Տավուշի մարզի Այգեհովիտ համայնքի ԻՄՓԱՔԹ ակումբն արդեն երեք տարի է ինչ ակտիվ գործում է ՝ բարձրացնելով տեղի երեխաների քաղաքացիական գիտակցությունն ու մասնակցության աստիճանը համայնքային կյանքում: Ակումբը ոչ ֆորմալ կրթական միջավայր է, որտեղ ակտիվ քաղաքացիության, առաջնորդության և այլ ոլորտներում երեխաները ձեռք են բերում գիտելիքներ և հզորացնում իրենց կարողությունները, իսկ գործնական գիտելիքները կիրառում համայնքային նախագծեր իրականացնելիս: Մի քանի համայնքային ծրագրեր արդեն իրականացվել են և ակումբը արդեն ունենալով փորձառություն ֆոնդահայթայթման և գործընկերներ ձեռքբերելու գործում, վերջերս շահեց նաև <<Իջևանի երիտասարդական բանկ>> ծրագրի շրջանակում հայտարարված դրամաշնորհը: Այսպիսով, ակումբն իրականացրեց իր նոր համայնքային ծրագիրը՝ <<Ավելի իրազեկ համայնք>> անվամբ, որի նպատակն էր համայնքում բարձրացնել բնակիչների տեղեկացվածությունը տեղական ինքնակառավարման մարմնի ընդունած որոշումների մասին և ՏԻՄ որոշումների կայացման մեջ մասնակցության մակարդակը: Ծրագիրն հնարավոր դարձավ ԱՄՆ ՄԶԳ -ի աջակցությամբ իրականացվող <<Իջեւանի Երիտասարդական Բանկ >> (ԻԵԲ) ծրագրի շրջանակներում' Այգեհովիտի համայնքապետարանի (ղեկավար՝ Լյովա Գրիգորյան) և Վորլդ Վիժն Հայաստան միջազգային բարեգործական կազմակերպության անմիջական համաֆինանսավորմամբ: Իջևանում «Երիտասարդական բանկ» ծրագիրը համակարգում է Եվրասիա Համագործակցության Հիմնադրամի հյուսիսային մասնաճյուղը՝ ԱՄՆ ՄԶԳ-ի աջակցությամբ: ԻԵԲ-ի տրամադրված դրամաշնորհով և ՎՎՀ-ի ու համայնքապետարանի համաֆինանսավորմամբ վերանորոգվեցին Այգեհովիտի 2 կանգառները և դրանցից յուրաքանչյուրում կահավորվեցին համապատասխան անկյուններ, որտեղ կտեղադրվեն ՏԻՄ նորությունները՝ ավագանու առաջիկա նիստի վայր, օր, ժամ տեղ,օրակարգ, նաև կայացված որոշումներ, ՏԻՄ-երի օրենսդրական այլ ակտեր ու գործառույթների վերաբերյալ իրավական ակտեր: Այս անկյուններում կտեղադրվեն նաև համայնքում կազմակերպվող այլ իրադարձությունների վերաբերյալ տեղեկատվություն:
Ծրագրի շնորհիվ կբարձրանա Այգեհովիտ համայքի բնակիչների իրազեկվածությունն ու մասնակցությունը համայնքային կյանքին և որոշումների կայացմանը: Ինչպես նաև Այգեհովիտ համայնքի ՏԻՄ-ի աշխատանքը կդառնա ավելի թափանցիկ և մասնակցային: Ակումբի անդամ և ծրագրի մասնակից, 15 –ամյա Մանիկը շատէ կարևորում համայնքում յուրաքանչյուրի մասնակցությունը խնդիրների լուծման գործում. «Մեր գյուղը մեր տունն է, մեր գյուղը մեր հայրենիքն է և որևէ լավ բան անելը ինձ երջանկացնում է: Մենք իրականացրեցինք մի կարևոր գործ, որի շնորհիվ բնակիչները տեղեկացված կլինեն համայնքապետարանի ընդունած որոշումների, ավագանիի հանդիպումների ու այլ տեղեկատավության մասին և դրանով կապահովվի բնակիչների մասնակցությունը համայնքի կառավարմանը»:
Գյուղական համայնքների երիտասարդների գործնական հմտությունները և համայնքների զարգացման գործում ղեկավար դերեր ստանձնելու կարողությունները զարգացնելու նպատակով Եվրասիա համագործակցություն հիմնադրամը (ԵՀՀ) սկսած 2007 թվականից իրականացնում է «Երիտասարդական բանկ» ծրագիրը: Երիտասարդական բանկ ծրագիրը երիտասարդական քաղաքացիական ակտիվության և առաջնորդնորդության ծրագիր է, որի շրջանակներում տարբեր մարզերում ձևավորված և վերապատրաստված Երիտասարդական բանկ կոչվող կոմիտեները փոքրամասշտաբ ծրագրեր են իրականացնում իրենց հասակակից երիտասարդների համար, ինչպես նաև իրենք են իրականացնում կամավորական ծրագրեր՝ իրենց և ուրիշների կյանքում դրական փոփոխություններ ապահովելու համար:
ԻՄՓԱՔԹ ծրագիրը մշակվել է Ռումինիայում «Նոր Հորիզոններ» հիմնադրամի կողմից և Հայաստանում իրականացվում է Վորլդ Վիժն Հայաստանի կողմից: Նպատակն է համախմբել երիտասարդությանը ԻՄՓԱՔԹ խմբերում, աջակցել նրանց ձեռք բերել քաղաքացիական հասարակության և աշխատանքային շուկայում մրցունակ լինելու համար անհրաժեշտ կարողություններ:
ՎՎՀ Իջևանի գրասենյակ
Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…
Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…
Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…
Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…
Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ