել է Ռումինիայում «Նոր Հորիզոններ» հիմնադրամի կողմից և Հայաստանում իրականացվում է Վորլդ Վիժն Հայաստանի կողմից: Նպատակն է համախմբել երիտասարդությանը ԻՄՓԱՔԹ խմբերում, աջակցել նրանց ձեռք բերել քաղաքացիական հասարակության և աշխատանքային շուկայում մրցունակ լինելու համար անհրաժեշտ կարողություններ:
ՎՎՀ Իջևանի գրասենյակ
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Ուսուցչի օրվա առթիվ մի խումբ մանկավարժներ և ոլորտի ներկայացուցիչներ պարգևատրվել են ԿԳՄՍ նախարարի կողմից ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Ուսուցչի միջազգային օրվա առթիվ պարգևատրել է ոլորտի մի խումբ…
Ողջույն, հայգելի գործընկերներ: Օրեր առաջ սոցիալական մեդիահարթակներում մի փոքրիկ հարցում անցկացրեցինք պարզելու համար՝ հասարակությանը առավել հետաքրքրող թեմաները: Հարցումների արդյունքում ընտրվեց այսօրվա մեր քննարկվելիք թեման՝ ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի…
<<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ