ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Իթվինինգ և «Դպրոցների համագործակցության ազգային վիրտուալ համայնք» ծրագրերի ամփոփիչ համաժողով

Դեկտեմբերի 27, 2017
ՏՀՏ նորություններ Լուրեր կազմակերպություններից

Եվրոպական դպրոցների Իթվինինգ և «Դպրոցների համագործակցության վիրտուալ համայնք» ազգային ծրագրերի ամփոփիչ համաժողովին ներկա են գտնվել ՀՀ ԿԳ նախարարի տեղակալ Մանուկ Մկրտչյանը, ՀՀ ԱԺ պատգամավոր, գիտության, կրթության, երիտասարդության և սպորտի հարցերի մշտական հանձնաժողովի անդամ Ռուզաննա Մուրադյանը, ծրագրին մասնակից դպրոցների ուսուցիչներ և աշակերտներ:

Համաժողովի ընթացքում ներկայացվել են 2017թ.-ին իրականացված ծրագրերը, տեղի է ունեցել 2017թ. Որակի ազգային մրցանակաբաշխությունը, որի ժամանակ հավաստագրեր և մրցանակներ  են հանձնվել տարվա ընթացքում լավագույն մասնակցություն ունեցած ուսուցիչներին և դպրոցներին։

 ՀՀ ԿԳ նախարարի տեղակալը շնորհավորել է ծրագրի բոլոր մասնակիցներին Դպրոցների համագործակցության միջազգային վիրտուալ համայնքում ինտեգրվելու համար. «Այս ծրագրի նկատմամբ դպրոցների հետաքրքրությունը տարեցտարի բարձրանում է, իսկ դա վկայում է, որ մենք, ի դեմս Իթվինինգի, ունենք միջազգային համագործակցության շատ լավ օրինակ»,- իր խոսքում նշել է Մանուկ Մկրտչյանը:

ԱԺ պատգամավոր Ռ. Մուրադյանը բարձր է գնահատել նախաձեռնողական մոտեցումը կրթության ոլորտում, որի դրական օրինակներից մեկն էլ Իթվինինգ  ծրագիրն է. «Ծրագիրը լայն հնարավորություն է տալիս ուսուցիչներին և աշակերտներին՝  դառնալ կրթական նախագծերի անդամ և ինքադրսևորվել միջազգային հարթակներում՝ ժամանակի պահանջներին համընթաց»,- նշել է ԱԺ պատգամավորը:

Իթվինինգ և «Դպրոցների համագործակցության վիրտուալ համայնք» ազգային ծրագրերի համակարգումն իրականացնում է ՀՀ ԿԳՆ Կրթական տեխնոլոգիաների ազգային կենտրոնը: ԿՏԱԿ-ի տնօրեն Արտակ Պողոսյանի տեղեկացմամբ՝ Հայաստանի դպրոցների մասնակցությունը Իթվինինգ ծրագրին օգտակար է և նպաստում է դպրոցական համագործակցության ընդլայնմանը, ուսուցիչների և աշակերտների օտար լեզուների իմացությանը, տեղեկատվական և հաղորդակցական տեխնոլոգիաների (ՏՀՏ) ու թիմային աշխատանքի հմտությունների զարգացմանը:
«Հայաստանի դպրոցների մասնակցությունը Իթվինինգին սկսվել է 2013թ.-ից: Եթե մինչև 2017թ.-ը Իթվինինգի ծրագրերը իրականացվում էին եվրոպական լեզուներով, ապա 2017թվականից հնարավորություն տրվեց իրականացնել համագործակցային նախագծեր նաև հայերենով, որի արդյունքում սկիզբ դրվեց նաև «Դպրոցների համագործակցության վիրտուալ համայնք» ազգային ծրագրին: Այս ծրագիրը թույլ է տալիս օտար լեզվի բավարար հմտություններ չունեցող ուսուցիչներին իրականացնել իրենց նախագծերը Հայաստանի դպրոցների հետ: Մենք այնուամենայնիվ խրախուսում ենք օտար լեզվով ծրագրերի իրականցումը, որովհետև բացառապես հայալեզու ծրագրերը մեկուսացնում են դպրոցին, քանի որ համագործակցությունը լինում է միայն ՀՀ դպրոցների միջև»,- նշել է Արտակ Պողոսյանը և հույս հայտնել, որ 2018 թվականին  Իթվինինգի ծրագրում ընդգրկված դպրոցների թիվը կհասնի մինչև 800-ի: Ներկայումս ծրագրին մասնակցում են 233 դպրոցներ և 1100 ուսուցիչներ:

Ստեղծվել և գործարկվում են ծրագրի մասին տեղեկատվություն ապահովող http://etwinningplus.armedu.am  կայքը և https://www.facebook.com/eTwinningArmenia/ ֆեյսբուքյան էջը։ Դպրոցների մասնակցությունը ծրագրին կատարվում է նշված կայքում էլեկտրոնային հայտի միջոցով:

Ծրագրին մասնակից ուսուցիչների համար պարբերաբար կազմակերպվում են վերապատրաստումներ ինչպես առցանց, այնպես էլ տեղերում այցելություններ կատարելով։

  • Ռուբրիկները՝ որպես ուսումնառության գնահատման միջոց

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…

  • Սովորողի աշխատանքի գնահատման միջոցները

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում/ դասապլանների օրինակներ

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)

  • Պարզաբանումներ

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Հարգելի ուսուցիչներ, «Պարզաբանումներ» թեմայում Ֆորումի ադմինիստրատորները՝ Մարի Գասպարյանը (https://forum.armedu.am/member/9113-%D5%B4%D5%A1%D6%80%D5%AB-%D5%A3%D5%A1%D5%BD%D5%BA%D5%A1%D6%80%D5%B5%D5%A1%D5%B6) և Արփինե Քիրիշյանը (https://forum.armedu.am/member/14139-arpi-kirishyan), կպատասխանեն ձեզ հետաքրքրող հարցերին:

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Նոր նյութի ներկայացում Նոր նյութի բացատրության ժամանակ պետք է հաշվի առնել այն հանգամանքը, որ աշակերտը միանգամից չի կարող շատ բան սովորել: Ըստ գիտական հետազոտությունների` Նոր նյութի հաղորդման ժամանակ կարևոր է…