ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Ե. Չարենցի անվան դպրոցը համախմբել էր նախկին շրջանավարտներին

Դեկտեմբերի 25, 2017
Դպրոցական անցուդարձ Պաշտոնական

ՀՀ կրթության և գիտության նախարար Լևոն Մկրտչյանն այսօր ներկա է գտնվել Երևանի Ե. Չարենցի անվան թիվ 67 հիմնական դպրցում կազմակերպված՝ «67-րդ դպրոցի 67-րդ  ամանորը» միջոցառմանը: Տոնի առթիվ դպրոցն իր հարկի տակ էր հավաքել տարբեր տարիների իր շրջանավարտներին: Որպես այդ դպրոցի նախկին սան՝ Լևոն Մկրտչյանը իր շնորհակալությունն է հայտնել դպրոցի նախկին և ներկա բոլոր ուսուցիչներին: «Ինձ համար շատ հուզիչ պահ է, որովհետև տարիների ընթացքում առանձնապես շատ բան չի փոխվել մեր դպրոցում, որը ժամանակին նաև ինձ է ճանապարհ դրել դեպի մեծ կյանք: Չարենցի անվան  դպրոցի ավանդույթները շարունակվում են. տարիների ընթացքում լավ ընկերներ դարձած այս դպրոցի շրջանավարտները պարբերաբար հավաքվում են հարազատ հարկի տակ: Այս դպրոցը մեր լավագույն կրթօջախներից է, և բոլորս հպարտ ենք, որ ավարտել ենք հենց այս ուսումնական հաստատությունը, որն ունի իր ուրույն ձեռագիրը:  Եվ շատ կարևոր է, որ կարողանանք պահպանել ոչ միայն այս պատերի ներքո սովորելու մեր հիշողությունը, այլ նաև դրա պատասխանատվությունը»,-նշել է նախարարը՝  ընդգծելով, որ ներկա դարաշրջանում շատ կարևոր է դպրոցի առաքելությունը, այն է՝ լավագույն ավանդույթների փոխանցումը ապագա սերունդներին:

Լևոն Մկրտչյանը նաև շրջել է դպրոցում, զրուցել նախկին շրջանավարտների, դպրոցի մանկավարժական կազմի և հանդիսությանը ներկա աշակերտների հետ:

Նշենք, որ Երևանի թիվ 67 դպրոցը հիմնադրվել է 1951 թվականին: 1955 թվականին այն անվանակոչվել է հայ մեծանուն գրող Եղիշե Չարենցի անունով: Հանրապետությունում առաջին դպրոցն է եղել, որ դեռևս 1961 թվականին ստացել է անգլերենի խորացված ուսուցման թույլտվություն: Դպրոցը 1998 թվականից ՅՈՒՆԵՍԿՕ-ի դպրոցների ասոցիացիայի անդամ է: 1999թվականին այն դարձել է քույր-դպրոց Տորոնտոյի ՀՕՄ-ի ամենօրյա և ԱՄՆ-ի Ֆերհայան վարժարանների հետ: Բարեկամական կապեր են հաստատվել Շոտլանդիայի և Արցախի դպրոցների հետ: 

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության և գիտության նախարարություն

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…

  • Ռուբրիկները՝ որպես ուսումնառության գնահատման միջոց

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…

  • Սովորողի աշխատանքի գնահատման միջոցները

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում/ դասապլանների օրինակներ

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)